Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Sitronmelis skrev:

WOW, neste uke blir det DRAMA mellom Lasse og Laila!  :hakeslepp: Rett foran trynet på mentor :rulle: 

Lasse var snill og taktisk når Laila var storbonde, spisser seg til nå. Underholdende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 2.11.2016 den 22.38, mann_86 skrev:

Det var en vanvittig morsom spøk, altså!:ironi:Omg, for en treig gjeng som er med i år.

Btw; der røpte de vel at tvekampen blir melkespann, slik de andre deltakerne så fra den ene siden til den andre.

Er ganske fornøyd med analyseringen min:)

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
16 minutter siden, mann_86 skrev:

Er ganske fornøyd med analyseringen min:)

Det røpte ingenting, det kunne vært kunnskap for den del :P

Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Det røpte ingenting, det kunne vært kunnskap for den del :P

Nei, jeg var helt sikker:)

Skrevet

Håper Lasse ryker ut neste søndag. Alvorlig lei av fyren nå. Er helt med på at man må se bort fra en dum kommentar i ny og ne, og at folk gjerne går inn i en rolle overfor "motstanderne" der inne. Men Lasse spyr ut hånlige og stygge kommentarer i hytt og gevær. Og klarer ikke tro at det kun er "spill" fra hans side når han konsekvent holder det gående også når det kun er han og kameraet. 

Anonymkode: e55e0...637

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, made4u skrev:

Lasse var snill og taktisk når Laila var storbonde, spisser seg til nå. Underholdende!!

:popcorn: 

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper Lasse ryker ut neste søndag. Alvorlig lei av fyren nå. Er helt med på at man må se bort fra en dum kommentar i ny og ne, og at folk gjerne går inn i en rolle overfor "motstanderne" der inne. Men Lasse spyr ut hånlige og stygge kommentarer i hytt og gevær. Og klarer ikke tro at det kun er "spill" fra hans side når han konsekvent holder det gående også når det kun er han og kameraet. 

Anonymkode: e55e0...637

Denne sesongen er kjedelig nok slik det er. Om Lasse ryker er jeg usikker på om jeg gidder å se mer. Han må selvsagt være med helt inn i finaleuka. Krangelen mellom Lasse og Laila så legendarisk ut, men tviler vel på at det er noe mer dramatisk enn det vi fikk se i "teaseren".

Endret av Leifern
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Jeg synes det er ganske merkelig at akkurat i dag når de snakket om at han kunne trengt å barbere seg så tilbyr de gratis hårklipp o.O

Den barberinga kom ikke en dag for tidlig. Begynte jo å bli Trump-lignende tilstander i trynet på Magnus. Vi kvinnelige seerne må jo ha noe greit å se på siden eneste alternativ er Dasse-Lasse og Gnåle-Simen. Og Ali da. Av en eller annen grunn glemte jeg han..men det er vel grunn nok.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Sitronmelis skrev:

WOW, neste uke blir det DRAMA mellom Lasse og Laila!  :hakeslepp: Rett foran trynet på mentor :rulle: 

Håhå! :bolledeig: Jeg gleder meg! :hoppendeglad:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
37 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Den barberinga kom ikke en dag for tidlig. Begynte jo å bli Trump-lignende tilstander i trynet på Magnus. Vi kvinnelige seerne må jo ha noe greit å se på siden eneste alternativ er Dasse-Lasse og Gnåle-Simen. Og Ali da. Av en eller annen grunn glemte jeg han..men det er vel grunn nok.

Men det kan ikke ha vært tilfeldig at akkurat denne gangen så fikk de tilbud om barbering

Skrevet
2 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Men det kan ikke ha vært tilfeldig at akkurat denne gangen så fikk de tilbud om barbering

Selvfølgelig var det ikke tilfeldig. Ingenting på markedet er tilfeldig. Markedet og det som skjer der er planlagt og en del av programmet.

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir veldig mye billig reklame for den stygge Saltdalshytten iallefall.

Tv 2 tjener sikkert veldig rått på all denne produkt-plasseringen, sponsorer og reklamer i fleng. Folk som står for all underholdningen er en gjeng PR-kåte tullinger. Deltakerne har valgt å ta seg fri fra arbeid (i opptil flere uker og måneder i strekk!) bare for å komme på TV. For dem er det vel snakk om minst fleire tusen-lapper (eller mer) i tapte arbeidsinntekter. Det er latterlig at folk faktisk gidder å være med på dette tullet.

