Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oddvar altså! Han virker som en skikkelig "figur" - sånn positivt! Håper man blir litt overrasket over han på et eller annet vis videre i sesongen. Virker i allefall som typen til det 😊 Holder en knapp på han så langt. Og Laila! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så farmen på rikstvboksen da jeg kom hjem igår siden jeg var i besøk og ikke fikk sett det da det gikk. Klarte merkelig nok å holde meg unna tråden, for jeg ville ikke vite hvem som ble valgt og hvem som hadde røket ut før jeg hadde sett det selv. Fikk hakeslepp da Lasse valgte Trond, kompisen liksom! Og snille Trond da, godtar alt han virker det som. Syns Lasse var feig som ikke valgte en av de unge gutta som han og Trond snakket om at han skulle gjøre. Jeg hadde aldri trodd han skulle være så feig at han valgte Trond. Svær i kjeften, men inni seg er han er jævla pingle. :P Fikk litt vondt av Trond siden han ble så lei seg for å ryke ut, han virker så snill. Men likevel glad Lasse vant, for etter det han sa til de andre igår blir det sikkert litt action fremover! Jeg håper også Trond bryter avtalen og velger Oddvar som storbonde. Til pass for Lassetasse det. :fnise: Oddvar fortjener virkelig å få være storbonde også så flink og kunnskapsrik som han er.

• Liker 5
Gjest Jacklost
Skrevet
27 minutter siden, Salka skrev:

Så farmen på rikstvboksen da jeg kom hjem igår siden jeg var i besøk og ikke fikk sett det da det gikk. Klarte merkelig nok å holde meg unna tråden, for jeg ville ikke vite hvem som ble valgt og hvem som hadde røket ut før jeg hadde sett det selv. Fikk hakeslepp da Lasse valgte Trond, kompisen liksom! Og snille Trond da, godtar alt han virker det som. Syns Lasse var feig som ikke valgte en av de unge gutta som han og Trond snakket om at han skulle gjøre. Jeg hadde aldri trodd han skulle være så feig at han valgte Trond. Svær i kjeften, men inni seg er han er jævla pingle. :P Fikk litt vondt av Trond siden han ble så lei seg for å ryke ut, han virker så snill. Men likevel glad Lasse vant, for etter det han sa til de andre igår blir det sikkert litt action fremover! Jeg håper også Trond bryter avtalen og velger Oddvar som storbonde. Til pass for Lassetasse det. :fnise: Oddvar fortjener virkelig å få være storbonde også så flink og kunnskapsrik som han er.

Han var vel ikke feig egentlig da? Trond var den svakeste, hadde det vært Trond så ville han nok valgt han Lasse. Man vinner ikke Farmen med å bare tenke på hva som er hyggelig å gjøre :)

Skrevet
2 timer siden, Jacklost skrev:

Jeg har begynt å få sjansen for han etter at han begynte å bli sosial :) Han var stum hele første uke :laugh:

Har sett flere ganger at du skriver at du har fått sjansen for noen. :klo:

Det er ikke fått sansen for noen du mener da?

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 8
Gjest Jacklost
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du trekke inn tidligere sesonger og tidligere deltagere hele tiden?

Hvorfor må du pirke borti meg? La meg være i fred

Gjest Mysticgirl
Skrevet
10 timer siden, Sulosi skrev:

Jeg stemmer på Oddvar som storbonde, 

Samme her. Håper Trond ikke holder ord og velger han som storbonde istedet for Lasse. Oddvar er en likanes kar som vi sier i  nord :)

Skrevet

Folk som melder seg på slike reality-konsepter, kunne vel forsøkt å trene mye mer på forhånd.

De veit vel hva slags konkurranser, som de mest sannsynlig kan velge mellom.

• Liker 2
Skrevet

håper at oddvar blir valgt som storbonde og stemme lasse som 1 kjempe igjen :) UT MED LASSE

Anonymkode: cb4bb...b59

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

håper at oddvar blir valgt som storbonde og stemme lasse som 1 kjempe igjen :) UT MED LASSE

Anonymkode: cb4bb...b59

Hvem skal skape drama da uten han? /:

Skrevet

Hvis vi ønsker de andre deltakerne så vondt som at Lasse skal bli igjen for underholdningens del, så er vi jo akkurat like ille som Lasse selv, som ikke er på farmen for at de skal ha det behagelig ;).

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Marimba skrev:

Hvis vi ønsker de andre deltakerne så vondt som at Lasse skal bli igjen for underholdningens del, så er vi jo akkurat like ille som Lasse selv, som ikke er på farmen for at de skal ha det behagelig ;).

Vondt? Har Lasse skadet dem?

Skrevet
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Vondt? Har Lasse skadet dem?

Han lager dårlig stemning og han saboterer ukesoppdraget så de ikke får kjøpt mat.

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han lager dårlig stemning og han saboterer ukesoppdraget så de ikke får kjøpt mat.

Han vil bare provosere, tviler på at han gidder å holde på slik i to måneder

Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

Han vil bare provosere, tviler på at han gidder å holde på slik i to måneder

TV 2 har jo selvfølgelig tatt med noen slike karakterer, utelukkende fordi de håper at de kommer til å opptre mest mulig provoserende!

Dette ser jo ut til å fungere ganske greit også da. TV-seere irriterer seg over de karakterene som er med der, og dette lager jo veldig god TV. :tongue:

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TV 2 har jo selvfølgelig tatt med noen slike karakterer, utelukkende fordi de håper at de kommer til å opptre mest mulig provoserende!

Dette ser jo ut til å fungere ganske greit også da. TV-seere irriterer seg over de karakterene som er med der, og dette lager jo veldig god TV. :tongue:

Anonymkode: 4dfef...9cd

De så hvor mye seere det trakk i 2014 sesongen så de leter etter en ny Olav hver gang det er en ny sesong

Skrevet
18 timer siden, Jacklost skrev:

Lars Magne er Toppidrettsutøver i kajakk, virker som de har fått for vane å ha med en toppidrettsutøver hver sesong nå :P

Ja, trenden er tydelig at de unge mannfolka som er med, skal være kjekke. Er det ikke håp for folk med normalt utseende å komme med?

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, mann_86 skrev:

Ja, trenden er tydelig at de unge mannfolka som er med, skal være kjekke. Er det ikke håp for folk med normalt utseende å komme med?

o.O

Skrevet

Ser at mange, som meg, håper på Oddvar som Farmen-vinner.

Jeg føler han er den fødte Farmen-deltaker. Er noe ur-norsk bondetamp over fyren. Vi vil jo ikke ha noen av disse by-sossene med mastergrader som vinner, heller.

• Liker 4
Skrevet

Enig, liker oddvar. Skikkelig handy og snill.

Men syns frk.lockert er ganske morsom også:fnise: må heie litt på norlenningen:Knegg:

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, mann_86 skrev:

Ser at mange, som meg, håper på Oddvar som Farmen-vinner.

Jeg føler han er den fødte Farmen-deltaker. Er noe ur-norsk bondetamp over fyren. Vi vil jo ikke ha noen av disse by-sossene med mastergrader som vinner, heller.

Har hørt rykter om at han er den uekte sønnen til Chuck Norris

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...