Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten Lasse vet jeg ikke om jeg vil se mer på programmet. Blir så lei meg av å se og høre på Laila.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, LiseTV skrev:

Uten Lasse vet jeg ikke om jeg vil se mer på programmet. Blir så lei meg av å se og høre på Laila.

Hva er galt med Laila? Hvorfor er hun en bitch? 

Anonymkode: ffa17...244

• Liker 5
Skrevet
På 9.11.2016 den 21.59, Kaiser Jacklost XV skrev:

Glad han fikk komme inn, artig fyr :P

Men Linda, fysj for en irritendes dialekt...

Totning er da koselig :blomst: 

Anonymkode: e1ab0...330

• Liker 1
Skrevet
På 10.11.2016 den 0.35, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel ingen som liker måten Lasse oppfører seg på.

Anonymkode: bacc7...3c3

Jeg liker Lasse sin oppførsel i Farmen!! :)

• Liker 1
Skrevet

Det er en god grunn til at nettopp disse personlighetene er plukket ut for å være med. For at vi også her skal ha noe å diskutere. :tongue:

Skrevet

Dersom Lasse forsvinner, så risikerer man at en god del seere forsvinner også....

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, made4u skrev:

Jeg liker Lasse sin oppførsel i Farmen!! :)

Å? Han er da fryktelig feminin i sin oppførsel, trodde ikke du likte sånne menn. 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
45 minutter siden, teblad skrev:

Det er en god grunn til at nettopp disse personlighetene er plukket ut for å være med. For at vi også her skal ha noe å diskutere. :tongue:

Nettopp :fnise:

Skrevet

Lasse blir valgt til ny storbonde av han nye, etter at Lasse slo han ut i tvekampen 

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å? Han er da fryktelig feminin i sin oppførsel, trodde ikke du likte sånne menn. 

Opplever han som mann jeg, har sansen for han... :)

Ryker han i dag så blir jeg sur!!

Skrevet
14 minutter siden, made4u skrev:

Opplever han som mann jeg, har sansen for han... :)

Ryker han i dag så blir jeg sur!!

Han sipper og syter for mye til å kunne bli kategorisert som en skikkelig mann. 

• Liker 1
Skrevet

Vinner laila Farmer, skal jeg aldri mer se på det programmet

Skrevet
3 minutter siden, LiseTV skrev:

Vinner laila Farmer, skal jeg aldri mer se på det programmet

Den seer fra eller til, spiller ingen rolle. Farmen er kommet for å bli, og kontroversielle personer vil det alltid være.

Håper heller ikke Laila vinner, men kommer garantert til å se neste sesong ;) 

Anonymkode: c2326...7bf

• Liker 2
Skrevet

Slike reality-konsepter er kanskje spennende, de første sesongene.

Men etter hvert taper det seg veldig...   

Anonymkode: 4dfef...9cd

Skrevet

Syns ikke Laila er noe gale i det hele tatt. Greit nok så har hun en væremåte og dialekt som lett kan gå en litt på nervene. Men hun virker jo veldig godhjertet og positiv. Jeg klarer i det minste ikke sette henne i samme bås som Lasse som bevist går rundt og er ekkel mot alle. Vi har jo f.eks. ikke sett på tv at Lasse har vært ekkel mot Marius og likevel sier Marius at han gjerne vil bli andrekjempe slik at enten han eller Lasse drar og han slipper å være mer på farmen med Lasse. Syns det vitner om at Lasse faktisk oppfører seg rimelig dårlig uten kamera tilstedet også. Han sa jo selv at han ønsket å sabotere ukesoppdraget denne uken, ikke fordi han ikke ønsket at Simen skulle få kniv eller at han klarer seg bedre uten ordentlig mat enn de andre, men fordi han ikke unnet de tre guttene å gå på markedet med penger. Jeg håper Lasse forsvinner imorgen for jeg syns ikke hans oppførsel er underholdene, heller tragisk at en voksen mann ikke klarer å styre temperamentet sitt eller unne andre å ha det kjekt. Syns det er langt mer humor i en snakkesalig Laila som prater hull i hodet på de andre om hva hennes grandtante har foretatt seg eller når hun løper stresset rundt i skogen på jakt etter sauer. 

