Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke Lasse er smart nok til å vinne Farmen. En ting er å klare seg uten skikkelig mat over lang tid, og å være fysisk sterk. Til syvende å sist er det kunnskapen som avgjør om du vinner eller ikke. Da kommer nok Lasse liten til kort.

Anonymkode: c2326...7bf

Han er for lite smart i den forstand at han har sørget for å få hele gruppa mot seg. Det betyr at sannsynligheten er stor for at han blir førstekjempe hver eneste uke hvor han ikke er storbonde selv, som i denne. Klarer han å komme seg til finalen vil det være tidenes prestasjon.

Oddvar er den klare favoritten så langt. Praktisk dyktig, og vil fint klare seg godt i typiske semifinale-øvelser dersom han kommer til finaleuka.

Men kommer de andre toskene til å skjønne dette? I fjor ble Eilev aldri valgt til førstekjempe, selv om han var den de andre helst skulle blitt kvitt, om de faktisk hadde hatt lyst til å vinne. Blir det det samme med Oddvar i år? Hadde Ali vært en luring, så ville han valgt Oddvar i forrige uke, men de færreste er smarte nok til å skjønne dette. Så får vi se hvor smart Lasse er nå, han bør selvsagt velge Oddvar, men kan komme til å velge Ali som hevn, eller den av de andre han ev. krangler mest med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 timer siden, Salka skrev:

Jeg syns han var feig nettopp fordi han valgte den svakeste jeg. Han sa jo til Trond at han kom til å velge Marius eller Simen, men så feiget han ut. Hadde han vært ærlig med en gang om at han kom til å velge Trond hadde det vært noe annet. 

Neida, sant der at man ikke vinner farmen med å bare tenke på hva som er hyggelig å gjøre, men jeg syns likevel nesten det var litt forrædersk å velge Trond. Marius (tror jeg) sliter jo med maten, så kunne valgt han i stedet. Uansett er jeg glad Lasse vant for underholdningens del. Han lager skikkelig god, gammeldags drittsekk-tv. :P Håper han ryker ut i semifinalen eller blir slått i finalen av Oddvar. 

Feig? Det er det dummeste jeg har hørt noen gang. Når man skal velge motstander er det kun én ting man skal og bør tenkte på, og det er hvilken motstander man mener man har størst sjanse til å slå. Å velge en slik motstander er ikke feighet, alt annet enn å gjøre det er komplett idioti.

Skrevet

Ett av hovedpoengene med Farmen er jo selvfølgelig at det skal dukke opp minst ett hatobjekt, som blir veldig mislikt av nærmest samtlige tv-seere. Dersom Farmen mangler noen slik opplagte hatobjekter, så kan det fort bli så kjedelig at seerne ikke gidder å følge med på dette showet. Men krangel og dramatikk blant deltakerne på Farmen virker en smule regissert, for å fremstå mest mulig spennende.

Ryker Lasse tidlig fra Farmen, så blir det vel bare en slags vennegjeng igjen inne på gården. Da ryker nok en god del seere temmelig fort også! 

Anonymkode: 4dfef...9cd

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, avsporing og svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet

Så ikke mandagens episode før i går. Lasse er fantastisk,  vi kan få historiens første situasjon hvor alle unntatt storbonden ønsker at ukesoppdraget skal lykkes, det er jo bare utrolig.

Enda mer utrolig er Lasses treffende parodi på Laila, jeg trodde faktisk det var Laila som snakket før jeg så opp, det var jo helt likt.

Skrevet

Denne runden av Farmen hadde vært kjedelig uten Lasse. Det spennende nå, er om han overraskende velger Oddvar som førstekjempe. Tviler egentlig på at han velger noen utifra om de jobber godt på ukesoppdraget.

