Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den aller største konkurrenten der inne akkurat nå, er vel kanskje Oddvar?
 Han kan nok bli en veldig sterk motstander, for alle de andre. :P
 Ikke bare under tve kampene, men også gjennom en eventuell finale-uke.
 Hvorfor er det ingen som velger ham som første-kjempe?

Anonymkode: 4dfef...9cd

Fordi de eier ikke taktiske egenskaper. Blir Lasse storbonde igjen velger han garantert Oddvar. At Laila ikle valgte Lasse eller Oddvar, når hun selv sa hun tenkte taktisk, er vanskelig å fatte.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Farmen Lasse har blitt drapstruet sier de på god kveld Norge

Faen så forbanna jeg blir :sinna: Hvordan i helvete kan folk holde på slik?!

Det hjelper jo ikke at en konkurrent går ut på førstesiden i Dagbladet og sier hun ble mobbet, at Lasse diskriminerer hele Nord-Norge gjennom en uskyldig parodi.

Ikke Lailas feil, men Dagbladet burde aldri kjørt det oppslaget.

Skrevet
På 3.11.2016 den 15.18, Arabella skrev:

Nei, det har jeg ikke. Jeg hadde en forutanelse om at Laila kom til å velge Sunniva, uten at jeg kan forklare hvorfor. Forstår du ikke hva jeg mener med at det er lettere å sitte på utsiden og mene og synse om noe, enn å være i situasjonen? Når noen sier til meg at jeg skulle ha sagt/gjort sånn og sånn, svarer jeg at hvis de kan skru tiden tilbake, skal jeg overveie det. Da blir det som regel tyst. 

Jeg har likevel vanskelig for å se for meg at det ville kommet klarere fram hvorfor Sunniva ble valgt, om vi hadde bodd på gården selv. Det var altså kun pga. taktikk, men hva er da taktikken?

Er Sunniva kanskje i realiteten fantstisk flink i alt mulig, overgår alle de andre, slik at det er viktig for Laila å få henne ut for å ha bedre sjanse til å nå finaleuka og å vinne den? Vil Laila ha kun jentekamper framover for at hun skal bli siste jente, og tror hun det vil skje uten at hun selv blir førstekjempe minst en gang?

NOE må hun ha tenkt, men HVA? Jeg innrømmer at jeg ikke fatter det, spesielt når hun hadde muligheten til å velge Lasse.

Skrevet

Ganske snart kommer det vel ett par nye "utfordrere" inn til Farmen. Dette har vel blitt veldig vanlig, de siste par sesongene. Men deltakerne som har vært inne på gården fra før, blir fremdeles like overrasket hver eneste gang det kommer inn noen utfordrere.

Dette er jo liksom SÅÅÅÅÅÅÅÅ overraskende da, i sesong etter sesong etter sesong.... :dry:

• Liker 1
Skrevet

I program-oversikt for søndag kveld står det som følger: Førstekjempen på Farmen, skal velge seg en andrekjempe. Det er fleire deltakere som føler seg truet, og som gruer seg til valget.

For mandag kveld: Det kommer inn fire nye utfordrere til Farmen-gården. Disse skal kjempe om å bli "fullverdige deltakere" på Farmen. Men bare to av dem får bli værende på gården... :dry:

Anonymkode: c372f...4c8

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I program-oversikt for søndag kveld står det som følger: Førstekjempen på Farmen, skal velge seg en andrekjempe. Det er fleire deltakere som føler seg truet, og som gruer seg til valget.

For mandag kveld: Det kommer inn fire nye utfordrere til Farmen-gården. Disse skal kjempe om å bli "fullverdige deltakere" på Farmen. Men bare to av dem får bli værende på gården... :dry:

Er det noe spesielt med det? :klo:

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe spesielt med det? :klo:

Spesielt? Det var vel bare et svar til personen som skrev noe om utfordrere, altså en bekreftelse fra programbeskrivelsen.

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, Leifern skrev:

Spesielt? Det var vel bare et svar til personen som skrev noe om utfordrere, altså en bekreftelse fra programbeskrivelsen.

Ok, fikk ikke det med meg. Beklager.

Skrevet

Er det ingen som gidder å diskutere mer? :ohmy:

Skrevet

Er ikke så mye å diskutere mellom episodene, så er nok derfor. Blir nok mer imorgen under og etter episoden. :) Lurer på hvem som blir 2.kjempe. Skulle Lasse på god kveld Norge idag? Jeg skal ikke se det, men mulig jeg ser klippet på sumo senere. 

