Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Skjønner Lasse godt jeg. Liker heller ikke Laila. Kanskje hun skulle slutte å kjefte så og tro hun kan alt. 

Men han burde ikke oppføre seg slik, han kan ta det opp på ordentlig måte. Han regelrett mobbet henen og fikk henen til å føle seg dårlig. Det er skikkelig dårlig gjort.

Anonymkode: 3da4a...0c4

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Sh999 skrev:

Han tapte nok mest med vilje fordi han ikke orket å komme tilbake i gruppa og fordi han lengtet hjem. 

Gjennom hele oppholdet har Lasse gått og skrytt av planen sin om å gjøre oppholdet surest mulig for de andre deltagerne, men straks de andre vendte seg imot ham tok han til tårene og valgte å tape tvekampen med vilje. For en stakkarslig fyr!

• Liker 7
Skrevet

Laila fortjente å bli kjeftet på av Lasse sånn som hun hyler og skriker rundt dyrene. Lasse sa at han ikke tåler dårlig dyrehold og det er jeg helt enig i. Ja, han kunne tatt henne med bort og sagt det på en penere og roligere måte, men jeg forstår at han ble forbanna. Jeg hadde klikka jeg også om noen hadde løpt rundt og hoiet og skreket rundt mine dyr. 

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Godt at Oddvar slo Lasse. Lasse var nok klar for å dra hjem uansett

Det var jo Lasse om slo Oddvar haha. Lasse tapte med vilje. Så ja han ville nok hjem.

Anonymkode: 09239...253

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Laila fortjente å bli kjeftet på av Lasse sånn som hun hyler og skriker rundt dyrene. Lasse sa at han ikke tåler dårlig dyrehold og det er jeg helt enig i. Ja, han kunne tatt henne med bort og sagt det på en penere og roligere måte, men jeg forstår at han ble forbanna. Jeg hadde klikka jeg også om noen hadde løpt rundt og hoiet og skreket rundt mine dyr. 

Litt rart å løpe bort å brøle henne opp i ansiktet for å få henne til å slutte å rope rundt dyrene. Tviler på at det gjorde hesten mindre redd, for å si det sånn. Går jo helt mot sin hensikt.

Anonymkode: 2f33c...f8a

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo Lasse om slo Oddvar haha. Lasse tapte med vilje. Så ja han ville nok hjem.

Anonymkode: 09239...253

Kan hende han bare latet som for å ikke tape ansikt, han så vel at Oddvar kom til å slå han , så han bare slo i stokken for å overbevise oss etterpå at han tapte med vilje

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende han bare latet som for å ikke tape ansikt, han så vel at Oddvar kom til å slå han , så han bare slo i stokken for å overbevise oss etterpå at han tapte med vilje

Nei. Det tror jeg ikke. Det var helt likt mellom de to da Lasse valgte å ikke treffe naglen, men heller slo i stokken. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Litt rart å løpe bort å brøle henne opp i ansiktet for å få henne til å slutte å rope rundt dyrene. Tviler på at det gjorde hesten mindre redd, for å si det sånn. Går jo helt mot sin hensikt.

Anonymkode: 2f33c...f8a

Les hva jeg skrev om at han kunne tatt henne med bort og sagt det på en penere og roligere måte. Jeg sier ikke at han reagerte på riktig måte, for det gjorde han ikke. Men AT han reagerte skjønner jeg, jeg har reagert på hoiingen og skrikingen hennes mange ganger jeg også selv om jeg ville tatt det opp med henne på en rolig måte. 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Salka skrev:

Det handler ikke bare om denne ene episoden. Lasse har gjennom hele oppholdet vært ute etter å ta henne. 

Hvorfor ba han henne om unnskyldning før tvekampen hvis han ikke hadde behandlet henne stygt? 

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Testosteron skrev:

Nei. Det tror jeg ikke. Det var helt likt mellom de to da Lasse valgte å ikke treffe naglen, men heller slo i stokken. 

Samma det, nå er vi iallefall kvitt tosken   Hipp Hurra  !!     :laugh:  :hoppendeglad: :bolledeig:

Anonymkode: a0c84...d0f

• Liker 6
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samma det, nå er vi iallefall kvitt tosken   Hipp Hurra  !!     :laugh:  :hoppendeglad: :bolledeig:

Han er sikkert en følsom og grei mann utenfor Farmen,men må si jeg liker at Oddvar vant. Han er en real kar som jeg liker veldig godt. Ordentlig og rettferdig :)

Skrevet
56 minutter siden, teblad skrev:

Det heter dårlig klipping. 

