Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Uff håper ikke Linda kommer med, hun er som en Laila 2.0

Jeg liker Linda. Hun virker grei :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha....Oddvar er søt da. Har aldri hørt om Duran Duran 🙊

• Liker 2
Skrevet

Oddvar er rar. Ikke har han hørt om Duran Duran og han trodde Kygo er en frukt. Jaja, hehe. :fnise: 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Der fikk vi vite at Oddvar blir valgt gitt

Tror jeg også.

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Krutthøna skrev:

Ikke jeg heller :)

Skrevet

Jeg har ikke hørt om Duran duran.. :sjenert::flau:

Er jeg også teit?

Anonymkode: 893c3...76b

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Krutthøna skrev:

Rart. Er ikke han gammel nok til å ha hørt om tidenes største popgruppe?

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Salka skrev:

Oddvar er rar. Ikke har han hørt om Duran Duran og han trodde Kygo er en frukt. Jaja, hehe. :fnise: 

Kanskje han forsøker å gjøre seg dummere enn han egentlig er, for å lage god tv...

Anonymkode: 4dfef...9cd

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han forsøker å gjøre seg dummere enn han egentlig er, for å lage god tv...

Man er ikke dum fordi man ikke har hørt om noen artister, jeg har heller aldri hørt om duran duran

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hørt om Duran duran.. :sjenert::flau:

Er jeg også teit?

Anonymkode: 893c3...76b

Er vel ingen som har sagt at han var teit??

Anonymkode: c2326...7bf

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mulig. For det er veldig merkelig om han ikke har hørt om dem. Han er jo født på 80-tallet (samme år som meg tror jeg) så ikke akkurat for ung til å vite hvem de er. Dessuten er de jo veldig kjent. Lurer på om han har hørt om Pink Floyd jeg. :fnise: Man vet jo aldri. :hoho: 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Lasse Bergseter er en hedersmann!

Anonymkode: 93631...0ae

Før det, så snør det i helvete ! 

Anonymkode: a0c84...d0f

• Liker 3
Skrevet
43 minutter siden, Salka skrev:

Jeg er helt enig med Lasse jeg. Man skal ikke rope og skrike i nærheten av dyr. De hører ekstremt mye bedre enn oss og blir lett stresset og redde av sånt. Greit Lasse kunne reagert på en roligere og mer voksen måte, men jeg forstår han godt også.

Jeg er bonde og har også reagert på måten Laila er rundt dyr, hun er jo selve læreboken i hvordan få rullegardina til å dette ned og få full panikk i et husdyr 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Man er ikke dum fordi man ikke har hørt om noen artister, jeg har heller aldri hørt om duran duran

Du har garantert hørt dem på radio uten å huske navnet på gruppen. Spiller noen en av de mest kjente låtene for deg kjenner du den garantert igjen. :) Og du er ikke dum, nei. :) Langt i fra. Men rarere at Oddvar ikke har hørt om dem en deg, han er jo endel eldre. Født i 83 vel, eller 82 om han er født sent på året. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Apis skrev:

Jeg er bonde og har også reagert på måten Laila er rundt dyr, hun er jo selve læreboken i hvordan få rullegardina til å dette ned og få full panikk i et husdyr 

Ja, ikke sant? Akkurat det jeg mener også. Hun er jo så hissig og høyrøstet at jeg nesten blir redd selv. :P Jeg er ikke bonde, men har både hester og katter og har hatt hester i 20 år, så har lang erfaring med dyr. Tør ikke tenke på hvordan hestene mine hadde reagert med den hissige kaklekjerringa løpende rundt. 

• Liker 4
Skrevet

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Lasse er en umoden forvokst unge. Sånt reagerer man ikke. Han kunne tatt det opp med Laila på en ordentlig måte. Synes synd på Laila når han oppfører seg slik. Kan ikke være greit og ikke få være seg selv uten å bli skjelt ut.

Greit at hun kan irritere folk med væremåten, men dette er ikke veien å gå . Skam deg Lasse!

Skrevet

Lasse var sur for at en av trioen ble storbonde og at det utgjorde en fare. Det betydde at enten han eller Oddvar ville bli valgt som førstekjempe. Han lot det gå ut over Laila. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...