Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Hun ropte tilbake da

Hva har hun mast og sytet om???

Anonymkode: 1cbbf...c2c

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir vanskelig å skulle begynne å bla opp alt men jeg håper uansett at hun ryker. Hun prater alt for mye

Skrevet

Det vet han tydeligvis ikke. Kommer med en påstand men kan ikke forsvare den... 

Anonymkode: 3da4a...0c4

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Blir vanskelig å skulle begynne å bla opp alt men jeg håper uansett at hun ryker. Hun prater alt for mye

Da kan man dra konklusjonen om at din påstand ikke stemmer, eller? 

Greit nok at du liker Lasse, men skal du forsvare han, så må du finne konkrete eksempler og ikke svada. 

Anonymkode: ffa17...244

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok at du liker Lasse, men skal du forsvare han, så må du finne konkrete eksempler og ikke svada. 

Helt enig, man kommer ikke med løgn for å forsvare den man liker

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Holder med å komme med en ting. Men det kan du vel ikke? Nei jeg skjønner at Laila kan virke forstyrrende på andre, men det gir ingen rett til slik oppførsel som Lasse hadde mot henne. 

• Liker 8
Gjest Jacklost
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte vel ikke nok over hva jeg sa :P

Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Holder med å komme med en ting. Men det kan du vel ikke? Nei jeg skjønner at Laila kan virke forstyrrende på andre, men det gir ingen rett til slik oppførsel som Lasse hadde mot henne. 

Enig i at konfrontasjonen ikke var nødvendig, jeg synes det var ubehagelig å se på

Skrevet
5 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Enig i at konfrontasjonen ikke var nødvendig, jeg synes det var ubehagelig å se på

Det er bra du innrømmer at du har sagt feil. Begynte å lure om du syntes Lasse hadde rett til å gjøre det bare pga han irriterte seg over Laila :)

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Det er bra du innrømmer at du har sagt feil. Begynte å lure om du syntes Lasse hadde rett til å gjøre det bare pga han irriterte seg over Laila :)

Ble du provosert av oppførselen hans?

Jeg liker han fortsatt da :)

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta og ro dere ned et par hakk. Greit nok at dere er uenige om hvem dere liker og ikke liker. Men det er da ingen grunn til å nærmest gå på angrep på en bruker her inne. Det er forståelig at f.eks noen deltakere kan bli smågal der inne når en annen deltaker konstant må snakke, belære om absolutt alt. Jeg kan tenke meg at det må oppleves veldig ubehagelig og til tider som å ha blitt tvunget inn i en trang boble med en totalt fremmed og ikke kunne rømme. Vi ser kun en brøkdel av det. Tenk på hvordan det må være å faktisk selv være i det. Det er ikke kun Lasse som har hatt problemer med det. Men også de andre deltagerne.

Jeg ser noen av dere spør hvordan man kan f.eks like noen som Lasse. Tja, alle er mennesker. Han har visst en menneskelig side når han har visst følelser for sin avdøde bror. Bare for å ta et eks.

Jeg synes det er ekkelt når dere går på fellesangrep på en enkeltbruker her pga av en regissert program. 

Anonymkode: 48659...a99

• Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta og ro dere ned et par hakk. Greit nok at dere er uenige om hvem dere liker og ikke liker. Men det er da ingen grunn til å nærmest gå på angrep på en bruker her inne. Det er forståelig at f.eks noen deltakere kan bli smågal der inne når en annen deltaker konstant må snakke, belære om absolutt alt. Jeg kan tenke meg at det må oppleves veldig ubehagelig og til tider som å ha blitt tvunget inn i en trang boble med en totalt fremmed og ikke kunne rømme. Vi ser kun en brøkdel av det. Tenk på hvordan det må være å faktisk selv være i det. Det er ikke kun Lasse som har hatt problemer med det. Men også de andre deltagerne.

Jeg ser noen av dere spør hvordan man kan f.eks like noen som Lasse. Tja, alle er mennesker. Han har visst en menneskelig side når han har visst følelser for sin avdøde bror. Bare for å ta et eks.

Jeg synes det er ekkelt når dere går på fellesangrep på en enkeltbruker her pga av en regissert program. 

Er ingen som har hisset seg opp her, vi bare poengterte at det ikke var greit oppførsel av Lasse. Ro ned nervene og pass på blodtrykket

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ingen som har hisset seg opp her, vi bare poengterte at det ikke var greit oppførsel av Lasse. Ro ned nervene og pass på blodtrykket

Måten du uttrykker deg på her samt i dine tidligere innlegg sier sitt. 

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å være partisk bare fordi man misliker Lasse.

Hadde det vært Lasse som hadde dyttet vekk Laila,eller en mann som hadde dyttet vekk en kvinne hadde du nok pipet annerledes hva? Å legge hånd på en annen person såvidt jeg vet er straffbart.

Anonymkode: e98b0...d74

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å være partisk bare fordi man misliker Lasse.

Hadde det vært Lasse som hadde dyttet vekk Laila,eller en mann som hadde dyttet vekk en kvinne hadde du nok pipet annerledes hva? Å legge hånd på en annen person såvidt jeg vet er straffbart.

Er det straffbart å forsvare seg? 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det straffbart å forsvare seg? 

Forsvare seg mot hva? Var hun i fare da? Og med kameramenn og lydfolk kun en meter unna? 

Skrevet

Hadde jeg følt reel fare hadde jeg avbrutt det hele og bedt produksjonen om hjelp. 

Skrevet

All ære til dere som vet at dere hadde tenkt klart og visst nøyaktig hvordan dere skulle forholde dere i en slik situasjon! Eller er det etterpåklokskapen som taler?

Jeg tenker hvertfall at Lasse gikk langt over streken, og selv om Laila kanskje ikke løste det på den best mulige måten så ble situasjonen hennes ganske stressende ganske fort. Hun sa jo selv at hun var redd hun skulle bli skalla ned (om det er noe media har blåst opp veit ikke jeg), og reagerte sikkert ganske instinktivt. Syns hvertfall hele situasjonen nærmest kom som lyn fra klar himmel, sånn det ble fremstilt på tv. Lasse har absolutt lov til å ikke like alle de andre deltagerne der inne like mye, men sånn han oppfører seg med etteraping, mindre pene kommentarer og så den truende oppførselen der er ikke akseptabel uansett hvor mye man misliker motparten.  

Anonymkode: 762c0...84a

• Liker 8
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsvare seg mot hva? Var hun i fare da? Og med kameramenn og lydfolk kun en meter unna? 

Hun opplevde hans reaksjon som farlig. Han fremstår svært truende og er helt oppi ansiktet hennes og skriker. For mange reagerer en på slike situasjoner, siden det oppleves truende. Og når det ikke hjelper å gå unna situasjonen, siden personen følger etter, så må man dytte bort vedkommende.  Kameramenn kunne ikke ha forhindret en nedskalling f.eks i en slik situasjon, noe Laila visstnok fryktet. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror Laila blir førstekjempe.  :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...