Gautes samtale med tvekampdeltagerne er helt kort. De sitter å snakker sammen bare et par minutter. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Testosteron skrev:

Det handler ikke bare om denne ene episoden. Lasse har gjennom hele oppholdet vært ute etter å ta henne. 

Hvorfor ba han henne om unnskyldning før tvekampen hvis han ikke hadde behandlet henne stygt? 

Jeg vet det, de to har aldri likt hverandre. Men hun har hoiet og skreket rundt dyrene mange ganger og til slutt rant det over for han. Ja, han har vært ekkel mot henne, men han ba om unnskyldning og hun godtok den jo når han skulle dra. Alle fortjener en ny sjanse. Og det kommer fra et tidligere mobbeoffer, jeg prøvde faktisk å ta livet mitt som 14-åring pga grov mobbing. Men det at jeg syns hun fortjente å bli kjeftet på har ikke noe med at han har vært ekkel med henne tidligere å gjøre, hun hadde fortjent det uansett. Hun bør dempe seg minst 50 hakk. Selv om Lasse burde og skulle reagert på en langt roligere måte. Hestene mine hadde blitt nervevrak om de skulle hatt den bråkete, hodeløse høna løpende rundt seg.

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, Testosteron skrev:

For meg så det ut som at Lasse hadde to slag igjen for å få den naglen helt ned mens Oddvar bare hadde ett da Lasse valgte å "tape med vilje". Det så også ut som at Lasse slo i stokken omtrent samtidig som Oddvar slo sitt siste slag, men vanskelig å si sikkert med denne "kreative" klippingen til TV2.

Anonymkode: 3fa02...644

• Liker 4
Gjest Sjørøveren
Skrevet
20 minutter siden, Testosteron skrev:

Du holder altså med mobberen ...

Hvis du kaller det mobbing så ja! Akkurat der holder jeg med "mobberen". 

15 minutter siden, Salka skrev:

Enig. Hun er jo ikke helt god når hun holder på sånn med dyr! Fy faen!

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må idiotene Laila og Ali komme seg ut så det går an å se på farmen igjen uten å bli kvalm. Så må Oddvar vinne hele dritten! Eneste skikkelige fyren igjen. 

Skrevet

For meg så det ut som at Lasse hadde to slag igjen for å få den naglen helt ned mens Oddvar bare hadde ett da Lasse valgte å "tape med vilje". Det så også ut som at Lasse slo i stokken omtrent samtidig som Oddvar slo sitt siste slag, men vanskelig å si sikkert med denne "kreative" klippingen til TV2.

Både Oddvar og Lasse slo naglene veldig fort ned i stokken når de først fikk satt den fast. De trengte bare to, tre slag med slegga over nakken før naglen var slått ned i stokken. Jeg tror derfor at Lasse bare hadde ett slag igjen før han hadde slått den siste naglen ned i stokken, og det siste slaget valgte han å bomme med. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Testosteron skrev:

Både Oddvar og Lasse slo naglene veldig fort ned i stokken når de først fikk satt den fast. De trengte bare to, tre slag med slegga over nakken før naglen var slått ned i stokken. Jeg tror derfor at Lasse bare hadde ett slag igjen før han hadde slått den siste naglen ned i stokken, og det siste slaget valgte han å bomme med. 

Ja, der er vi uenige.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Hvis du kaller det mobbing så ja! Akkurat der holder jeg med "mobberen". 

Enig. Hun er jo ikke helt god når hun holder på sånn med dyr! Fy faen!

Nå må idiotene Laila og Ali komme seg ut så det går an å se på farmen igjen uten å bli kvalm. Så må Oddvar vinne hele dritten! Eneste skikkelige fyren igjen. 

Hvilken rett har du til å kalle Laila og Ali, idioter? Du er så dobbeltmoralsk.

Anonymkode: a185f...8fd

• Liker 6
Gjest Belle âme
Skrevet

Kva var det Lasse sa til dei andre deltakarane før han var i kamp(Som var "sjokkerende" eller noke). Får ikkje med meg :( 

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Hvilken rett har du til å kalle Laila og Ali, idioter? Du er så dobbeltmoralsk.

Anonymkode: a185f...8fd

For jeg liker de ikke enkelt og greit. Hva med ab'en som kalte Lasse for en tosk? Hvilken rett har h*n til å kalle han en tosk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...