Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Belle âme skrev:

Kva var det Lasse sa til dei andre deltakarane før han var i kamp(Som var "sjokkerende" eller noke). Får ikkje med meg :( 

Han ba Laila og Ali om unnskyldning for oppførselen sin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet
Akkurat nå, Testosteron skrev:

Han ba Laila og Ali om unnskyldning for oppførselen sin.

Var det det som blei vist før dagens episode(beklager for min dårlige forklaring på spørsmålet, men har heilt gløymt ordet), som alle reagerte på?:dry:

Trudde det var litt meir juicy enn som så.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg så det ut som at Lasse hadde to slag igjen for å få den naglen helt ned mens Oddvar bare hadde ett da Lasse valgte å "tape med vilje". Det så også ut som at Lasse slo i stokken omtrent samtidig som Oddvar slo sitt siste slag, men vanskelig å si sikkert med denne "kreative" klippingen til TV2.

Anonymkode: 3fa02...644

Det var også slik jeg oppfattet det.

Men når man ikke ser bilder av begge to samtidig, er det umulig å vite.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Sjørøveren skrev:

For jeg liker de ikke enkelt og greit. Hva med ab'en som kalte Lasse for en tosk? Hvilken rett har h*n til å kalle han en tosk?

Og derfor er det greit med hetsing? Det er ikke uten grunn at Lasse blir kalt tosk, måten han har behandlet blant annet Laila på, er forkastelig. Hva er det Laila og Ali har gjort galt? Absolutt ingenting. Det er ikke greit å hetse Lasse heller, men etter den ufordragelige oppførselen, så er det å bli kalt tosk, ingenting.

Anonymkode: a185f...8fd

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Thatsme skrev:

Hvorfor får Lasse skylda for krangelen med Laila? Det var da Laila som kom løpende opp i ansiktet på Lasse? Lurer på hva de andre deltakerne tenker nå i ettertid som de kan se det på TV. Pinlig....

De var der og så det med egne øyne så de fikk nok med seg hva som skjedde.

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 10
Skrevet

Tipper kvinnelig vinner i år. Sippegutta har ikke en sjanse, og jeg tror Oddvar vil ryke på psyken til slutt.

Anonymkode: a0c84...d0f

Skrevet

Håper Oddvar eller Åsta vinner. Syns han nye fyren virker som en likandes kar også, så håper han blir en stund. Liker ikke Laila, Marius og Simen, så håper de ryker ut en etter en.

Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Håper Oddvar eller Åsta vinner. Syns han nye fyren virker som en likandes kar også, så håper han blir en stund. 

Jeg også liker Burhan Qaderi, men jeg håper en av de som har vært med fra starten, vinner, for jeg synes ikke det er rettferdig at en person som kom med etter åtte uker, skal vinne. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Testosteron skrev:

Jeg også liker Burhan Qaderi, men jeg håper en av de som har vært med fra starten, vinner, for jeg synes ikke det er rettferdig at en person som kom med etter åtte uker, skal vinne. 

Helt enig, men håper han blir en stund. Buhran var det han het, ja. Glemmer det hele tiden. 

Skrevet

Greit at Lasse til tider har oppført seg som en drittsekk, men de andre er ikke stort bedre enn han. Den kollektive utfrysinga de har bedrevet er ikke mye voksen, og storbonden denne uken som skal være så inkluderende sa jo opptil flere ganger at han hadde hele gruppen med seg når han valgte Lasse. Sånn bør ikke en såkalt lagleder si. 

Anonymkode: fd2c4...5d8

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til de av dere som jubler for at Lasse tapte. Han gjorde det med vilje:

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-lasse-jeg-tapte-med-vilje/a/23846309/

Anonymkode: 48659...a99

Bilde der beviser jo bare at han hadde mer enn ett slag igjen, dermed er det enkelt å bomme med vilje når en ser at en vil tape uansett. Henger en ett slag etter er det nok når det er så jevnt!

Får nok vite senere hvor jevnt det egentlig var tenker jeg, slikt kommer jo alltid ut etter hvert.

Lasse lovet jo fra dag en å sabotere ukesoppdrag, men har han egentlig klart det? Går en virkelig inn for det så er det jo enkleste sak i verden å sabotere. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han tapte med vilje fordi han ville tapt uansett..

Det at han går ut med dette, gjør han til en enda større taper i mine øyne... DÅRLIG taper, ingenting annet..

( Har jeg brukt ordet taper mange nok ganger nå? :fnise: )

Endret av Calleia
  • Liker 7
Skrevet

Kan han ikke bare ta et tap som en mann? Verdens dårligste unnskyldning, tapte med vilje. ......

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.
/lillesky (mod)

Skrevet

Folk tar tydeligvis Farmen alt for alvorlig.....

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 2
Skrevet

Synes det var ganske dårlig gjort av resten der å fryse ut Lasse på den måten, spesielt når han også ber om unnskyldning.

Anonymkode: 201d2...8fd

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror Lasse ble veldig overveldet og overrasket over at savnet av de hjemme var så voldsomt at han nå faktisk ville hjem. Derfor velger han Oddvar som andrekjempe, fordi Oddvar er så sterk at det ikke er flaut å tape for ham.  (Av TV-bildene virker det i det minste ikke soleklart at Lasse taper med vilje der).

Lasse har stilt seg slik at han ble en outsider i gruppa fra første dag.  Det innså han jo tidlig, og han "var ikke der for å få venner".  Det at gruppa ikke umiddelbart tok ham imot med åpne armer når han kom med unnskyldningen sin, vel, det hadde han klart å leve med den resterende tiden (de er på dette tidspunktet vel over halvveis) hvis han hadde taklet hjemlengselen.  Tror jeg.

Anonymkode: 4fca5...dcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...