Skrevet

Under en tidligere sesong av Farmen, så var det vel minst to-tre forskjellige "kranglefanter" med. :fnise: På den tiden var jeg litt aktiv på ett annet debatt-forum på internett. Det ble opprettet en tråd som handlet om den sesongen av Farmen, og det kunne det fort gå unna MINST tre-fire sider - hver eneste sesong, som det ble sendt nye episoder hos tv 2.

I tillegg kunne det kanskje komme ett par sider ekstra, selv på dager hvor det ikke ble sendt noen nye episoder på tv! Bare fordi folk var veldig ivrige, og hadde noen veldig sterke synspunkter for hvem som liksom var "bad guys" i løpet av den sesongen. Men denne 2016-sesongen av Farmen, har vel egentlig vært alt for rolig og kjedelig sammenlignet med tidligere sesonger? :P

Skrevet

Rolig og behagelig sesong, så kan man lene seg tilbake, fremfor å sitte framover-lent og kjefte på tv'n! :)

Skrevet
På 4. november 2016 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Den aller største konkurrenten der inne akkurat nå, er vel kanskje Oddvar?
 Han kan nok bli en veldig sterk motstander, for alle de andre. :P
 Ikke bare under tve kampene, men også gjennom en eventuell finale-uke.
 Hvorfor er det ingen som velger ham som første-kjempe?

Kanskje fordi han har mye kunnskap om mye forskjellig, at de trenger han der for å klare ukesoppdragene. 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Under en tidligere sesong av Farmen, så var det vel minst to-tre forskjellige "kranglefanter" med. :fnise: På den tiden var jeg litt aktiv på ett annet debatt-forum på internett. Det ble opprettet en tråd som handlet om den sesongen av Farmen, og det kunne det fort gå unna MINST tre-fire sider - hver eneste sesong, som det ble sendt nye episoder hos tv 2.

I tillegg kunne det kanskje komme ett par sider ekstra, selv på dager hvor det ikke ble sendt noen nye episoder på tv! Bare fordi folk var veldig ivrige, og hadde noen veldig sterke synspunkter for hvem som liksom var "bad guys" i løpet av den sesongen. Men denne 2016-sesongen av Farmen, har vel egentlig vært alt for rolig og kjedelig sammenlignet med tidligere sesonger? :P

Vel denne tråden har nådd 38 sider så det sier en del :P

Skrevet
2 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Vel denne tråden har nådd 38 sider så det sier en del :P

Vel den tråden jeg nevnte på ett annet debatt-forum, kunne gjerne komme opp i nærmere 10 sider - per uke! :laugh:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel den tråden jeg nevnte på ett annet debatt-forum, kunne gjerne komme opp i nærmere 10 sider - per uke! :laugh:

Diskuter der i stedet da, kan jo hende de har en kjempelang tråd der i år også. ;) Kåge er nok ikke like poppis som før, jeg syns det er mye mindre aktivitet her enn før. Facebookgrupper har også (dessverre) tatt over mye. Det merker jeg spesielt godt på et annet forum jeg er på, mange har kuttet ut forumet og diskuterer i FB-diskusjonsgrupper i stedet. Jeg gidder ikke Facebook, så jeg tviholder på forum så lenge som mulig. :) Mulig det finnes en diskusjonsgruppe om farmen på Facebook, det vet jeg ikke. Du får ta en titt. ;) 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg synes det er ganske merkelig at akkurat i dag når de snakket om at han kunne trengt å barbere seg så tilbyr de gratis hårklipp o.O

Skrevet

Det blir veldig mye billig reklame for den stygge Saltdalshytten iallefall.

Tv 2 tjener sikkert veldig rått på all denne produkt-plasseringen, sponsorer og reklamer i fleng. Folk som står for all underholdningen er en gjeng PR-kåte tullinger. Deltakerne har valgt å ta seg fri fra arbeid (i opptil flere uker og måneder i strekk!) bare for å komme på TV. For dem er det vel snakk om minst fleire tusen-lapper (eller mer) i tapte arbeidsinntekter. Det er latterlig at folk faktisk gidder å være med på dette tullet.

Bortsett fra de som faktisk tjener på dette da, f.eks. de såkalte "klarsynte" og de latterlige dyretolkene. Disse får jo selvfølgelig veldig mye gratis-reklamer. Samt en økning av dumme  kunder (fra lettlurte fjols!) i etterkant. Hva vanlige arbeidsfolk derimot kan få ut av dette tullet, skjønner jeg faktisk ikke. Det kan iallefall ikke være noe særlig å skryte av...

Skrevet

WOW, neste uke blir det DRAMA mellom Lasse og Laila!  :hakeslepp: Rett foran trynet på mentor :rulle: 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...