Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller inntar Anita en veldig...tja, litt sånn stakkarslig offerrolle? "Ja, jeg må jo bare slå ut alle jeg, om jeg skal få bli..." Og så ble hun snurt over å bli valgt første gangen hun måtte i tvekamp også. Jeg støtter henne fullt i at hun nok har falt litt utenfor disse klikkene og kanksje ikke blitt så inkludert sosialt, men unødvendig å reagere så sutrete på å bli valgt som andrekjempe... 

Også Ali synes jeg oppførte seg ganske barnslig da han ble valgt som andrekjempe forrige søndag. 

Det er jo tross alt en konkurranse. Kjipt når allianser brytes, men når man bygger så store allianser at man er flere i den enn utenfor, så er det jo uungåelig at den blir tvangsoppløst ganske fort.

Anonymkode: e55e0...637

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre som irriterer seg over Laila?? Herregud for en irriterende dame. Håper hun snar ryker ut. Orker bare ikke høre stemmen hennes lenger *mute*.

Anonymkode: c2326...7bf

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Noen som vet hvilken dialekt det er?

Samme som Kjetil Rekdal Møre og Romsdal?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre som irriterer seg over Laila?? Herregud for en irriterende dame. Håper hun snar ryker ut. Orker bare ikke høre stemmen hennes lenger *mute*.

Jeg digger henne! Herlig og livlig dame! :laugh:

Anonymkode: e55e0...637

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, Apis skrev:

Samme som Kjetil Rekdal Møre og Romsdal?

Jeg har Sunnmøre dialekt men jeg høres ikke i nærheten slik :P

Skrevet

Åsta er fra samme kommune som Kjetil Rekdal. De er Romsdalinger.

Skrevet

Jeg er litt ambivalent til Laila. Hun er slitsom og tar mye plass og jeg er lei av at hun alltid babler om alt hun har sett "ho mamma" gjøre. Samtidig tror jeg ikke hun mener å belære noen, mener nok bare å gi råd og tips. Men det blir litt mye av henne. Samtidig virker hun som en jovial og hyggelig dame. Så jeg liker henne litt, men en hel farmenepisode med bare henne hadde blitt fryktelig slitsomt. Jeg håper hun blir til finalen fordi hun er både kunnskapsrik OG irriterende.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Jeg har Sunnmøre dialekt men jeg høres ikke i nærheten slik :P

Som Rekdal eller Åsta? 

1 minutt siden, sjokoladeelsker1 skrev:

Åsta er fra samme kommune som Kjetil Rekdal. De er Romsdalinger.

Går det ikke et dialekt skille i Romsdalen? 

Skrevet

Romsdalinger sier "i", men dialektene er litt forskjellige fra for eksempel Molde vs Tomrefjord(som Åsta kommer i fra). I Molde sier de "i har" mens på "landet"  sier de "i he".... usikker på om det var det du mente. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har blitt påpekt flere ganger. Om du er drittlei etter å ha hørt henne snakke bare noen minutter hver uke på TV, tenk på hvordan de andre deltakerne har det, som har måttet leve med henne 24/7 i mange uker. De kan sikkert livshistorien til grandtanta til Laila bedre enn til noen i sin egen familie. Slitsomt!

Endret av Leifern
  • Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, sjokoladeelsker1 skrev:

Romsdalinger sier "i", men dialektene er litt forskjellige fra for eksempel Molde vs Tomrefjord(som Åsta kommer i fra). I Molde sier de "i har" mens på "landet"  sier de "i he".... usikker på om det var det du mente. 

Bare mener å huske et intervju med Rekdal at han snakket om det samme som du nevnte 

Gjest Jacklost
Skrevet
15 minutter siden, Apis skrev:

Som Rekdal eller Åsta? 

Går det ikke et dialekt skille i Romsdalen? 

Jeg har mer som Rekdal sin dialekt :)

Skrevet

Slegge. Da tror jeg Stine vinner, for hun er kraftigere bygget

Gjest Jacklost
Skrevet

Nå blir Laila storbonde i morgen. Hun velger Lasse som velger Ali som andrekjempe. Lasse vinner og Simen blir storbonde. Det er ganske lett å forutse..

Skrevet

Nesten garantert at Laila blir storbonde, ja. 

Skrevet

Tidenes treigeste slegge-tvekamp?:fnise:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Var det i fjor at en ikke fikk godkjent en av naglene fordi person var rask og trodde han/hun var ferdig?

Gjest Glidelås
Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Var det i fjor at en ikke fikk godkjent en av naglene fordi person var rask og trodde han/hun var ferdig?

Ja, synes å huske noe sånt.

Skrevet
4 minutter siden, mann_86 skrev:

Tidenes treigeste slegge-tvekamp?:fnise:

Det var ikke vist i slow motion for å gjøre det mer spennende asså?  :rolleyes: :fnise:

Skrevet
7 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Jo, og det har skjedd flere ganger også. Kjipt å tape på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...