Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor får Lasse skylda for krangelen med Laila? Det var da Laila som kom løpende opp i ansiktet på Lasse? Lurer på hva de andre deltakerne tenker nå i ettertid som de kan se det på TV. Pinlig....

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er Lasse bare patetisk. Skal redde egen ræv.... 😳

Anonymkode: c2326...7bf

• Liker 2
Skrevet

Da er det over og ut for Lasse!!!! Hurraaaa!!

Anonymkode: fea64...b83

• Liker 3
Skrevet

Supert. 

Anonymkode: ffa17...244

• Liker 3
Skrevet

Faen. Da blir det combayah og leirskole da. Hadde håpet Lasse skulle vinne og lage mer faenskap og at det han sa om å bli snill bare var kødd. 

• Liker 1
Skrevet

Lasse spiller martyr...han tapte med vilje. Å, så sjenerøst. Idiot!!

• Liker 5
Gjest Jacklost
Skrevet

Da var farmen over, null spenning og intriger resten av sesongen... Skal det bare bli kosemosing resten av sesongen nå?

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lasse spiller martyr...han tapte med vilje. Å, så sjenerøst. Idiot!!

Gi deg nå da! Det er helt foraktelig måten dere slenger dritt om han bare pågrunn av et spill han har spilt i et realityprogram...

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Da var farmen over, null spenning og intriger resten av sesongen... Skal det bare bli kosemosing resten av sesongen nå?

Hurra, du er tilbake jo! :hoppendeglad:

Redd for det, ja. Æsj og dobbeltæsj! Dumt av han å tape med vilje da. 

Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Faen. Da blir det combayah og leirskole da. Hadde håpet Lasse skulle vinne og lage mer faenskap og at det han sa om å bli snill bare var kødd. 

Nå får vi glede oss til kjendis farmen med Lothepus og Petter Pilgaard :biggrin: Så på traileren at det bygger seg opp til drama mellom Lothepus og Kari Jaquesson :)

Skrevet

Har ikke sett på etter nyhetene.  Hva var det lasse sa før tvekampen som de reklamerte så fælt for? Og sa han virkelig at hantapte med vilje?

siden folk skal bli overraska over neste storbonde, inkludert storbonden selv, så tror jeg det blir buhran :) 

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Hurra, du er tilbake jo! :hoppendeglad:

Redd for det, ja. Æsj og dobbeltæsj! Dumt av han å tape med vilje da. 

Er ikke tilbake hehe :) Men måtte bare kommentere her nå, ellers hadde det kokt seg opp inni meg uten å få uttrykt meningen min om dette :P blir nok vekke en uke eller opp til 3 uker til :) 

Skal du se på kjendis farmen?

Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Nå får vi glede oss til kjendis farmen med Lothepus og Petter Pilgaard :biggrin: Så på traileren at det bygger seg opp til drama mellom Lothepus og Kari Jaquesson :)

Njæh, vet ikke om jeg kommer til å se kjendis-farmen. Vi får se. Ser sikkert første episode da, men blir liksom ikke det samme med kjendiser. Når begynner det?

• Liker 2
Skrevet

Uff, nå begynte de å drikke te i sirkel og synge sammen. Snart hekler de vel sammen en dinosaur drakt Laila tar på seg og det blir barne-tv.  :vetikke:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Er ikke tilbake hehe :) Men måtte bare kommentere her nå, ellers hadde det kokt seg opp inni meg uten å få uttrykt meningen min om dette :P blir nok vekke en uke eller opp til 3 uker til :) 

Skal du se på kjendis farmen?

Søren. Men håper du snart er tilbake for fullt. :) 

Jeg vet ikke om jeg kommer til å se kjendis-farmen. Høres ikke like spennende ut som vanlig. Men kommer sikkert til å se første episode, så vurderer jeg det derfra. 

Skrevet
1 minutt siden, teblad skrev:

Uff, nå begynte de å drikke te i sirkel og synge sammen. Snart hekler de vel sammen en dinosaur drakt Laila tar på seg og det blir barne-tv.  :vetikke:

Spennende det da😊

Skrevet
3 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Gi deg nå da! Det er helt foraktelig måten dere slenger dritt om han bare pågrunn av et spill han har spilt i et realityprogram...

Et spill? Unnskylder du mobbingen hans? Unnskylder du den ondskapsfulle oppførselen hans mot de andre deltagerne? 

Lasse bør virkelig skamme seg. Han har vist seg som en mobber og som en ondskapsfull person. Han har skjemt seg ut for hele Norge

• Liker 8
Gjest Sjørøveren
Skrevet

Æsj nå blir farmen kjedelig. Kun Oddvar igjen som jeg liker. Han MÅ vinne :tommelsmil:

Nå må Laila og Ali komme seg på hue og ræva ut! Klarer ikke de to der! 

9 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Enig.

7 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Jepp blir morsomt :P Der kommer jeg til å heie på Lothepus så klart! 

Huff Petter Pilgaard hvordan skal det gå!:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...