Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Han var vel ikke feig egentlig da? Trond var den svakeste, hadde det vært Trond så ville han nok valgt han Lasse. Man vinner ikke Farmen med å bare tenke på hva som er hyggelig å gjøre :)

Jeg syns han var feig nettopp fordi han valgte den svakeste jeg. Han sa jo til Trond at han kom til å velge Marius eller Simen, men så feiget han ut. Hadde han vært ærlig med en gang om at han kom til å velge Trond hadde det vært noe annet. 

Neida, sant der at man ikke vinner farmen med å bare tenke på hva som er hyggelig å gjøre, men jeg syns likevel nesten det var litt forrædersk å velge Trond. Marius (tror jeg) sliter jo med maten, så kunne valgt han i stedet. Uansett er jeg glad Lasse vant for underholdningens del. Han lager skikkelig god, gammeldags drittsekk-tv. :P Håper han ryker ut i semifinalen eller blir slått i finalen av Oddvar. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som følger fast med på dette, og som kan finne ut hvor mye som TV-seerne faktisk får sett av alt som skjer inne på gården? Man kan ikke bare gå utifra at fordi ett TV-program begynner klokken 21.40 (og slutter cirka 22.40) så er det NØYAKTIG seksti minutter med TV-tid. En "kommersiell TV-time" er selvfølgelig ikke det samme som en klokke-time.

Så dersom noen har en stoppeklokke eller noe (for eksempel på mobiltelefonen eller nettbrett / datamaskin) så kan de skru på denne, i det showet faktisk begynner. Etter at TV-kanalen er ferdig med reklame, promotering av andre programmer, heile introen og har vist "dette har skjedd tidligere" (eller "dette kommer til å skje seinere")

Og når det kommer reklame (og selv-promotering for TV-kanalens andre programmer) midt i programmet, så må selvfølgelig stoppeklokke stoppes - for så å starte den igjen, så snart programmet har tatt opp igjen etter reklame-pausene. I tillegg må man slutte å telle, i det programmet er ferdig. Ting som skal vises i seinere episoder, er jo ikke akkurat relevant. I beste fall er det kanskje førti eller femti minutter med ting som skjer inne på gården, som blir vist i hver episode..

Anonymkode: 4dfef...9cd

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg vet hva som skjer nå, enten blir Ali eller Laila valgt som førstekjempe og i neste uke blir Lasse igjen valgt som førstekjempe

Skrevet

Ali er jammen flott! Oddvar virker dyktig og Laila kunnskapsrik.

Gjest Jacklost
Skrevet

"Nå må de jobbe eller så havner de på lista til Onkel Lasse, og det er ikke noe gøyt" 😂

Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, Ellii skrev:

Hva med Lasse?

Skrevet
9 minutter siden, Jacklost skrev:

Hva med Lasse?

Han er en drittsekk

Anonymkode: 3da4a...0c4

• Liker 8
Gjest Jacklost
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er en drittsekk

Anonymkode: 3da4a...0c4

Han er en flink skuespiller :) 

Skrevet
19 minutter siden, Jacklost skrev:

Hva med Lasse?

Han er nok taktisk smart, men det er vel så viktig å komme overens med de andre. Man trenger ikke si alt så direkte om det innebærer konflikter. Men det er jo ikke alt vi ser. Tror han egentlig er en grei fyr.

Skrevet

Hadde i hvert fall gjort alt jeg kunne for at Lasse ikke skulle få en kniv. En uke fra eller til på grønnsaker går helt fint. Heller det, enn at Lasse skal få gleden av en kniv.

Anonymkode: c2326...7bf

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde i hvert fall gjort alt jeg kunne for at Lasse ikke skulle få en kniv. En uke fra eller til på grønnsaker går helt fint. Heller det, enn at Lasse skal få gleden av en kniv.

En finale-kniv spiller ingen rolle før den aller, aller siste spørre-konkurransen under finale-uken!

Selv da har vel ikke ett enkelt poeng, så fryktelig mye å si?   

Skrevet
4 timer siden, -Missi- skrev:

Enig, liker oddvar. Skikkelig handy og snill.

Men syns frk.lockert er ganske morsom også:fnise: må heie litt på norlenningen:Knegg:

Foruften sier Oddvar,   men hjertet sier Åsta .......    Hun er jo så søøøøøt :P

Anonymkode: a0c84...d0f

Skrevet
På 16.10.2016 den 11.33, Salka skrev:

Og jeg vet hvem den debatten handlet om, nemlig meg, jeg leste det nemlig selv om jeg ikke svarte. Og til informasjon til den som startet debatten, jeg har vært i begge fylkene og kjenner mange mennesker fra begge fylker og de sier bilær og båtær som tutær og bråkær alle sammen. Bare et setningseksempel for de som tar alt helt bokstavelig, hovedsaken er at de bytter ut -er i slutten av et flertallsord med ær og bytter ut mange a-er med æ som f.eks kæll

Unnskyld avsporing, jeg bare må :fnise: 

det siste det gjelder Østfold, ikke Vestfold. Også bilæne=Østfold, bilane=Vestfold. Det er også mange store forskjeller i dialektene.

Heia den som vinner!

Takk for meg :ph34r:

Anonymkode: ae524...7bd

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Ellii skrev:

Ja, pga høy og mørk, sikkert..

Anonymkode: 824c4...ce5

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han lager dårlig stemning og han saboterer ukesoppdraget så de ikke får kjøpt mat.

Anonymkode: bacc7...3c3

Det må de tåle, de vet hva de har meldt seg på til.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

TV 2 har jo selvfølgelig tatt med noen slike karakterer, utelukkende fordi de håper at de kommer til å opptre mest mulig provoserende!

Dette ser jo ut til å fungere ganske greit også da. TV-seere irriterer seg over de karakterene som er med der, og dette lager jo veldig god TV. :tongue:

Seertallene er det viktigste for hele programmet så da må de ha med noen originaler

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke Lasse er smart nok til å vinne Farmen. En ting er å klare seg uten skikkelig mat over lang tid, og å være fysisk sterk. Til syvende å sist er det kunnskapen som avgjør om du vinner eller ikke. Da kommer nok Lasse liten til kort.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, pga høy og mørk, sikkert..

Anonymkode: 824c4...ce5

Han er pen, i god form og virker som han har en fin personlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...