Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
54 minutter siden, Jacklost skrev:

Håper han velger en dame, hvis han velger en mann så blir uansett Lasse valgt som andrekjempe..

Hvorfor det? Med tanke på øksekast-skillsene Lasse demonstrerte for et par uker siden vil det være å be om å bli sendt hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper han velger en av S"ene. Eller Ali

Anonymkode: a0cb0...17d

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
16 minutter siden, Leifern skrev:

Hvorfor det? Med tanke på øksekast-skillsene Lasse demonstrerte for et par uker siden vil det være å be om å bli sendt hjem.

De andre kan være like gode eller bedre

Skrevet

Marius virker skikkelig barnslig og gretten...

• Liker 2
Gjest Caroline91
Skrevet
5 minutter siden, Sitronmelis skrev:

AMEN.

Skrevet
9 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Mildt sagt! Håper han ryker ut snart. Drittlei hele fyren.

• Liker 1
Skrevet

Hvem ble storbonde? Fikk ikke med meg! 

Skrevet

Stine. Veldig overraskende. Hadde aldri trodd han skulle velge henne. 

Skrevet
5 minutter siden, Salka skrev:

Stine. Veldig overraskende. Hadde aldri trodd han skulle velge henne. 

Bra !   Håper hun slår ut Anita, men det kan bli tøft nok

Anonymkode: a0c84...d0f

Skrevet
10 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Oddvar ble storbonde.

Anonymkode: 93631...0ae

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet

I neste episode-klippet i forbindelse med kampen følte jeg Gaute sa "Klar!" på en måte som at han skulle si "klar, ferdig, gå", og det tyder jo på en kamp som ikke er kunnskap. I så fall har hun ikke valgt verken Anita eller Laila (for begge dem velger vel kunnskap). Om hun føler seg helt elendig i kunnskap så kan det jo være hun ender opp med å velge en av venninnene sine fordi hun håper hun kan slå dem i noe fysiskt og det kanskje er hennes "eneste" sjanse til å bli værende. Hadde vært litt gøy om det blir drama i jenteleiren pga. noe sånt, hehe. 

Ellers så bare missoppfattet jeg måten han sa ordet på :P hehe, det er godt mulig. 

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hehe, glem det jeg skrev. Jeg leste førstekjempe, nemlig. :hoho: 

Skrevet

Syns forøvrig at Oddvar sin tanke bak førstekjempevalgt var ganske smart ved å prøve å ødlegge for en eventuell allianse før den får noe makt. Nå hadde det kanskje vært enda smartere å velge en fra guttealliansen da, spesielt siden det hadde vært underholdene om de hadde vært for redd til å velge Lasse og dermed øksekast, slik at de måtte gjøre akkurat det de furtet så sykt over at Lars Magne gjorde forrige uke, nemlig velge en av "sine egne" for å slippe å velge en de trolig taper mot. Men jentealliansen har kanskje større poentsiale til å vokse, jeg vet ikke helt. Og selv om Oddvar ser ut til å gå greit overens med de fleste, så ser jeg kanskje også for meg jenteklikken fra Oslo er noen av dem Oddvar har størst "problem" med å forholde seg til. Så sånn sett gir det vel mening at han valgte en av dem fremfor en av guttene. 

• Liker 2
Skrevet

Oddvar tenker taktisk. En guttekamp nå, og en av de svake gutta vil ryke, og mindre sjanse for Oddvar å vinne om noen skulle velge han til førstekjempe senere.

Tipper vi får jentekamp neste uke også, og kvinnelig storbonde. Blir litt krangel i jenteleiren, det er bra.

• Liker 3
Skrevet

Hadde seriøst klikket på Laila om jeg hadde vært der inne! Alt det maset om tanta si, bestemora si og whatever, alt med en sånn irriterende stemme/dialekt.

Har ei sånn kjerring på jobben, ganske lik både i utseende og oppførsel, så utrolig slitsomt! 

Farmens høydepunkt så langt er når han der Lasse parodierer Laila, helt innertier:fnise:

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde seriøst klikket på Laila om jeg hadde vært der inne! Alt det maset om tanta si, bestemora si og whatever, alt med en sånn irriterende stemme/dialekt.

Har ei sånn kjerring på jobben, ganske lik både i utseende og oppførsel, så utrolig slitsomt! 

Farmens høydepunkt så langt er når han der Lasse parodierer Laila, helt innertier:fnise:

Enig, hun babler og babler hele tiden :P

Skrevet
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Enig, hun babler og babler hele tiden :P

Ja, for pokker. Hun må ut fortest mulig !   :lur:

Skrevet
2 minutter siden, bullehurk skrev:

Ja, for pokker. Hun må ut fortest mulig !   :lur:

Laila er utrolig slitsom, ja, men nettopp derfor må hun bli så lenge som mulig. Det kommer til å rable for de andre til slutt, og det blir det god TV av!

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Leifern skrev:

Laila er utrolig slitsom, ja, men nettopp derfor må hun bli så lenge som mulig. Det kommer til å rable for de andre til slutt, og det blir det god TV av!

Haha, skulle akkurat til å skrive det samme! Hun og Lasse må bli helt til finaleuka! :bolledeig: Det blir jo ikke god TV om alle er bestevenner hele tiden, vi trenger noen sånne slitsomme folk. Håper på begge i finaleuka, så kan de ryke ut i semifinalen og finalen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...