Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, teblad skrev:

Det får de sammen med produksjonen hver kveld. Hvorfor gi ham kniv?

Heh?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åsta, herregud as for en herlig dialekt. 😍😍😍

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Charmander skrev:

Enig :)

Endret av Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Charmander skrev:

I tillegg at ho er så søøøøt !

Anonymkode: a0c84...d0f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I tillegg at ho er så søøøøt !

Hadde lurt meg alle dager i uka ho der.

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, teblad skrev:

Det får de sammen med produksjonen hver kveld. Hvorfor gi ham kniv?

Lasse kommer neppe til finalen, kommer til å bli førstekjempe hver uke framover, er tidenes prestasjon om han klarer å vinne så mange tvekamper når han ikke får velge gren.

Det de andre ikke skjønner, er at om de skal ha en sjanse til å vinne, så er det Oddvar de må få ut. Men siden de liker Oddvar kommer han til å seile gjennom hele konkurransen uten å være i en eneste tvekamp (i hvert fall ikke som førstekjempe) og vinne lett.

• Liker 4
Skrevet
58 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg synes han Lasse begynner å bli litt for ille, drama er kjekt men å snakke til folk på den måten :angry: Jeg heier på Oddvar nå, det er han som fortjener å vinne Farmen men jeg håper Lasse er med til finalen og blir slått av Oddvar

Du synes som seer at Lasse er ille nå!?!

Hva med de som må tåle han inne på Farmen? Du håper de må finne seg i denne uspiselige typen helt til finalen?

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 3
Skrevet

Oddvar en nok en stor trussel for de andre. Men jeg tror også at de trenger han for å i det hele tatt ha mulighet til å klare ukesoppdragene fremover. Tror de fleste av dem trenger noen uker til med "opplæring" fra Oddvar før de er litt tryggere på oppgavene de skal utføre innen smie og sløyd. Om det var jeg som var deltaker hadde jeg nok tillatt meg å tenke trivsel de første ukene for så å bli mer taktisk etterhvert. Håpet for Oddvar er vel at valg av 1.kjempe ofte blir gjort mest etter trives (spesielt i starten), mens 2.kjempe valget er mer taktisk da den som velger skal ut i kamp selv. Siden de færreste nok ønsker å velge Oddvar som 2.kjempe og dermed møte han i en gren som Oddvar selv får velge, så øyner jeg et håp om at han kan klare seg.

Ellers håper jeg Lasse forsvinner med første mulighet. Han tar en enormt stor plass i gruppen og jeg tror vi får sett mye mer av de andre etter at han ryker. 

Skulle også ønske at alle nektet å jobbe nå som Lasse er storbonde. Orker ikke tenke over hvor selvgod Lasse blir om ukesoppdraget deres blir godkjent og han kan "checke" godkjent storbondeuke uten å jobbe av listen sin... Bare synd at resten av gruppen han mer lyst på mat enn de har lyst å sette Lasse på plass, selv om jeg så klart skjønner at de vil ha mat. 

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hva sa Lasse til Laila under måltidet? Fikk selvsagt ikke med meg hva han sa, bare at hun gråt etterpå?

Han må jo ha vært slem mot henne?

Skrevet

Jeg vil se Lasse og kua i tvekamp. Og jeg heier på kua.  :popcorn:

• Liker 7
Skrevet

Jeg kan forøvrig se for meg at Lasse kan finne på å bruke opp en del av pengene de eventuelt vinne på ting som han selv spiser på markedet. Selv om han ikke har løftet en finger for å få pengene. Etter hva jeg har sett av han så langt hadde det ikke overrasket med noe i det hele tatt (blir heller overrasket om han ikke gjør det). Han har vel på sett og vis kommet til "point of no return" hvor han nesten kan gjøre hva som helst uten å komme verre ut enn hva han er nå uansett (i form av at jeg tror alle de andre deltakerene kommer til å velge han som førstekjempe ved første mulighet uansett nå).

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes som seer at Lasse er ille nå!?!

Hva med de som må tåle han inne på Farmen? Du håper de må finne seg i denne uspiselige typen helt til finalen?

Det er et TV program, han er ille nå men etter han er ferdig som storbonde så roer han seg nok ned litt. Uansett, farmen er gørr hvis det ikke er noe drama. Du må ikke ta alt så alvorlig :)

Skrevet

Det er jo Lasse som ER hele Farmen 2016.

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du Lasse?

• Liker 6
Skrevet

Hadde vært interessant å se en tvekamp mellom Oddvar og Lars Magne. Hvem hadde vunnet? Og hva mener du er deres styrker og svakheter?

Anonymkode: 78911...2d3

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei !  På absolutt ingen måte. Og det skal bli såååå utrolig deilig å få møkkafyren på hue og ræva ut om et par uker.

Han blir nok ikke gammel der inne.

• Liker 7
Skrevet
55 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hva sa Lasse til Laila under måltidet? Fikk selvsagt ikke med meg hva han sa, bare at hun gråt etterpå?

Han må jo ha vært slem mot henne?

Lurer jeg og på. Noen som kan svare?

Anonymkode: 1cbbf...c2c

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Faith- skrev:

Oddvar en nok en stor trussel for de andre. Men jeg tror også at de trenger han for å i det hele tatt ha mulighet til å klare ukesoppdragene fremover. Tror de fleste av dem trenger noen uker til med "opplæring" fra Oddvar før de er litt tryggere på oppgavene de skal utføre innen smie og sløyd. Om det var jeg som var deltaker hadde jeg nok tillatt meg å tenke trivsel de første ukene for så å bli mer taktisk etterhvert. Håpet for Oddvar er vel at valg av 1.kjempe ofte blir gjort mest etter trives (spesielt i starten), mens 2.kjempe valget er mer taktisk da den som velger skal ut i kamp selv. Siden de færreste nok ønsker å velge Oddvar som 2.kjempe og dermed møte han i en gren som Oddvar selv får velge, så øyner jeg et håp om at han kan klare seg.

Ellers håper jeg Lasse forsvinner med første mulighet. Han tar en enormt stor plass i gruppen og jeg tror vi får sett mye mer av de andre etter at han ryker. 

Skulle også ønske at alle nektet å jobbe nå som Lasse er storbonde. Orker ikke tenke over hvor selvgod Lasse blir om ukesoppdraget deres blir godkjent og han kan "checke" godkjent storbondeuke uten å jobbe av listen sin... Bare synd at resten av gruppen han mer lyst på mat enn de har lyst å sette Lasse på plass, selv om jeg så klart skjønner at de vil ha mat. 

Lasse har sagt at han blåser i kniven og heller ønsker å sabotere for seg selv, slik at de andre ikke skal få mer mat. Så der blir heller "check" fra hans side, i det skjulte, om ukesoppdraget IKKE blir godkjent.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei !  På absolutt ingen måte. Og det skal bli såååå utrolig deilig å få møkkafyren på hue og ræva ut om et par uker.

Han blir nok ikke gammel der inne.

Farmen vil bli kjedelig uten han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...