Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til med å forklare dette!

Det finnes nok folk som innbiller seg at såpeoperaer som Hotell Cæsar er virkelighet også, så Farmen er vel som en dokumentar å regne. :fnise:

Anonymkode: c372f...4c8

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg håper Lasse vinner idag. Ellers blir det combayah og speiderleir og det er kjedelig. Lasse er selve kjernen for årets sesong, det er han som gjør det gøy å se på. 

Endret av lillesky
  • Liker 3
Skrevet (endret)
13 timer siden, Salka skrev:

Frustrasjon og irritasjon til side, jeg håper Lasse vinner idag. Ellers blir det combayah og speiderleir og det er kjedelig. Lasse er selve kjernen for årets sesong, det er han som gjør det gøy å se på. 

Det blir en spennende kamp. :popcorn:

Endret av lillesky
Skrevet
1 minutt siden, teblad skrev:

Det blir en spennende kamp. :popcorn:

Ja! :popcorn: Håper Lasse vinner! 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nå håper jeg Lasse ryker til. Han er stor i kjeften, men feig ellers. Snakker høyt om sabotering, men enda ikke turt å gjøre noe. Vinner han i dag så blir han på nytt valgt til førstekjempe neste uke likevel. Totalt feilslått taktikk fra ham, og strengt tatt så er han ikke veldig underholdende lengre heller. 

Endret av lillesky
  • Liker 3
Skrevet

Heia Oddvar!!! :klappe::klappe:

Anonymkode: c2326...7bf

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vinner han idag blir han storbonde. Det var nettopp derfor han valgte Oddvar og ikke en av trioen. 

Endret av lillesky
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, teblad skrev:

Der tar du feil. Vinner han idag blir han storbonde. Det var nettopp derfor han valgte Oddvar og ikke en av trioen. 

Tvilsomt! Ryker Oddvar, er det nok Silje som blir storbonde.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Lasse og Oddvar har nok en avtale seg imellom om å velge den andre som storbonde skulle det komme til det, ellers så hadde han valgt han nye. 

Endret av teblad
  • Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, teblad skrev:

Lasse og Oddvar har nok en avtale seg imellom om å velge den andre som storbonde skulle det komme til det, ellers så hadde han valgt han nye. 

Hva får deg til å tro det?? Oddvar er ikke dum! Dessuten tror jeg han moser Lasse, så det blir ikke et issue.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva får deg til å tro det?? Oddvar er ikke dum! Dessuten tror jeg han moser Lasse, så det blir ikke et issue.

Hvem sa at Oddvar var dum. Heller trofast. 

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heia Oddvar!!! :klappe::klappe:

Håper også på Oddvar. Lasse er bare svær i kjeften men snar å springe :fnise: Eller eksplodere, alt etter som du ser det . Han har jekket seg litt nå da ser det ut til ,etter det jeg så. Han må vel det om han kommer inn igjen til den gjengen og ikke har noen å stø seg på :P

Skrevet
9 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Håper også på Oddvar. Lasse er bare svær i kjeften men snar å springe :fnise: Eller eksplodere, alt etter som du ser det . Han har jekket seg litt nå da ser det ut til ,etter det jeg så. Han må vel det om han kommer inn igjen til den gjengen og ikke har noen å stø seg på :P

Eller gråte da, han knekker jo sammen i tårer i tide og utide. Han er rett og slett en stor klovn, men nå uten morsomhetene som fulgte i starten.

• Liker 3
Skrevet

Vi fikk oss en latter i stua her nå etter at noen kommenterte hvor mye Oddvar egentlig ligner på han medhjelperen til Blodstrupmoen i Flåklypa :ler: 

• Liker 2
Skrevet

Digger Oddvar men han virker litt naiv.. Lage avtaler  med Lasse og holde dem er ikkesærlig smart. Skuffende..

Anonymkode: fea64...b83

Skrevet

I det ene øyeblikket griner Lasse fordi han savner dama. Like etterpå sitter han å smiler og forteller om hvor mye han forakter de andre deltagerne og hvor kjekt det er å skape dårlig stemning. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Testosteron skrev:

I det ene øyeblikket griner Lasse fordi han savner dama. Like etterpå sitter han å smiler og forteller om hvor mye han forakter de andre deltagerne og hvor kjekt det er å skape dårlig stemning. 

Det heter dårlig klipping. 

• Liker 5
Skrevet

Det at Lasse sitter og griner og forteller hvor mye han savner dama, tyder på at han er klar for å dra hjem igjen. 

• Liker 1
Skrevet

Har en følelse at Oddvar taper tvekampen :(

Anonymkode: fea64...b83

Skrevet

Nåh, skal Lasse plutselig bli snill nå? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...