Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler nå litt på at det er Laila som har løpt ned dagbladet for å få de til å publisere det nå. Er vel heller dagbladet som har ant en mediesak og blåst den opp til det nærmest ugjenkjennelige. 

Anonymkode: 762c0...84a

Det er selvsagt ikke hun som har løpt til mediene, men hun har selv valgt å "stå fram" med denne historien. Alvorlig talt, det må være lite å skrive om når dette blir prioritert som hovedoppslag i en av de store riksdekkende avisene.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Haha, herregud for noen sutreunger som er med i årets sesong :ler:

Skrevet
16 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Haha, herregud for noen sutreunger som er med i årets sesong :ler:

Synes ikke denne sesongen skiller seg noe ut når det gjelder "sutring".

Å bo så tett sammen med et fåtall mennesker over såpass lang tid byr nok på mange utfordringer som man ikke kan forstå uten å ha prøvd det selv.

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 6
Skrevet

Jeg sjekket nylig en program-oversikt over TV-kanalene, og under Farmen for denne uken står det "Kommer denne ukens storbonde til å velge første-kjempe ut fra taktikk - eller fra hjertet?"

Skal det komme med noen nye utfordrere, i løpet av denne sesongen? I så fall kommer vel dette kanskje til å skje en av de nærmeste ukene.:PHvis deltakerne skal stemme inn en eller annen utfordrer, så stemmer kanskje jentene på å få inn en ny gutt. Samtidig som guttene kanskje stemmer på å få inn en kvinnelig utfordrer...

Hvis det blir en jente-kamp denne uken, så blir kanskje Åsta valgt. Ettersom hun kan være en langt større trussel, enn de andre jentene der inne. Eller kanskje det blir enda en gutte-kamp, og da kommer Lasse kanskje til å bli valgt som første-kjempe denne uken. Laila har vel ønsket å få ut Lasse i fleire uker allerede? :)

Anonymkode: 4dfef...9cd

Gjest Jacklost
Skrevet

Laila må være morsomt å være på fest med :laugh:

Skrevet
8 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Laila må være morsomt å være på fest med :laugh:

Tror jeg måtte hatt MYE drikke på den festen, for hun snakker deg edru tror jeg :fnise:

Anonymkode: f7cc6...9f2

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Håper de legger ut oppskriften til den, jeg vil gjerne lage det selv :spise:

Endret av Kaiser Jacklost XV
Gjest Sjørøveren
Skrevet

Lasse og Oddvar er mine favoritter :) Spesielt Lasse er awesome! Så en av de to måå vinne. Laila irriterer vettet av meg! Hun må ut snart! 

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Sjørøveren skrev:

Lasse og Oddvar er mine favoritter :) Spesielt Lasse er awesome! Så en av de to måå vinne. Laila irriterer vettet av meg! Hun må ut snart! 

Enig

Gjest Jacklost
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg måtte hatt MYE drikke på den festen, for hun snakker deg edru tror jeg :fnise:

Anonymkode: f7cc6...9f2

Bare å ta med ørepropper :laugh:

Skrevet

:sove: :sove:

Anonymkode: 4dfef...9cd

Skrevet

Det var en vanvittig morsom spøk, altså!:ironi:Omg, for en treig gjeng som er med i år.

Btw; der røpte de vel at tvekampen blir melkespann, slik de andre deltakerne så fra den ene siden til den andre.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, mann_86 skrev:

Det var en vanvittig morsom spøk, altså!:ironi:Omg, for en treig gjeng som er med i år.

Btw; der røpte de vel at tvekampen blir melkespann, slik de andre deltakerne så fra den ene siden til den andre.

Jeg synes det var morsomt :fnise:

Hvordan røpte de det?

Skrevet

Hadde vært mer morsomt om hun hadde blitt sint. "Ka i nasen?" skal jeg begynne å si. :fnise: 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, Salka skrev:

Hadde vært mer morsomt om hun hadde blitt sint. "Ka i nasen?" skal jeg begynne å si. :fnise: 

Og så fikk Lasse latterkrampe :ler:

Skrevet

De "kakene" til Ali så knallgode ut :spise:

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, Leifern skrev:

Det er selvsagt ikke hun som har løpt til mediene, men hun har selv valgt å "stå fram" med denne historien. Alvorlig talt, det må være lite å skrive om når dette blir prioritert som hovedoppslag i en av de store riksdekkende avisene.

Hvorfor skulle en deltakers negative opplevelse av å delta på Farmen ikke fortjene presse? Mediene dekker jo alt annet, stort og smått, ved denne serien, så mistrivsel og harselering til gards er da noe av det mer betydningsfulle som presenteres. Men det handler kanskje om at du misliker den aktuelle deltakeren, ergo er det ikke så nøye hvordan hun hadde det på gården?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...