• Liker 14
Gjest Mysticgirl
Skrevet
23 timer siden, Faith- skrev:

Syns ikke Laila er noe gale i det hele tatt. Greit nok så har hun en væremåte og dialekt som lett kan gå en litt på nervene. Men hun virker jo veldig godhjertet og positiv. Jeg klarer i det minste ikke sette henne i samme bås som Lasse som bevist går rundt og er ekkel mot alle. Vi har jo f.eks. ikke sett på tv at Lasse har vært ekkel mot Marius og likevel sier Marius at han gjerne vil bli andrekjempe slik at enten han eller Lasse drar og han slipper å være mer på farmen med Lasse. Syns det vitner om at Lasse faktisk oppfører seg rimelig dårlig uten kamera tilstedet også. Han sa jo selv at han ønsket å sabotere ukesoppdraget denne uken, ikke fordi han ikke ønsket at Simen skulle få kniv eller at han klarer seg bedre uten ordentlig mat enn de andre, men fordi han ikke unnet de tre guttene å gå på markedet med penger. Jeg håper Lasse forsvinner imorgen for jeg syns ikke hans oppførsel er underholdene, heller tragisk at en voksen mann ikke klarer å styre temperamentet sitt eller unne andre å ha det kjekt. Syns det er langt mer humor i en snakkesalig Laila som prater hull i hodet på de andre om hva hennes grandtante har foretatt seg eller når hun løper stresset rundt i skogen på jakt etter sauer. 

Helt enig  med deg :)

Skrevet
27 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Helt enig  med deg :)

Blir nok bye bye Lasse i kveld skal du se   :fart2:

Anonymkode: a0c84...d0f

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir nok bye bye Lasse i kveld skal du se   :fart2:

Anonymkode: a0c84...d0f

Hvem gidder vel å følge med på Farmen da?   

Anonymkode: c372f...4c8

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg lurer på hvor seriøst dere hadde tatt oppførselen til ditten og datten om et tv-team hadde filmet mens dette tv-teamet hadde filmet deltagerne, og dere kunne se hvor " ekte " opplegget egentlig er. Herregud, det er et tv-show. Håper ditten og datten ryker ut ikveld? 

Jeg vet ikke om dere så hvordan en episode av ungkaren egentlig ble laget. En av deltakerne skulle ned trappa. Hun datt ned. Fikk beskjed om å gå opp og komme ned igjen, slik at de kunne ta scenen på nytt. Det var en annen scene. Hun og ungkaren sitter og kysser i badekaret. Regissøren er ikke fornøyd med kysset. De blir bedt om å kysse på nytt. Disse er kun noen eksempler på reality-serier. Tidligere episoder av farmen har også hatt slike avsløringer. Følger dere med nøye nok ser dere de, men jeg skal ikke nevne hvor, og ødelegge de for dere. 

Poenget mitt er at realityprogrammer er regisserte. Dere trenger ikke å engasjere dere, eller frustrere dere altfor mye over enkelte personligheter som f.eks Lasse.

Endret av teblad
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, teblad skrev:

Jeg lurer på hvor seriøst dere hadde tatt oppførselen til ditten og datten om et tv-team hadde filmet mens dette tv-teamet hadde filmet deltagerne, og dere kunne se hvor " ekte " opplegget egentlig er. Herregud, det er et tv-show. Håper ditten og datten ryker ut ikveld? 

Jeg vet ikke om dere så hvordan en episode av ungkaren egentlig ble laget. En av deltakerne kom ned trappa. Hun datt ned. Fikk beskjed om å gå opp, slik at de kunne ta scenen på nytt. Det var en annen scene. Hun og ungkaren sitter og kysser i badekaret. Regissøren er ikke fornøyd med kysset. De blir bedt om å kysse på nytt. Disse er kun noen eksempler på reality-serier. Tidligere episoder av farmen har også hatt slike retakes, men jeg skal ikke ødelegge de for dere. 

Poenget mitt er at realityprogrammer er regisserte. Dere trenger ikke å engasjere dere, eller frustrere dere altfor mye over enkelte personligheter som f.eks Lasse.

Lykke til med å forklare dette!

Det finnes nok folk som innbiller seg at såpeoperaer som Hotell Cæsar er virkelighet også, så Farmen er vel som en dokumentar å regne. :fnise:

Anonymkode: c372f...4c8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...