Skrevet
23 timer siden, Leifern skrev:

Hadde Ali vært en luring, så ville han valgt Oddvar i forrige uke, men de færreste er smarte nok til å skjønne dette. Så får vi se hvor smart Lasse er nå, han bør selvsagt velge Oddvar, men kan komme til å velge Ali som hevn, eller den av de andre han ev. krangler mest med.

Tror Lasse ser på Ali som en de svakeste konkurrentene, så jeg blir veldig overrasket om han blir valgt.

Skrevet

Denne sesongen var det egentlig med veldig mange kjedelige deltakere. Så det kan lett å falle fra en del TV-seere.

Lasse er vel den eneste deltakeren der inne, med litt futt i. Ellers er de vel temmelig kjedelige, alle sammen....

Anonymkode: c372f...4c8

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne sesongen var det egentlig med veldig mange kjedelige deltakere. Så det kan lett å falle fra en del TV-seere.

Lasse er vel den eneste deltakeren der inne, med litt futt i. Ellers er de vel temmelig kjedelige, alle sammen....

Anonymkode: c372f...4c8

De sier det skal bli tidenes sesong så noe må skje som gjør det til det :P Kanskje André og Olav Harald er årets utfordrere :nigo: 

Gjest Jacklost
Skrevet

Hvem tror dere blir valgt? Jeg tror Laila siden hun er en stor trussel og Lasse misliker henne

Skrevet

Tv 2 filmer jo sikkert ett par titalls timer, hver eneste uke. Men det er bare bruddstykker av dette, som faktisk blir vist på TV.

Så Tv 2 kan klippe og lime og vinkle alt mulig, slik de selv ønsker. De prøver jo å få alt mulig til å virke mest mulig dramatisk og spennende.  

Anonymkode: 4dfef...9cd

Skrevet
2 timer siden, Jacklost skrev:

Hvem tror dere blir valgt? Jeg tror Laila siden hun er en stor trussel og Lasse misliker henne

Jeg tror han har lyst å velge henne, for det er tydelig at han misliker henne, men jeg tror det hadde vært lurere å velge en av mennene, for det er jo dem han eventuelt kommer i tvekamp med, og de er alle betydelig yngre enn ham selv. Så spørsmålet er om han velger fornuftig eller lar følelsene bestemme. Jeg tror han følger følelsene sine og velger Laila

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg synes han Lasse begynner å bli litt for ille, drama er kjekt men å snakke til folk på den måten :angry: Jeg heier på Oddvar nå, det er han som fortjener å vinne Farmen men jeg håper Lasse er med til finalen og blir slått av Oddvar

Skrevet

Jeg kjenner faktisk at jeg vurderer å slutte å se på farmen i år.. det er greit med litt kontrovers, men han Lasse går LANGT over streken!!!! Ali og Oddvar i finalen!! 

Anonymkode: 5bc1e...3e0

• Liker 3
Skrevet

Lasse er en jævla kødd! Skaper underholdning, ja, men fysj for en drittsekk! Håper han blir knust av Oddvar i finalen! 

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor er de dumme og jobber så hardt for å ikke bli valgt som førstekjempe. De burde snakke sammen, og bestemme seg for å ikke jobbe. 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, teblad skrev:

Hvorfor er de dumme og jobber så hardt for å ikke bli valgt som førstekjempe. De burde snakke sammen, og bestemme seg for å ikke jobbe. 

De har vel lyst å kunne spise skikkelig mat neste uke

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner faktisk at jeg vurderer å slutte å se på farmen i år.. det er greit med litt kontrovers, men han Lasse går LANGT over streken!!!! Ali og Oddvar i finalen!! 

Anonymkode: 5bc1e...3e0

Fortsatt langt i fra like ille som Olav Harald

Skrevet
1 minutt siden, Testosteron skrev:

De har vel lyst å kunne spise skikkelig mat neste uke

Det får de sammen med produksjonen hver kveld. Hvorfor gi ham kniv?

Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Fortsatt langt i fra like ille som Olav Harald

jada...

Anonymkode: 5d834...69d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...