Bortsett fra de som faktisk tjener på dette da, f.eks. de såkalte "klarsynte" og de latterlige dyretolkene. Disse får jo selvfølgelig veldig mye gratis-reklamer. Samt en økning av dumme  kunder (fra lettlurte fjols!) i etterkant. Hva vanlige arbeidsfolk derimot kan få ut av dette tullet, skjønner jeg faktisk ikke. Det kan iallefall ikke være noe særlig å skryte av...

Anonymkode: c372f...4c8

Vel, noen har sikkert mer edle motiver for å delta enn andre. Tenker at Sunniva nok var en person som var med pga opplevelsen i seg selv. Men så har vi personasjer som Dasse-Lasse da:

"Jeg skjønte tidlig at jeg kom til å gå på en smell med Laila, men jeg meldte meg på «Farmen» for å bli husket, og da må man skape litt leven."

http://www.dagbladet.no/kjendis/ville-trekke-seg-etter-farmen-brak---sikker-pa-at-han-skulle-skalle-meg-ned/64042813

Det må være et stort tomrom i den sjela der. Melder seg på Farmen for å bli "husket". Noe som trist er det lenge siden jeg har lest. Synes nesten synd på narsissisten.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.
/lillesky (mod)

Skrevet

Farmen har jo etterhvert blitt veldig kjedelig da. Det finnes jo nesten ingen konflikter lenger. Alt sammen skal jo bare være veldig morsomt og hyggelig heile tiden. Deltakerne blir jo nesten ikke lei seg for å bli valgt som andre kjempe engang.

En del av problemet er kanskje at en del idioter går fullstendig av skaftet på debatt-forum og sosiale medier. Slike idioter legger enkelte deltakere virkelig for hat. Så kommer de med drapstrusler, dersom en eller annen deltaker oppfører seg littegrann over kanten. Slike ting blir jo selvfølgelig ikke noe koselig for barn og samboere til deltakerne. Selvfølgelig er ikke deltakerne interessert i å oppleve slike ting, og da blir det ikke særlig kontroversielt heller.

Anonymkode: 4dfef...9cd

Skrevet

I kveld smeller det. Gleder meg faktisk til litt action der inne :fnise:

Ser at Laila går ut å setter seg selv i offerrollen. Har aldri likt Lasse, men Laila byr opp til dans, og da får hun dans. Har ikke sansen for henne heller. Brautende og dominerende nordlending - huff å huff! Etter hva jeg ser på klippet for kveldens episode dytter hun til Lasse, mens hun står å skriker at han ikke skal røre henne. Da bør hun kanskje passe seg selv eller??

Anonymkode: c2326...7bf

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I kveld smeller det. Gleder meg faktisk til litt action der inne :fnise:

Ser at Laila går ut å setter seg selv i offerrollen. Har aldri likt Lasse, men Laila byr opp til dans, og da får hun dans. Har ikke sansen for henne heller. Brautende og dominerende nordlending - huff å huff! Etter hva jeg ser på klippet for kveldens episode dytter hun til Lasse, mens hun står å skriker at han ikke skal røre henne. Da bør hun kanskje passe seg selv eller??

Anonymkode: c2326...7bf

Det blir morsomt og underholdene, med litt krangling på Farmen-gården igjen!  
Det har vel vært veldig koselig søndagsskole, den siste tiden.

Det hadde blitt ekstra morsomt dersom både Laila og Lasse blir valgt som hjelpere for storbonden, og de måtte dele samme seng eller noe. :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det blir morsomt og underholdene, med litt krangling på Farmen-gården igjen!  
Det har vel vært veldig koselig søndagsskole, den siste tiden.

Det hadde blitt ekstra morsomt dersom både Laila og Lasse blir valgt som hjelpere for storbonden, og de måtte dele samme seng eller noe. :fnise:

Hjelperne deler ikke samme seng, bare samme rom.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelperne deler ikke samme seng, bare samme rom.

Det kunne vel likevel blitt morsomt? :skya:1984 cloud

Skrevet
13 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Jeg tror det var HELT tilfeldig at barberingen kom akkurat denne gangen hvor Magnus så ut som en skjegg-ape. Hadde det bare vært kvinnelige deltakere som dro på marked denne gangen hadde barberingen fortsatt blitt tilbudt, men da kanskje i form av brazilian wax.

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
58 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Jeg tror det var HELT tilfeldig at barberingen kom akkurat denne gangen hvor Magnus så ut som en skjegg-ape. Hadde det bare vært kvinnelige deltakere som dro på marked denne gangen hadde barberingen fortsatt blitt tilbudt, men da kanskje i form av brazilian wax.

Det var definitivt ikke tilfeldig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...