Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Og tlbake til emnet, jeg lurer på hvem Lasse velger som 2.kjempe. Får ikke sett det når det går ikveld, men skal se det når jeg kommer hjem. Prøve å holde meg unna tråden til jeg har sett det da, er det som er utfordringen. :) 

Håper ikke det blir Trond O:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 timer siden, Jacklost skrev:

Uff jeg blir så trist og lei meg av å se traileren av at Lasse forteller om brorens bortgang, stakkars mann :(

Så  mye Lasse det er i media så er det et under om han går videre til neste uke. I så fall synd, men til pass for ham, hva er nå poenget med å oppføre seg slik at Ali ikke hadde andre reelle kandidater til førstekjempevalget? En artig skrue, Lasse, håper selvsagt han går videre, men dessverre dum som et brød som setter seg i en slik posisjon.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
8 minutter siden, Leifern skrev:

Så  mye Lasse det er i media så er det et under om han går videre til neste uke. I så fall synd, men til pass for ham, hva er nå poenget med å oppføre seg slik at Ali ikke hadde andre reelle kandidater til førstekjempevalget? En artig skrue, Lasse, håper selvsagt han går videre, men dessverre dum som et brød som setter seg i en slik posisjon.

Tror folk fortsatt på det med at de som dukker opp på god kveld Norge forlater farmen?

Skrevet

Lasse skaper action på Farmen ved å være det mest irriterende brødhue av alle. Enten er han en sykt god skuespiller eller så, ja, stakkars de som jobber sammen med ham / er sammen med ham på Farmen. Han oppfører seg som en drittunge i trassalderen - som blir sint og lager bråk når han ikke får viljen sin. Jeg fatter ikke hvordan Ali klarer å la være å fike til den gubben! 

Anonymkode: b2847...24e

• Liker 8
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lasse skaper action på Farmen ved å være det mest irriterende brødhue av alle. Enten er han en sykt god skuespiller eller så, ja, stakkars de som jobber sammen med ham / er sammen med ham på Farmen. Han oppfører seg som en drittunge i trassalderen - som blir sint og lager bråk når han ikke får viljen sin. Jeg fatter ikke hvordan Ali klarer å la være å fike til den gubben! 

Anonymkode: b2847...24e

Tror dere virkelig på alt som blir vist på tv?

Av alle timene som faktisk blir filmet inne på Farmen-gården, så er det faktisk fint lite som kommer på TV. Seerne får jo bare sett en ganske liten brøkdel, av ALT som skjer der inne. Det er helt latterlig at folk automatisk kan gå utifra at en person er en fullstendig "douchbag" bare på bakgrunn av den bittelille informasjonen, som kommer frem på TV...

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Lasse spiller jo bare :P Det sa han fra starten av :)

Skrevet
16 minutter siden, Jacklost skrev:

Lasse spiller jo bare :P Det sa han fra starten av :)

Men det er fremdeles masse idioter, som tror blindt på alt de ser. Så påstår de at den personen de har fått ett glipt av på TV, garantert oppfører seg på samme måte i virkeligheten også...

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er fremdeles masse idioter, som tror blindt på alt de ser. Så påstår de at den personen de har fått ett glipt av på TV, garantert oppfører seg på samme måte i virkeligheten også...

Jeg er heldigvis ikke en av de :) Jeg lærte etter det med Olav Harad

Skrevet
4 timer siden, Jacklost skrev:

Tror folk fortsatt på det med at de som dukker opp på god kveld Norge forlater farmen?

Slik er det jo hvert år, helt til de bestemmer seg for å gjøre et unntak etter at folk har klaget. Mange Lasse-artikler i media nå:

http://www.dagbladet.no/kjendis/farmen-lasses-bunnlose-sorg---det-tyngste-valget-jeg-har-tatt-i-hele-mitt-liv/63966359

Eneste holdepunkt for at Lasse ikke ryker er at mediene har bestemt seg for å lure folk gjennnom å kjøre Lasse-artikler, i lys av tidligere års metodikk med å alt kjøre masse medieoppmerksomhet mot den som ryker like i forkant av når det blir avgjort på skjermen.

Gjest Jacklost
Skrevet
14 minutter siden, Leifern skrev:

Slik er det jo hvert år, helt til de bestemmer seg for å gjøre et unntak etter at folk har klaget. Mange Lasse-artikler i media nå:

http://www.dagbladet.no/kjendis/farmen-lasses-bunnlose-sorg---det-tyngste-valget-jeg-har-tatt-i-hele-mitt-liv/63966359

Eneste holdepunkt for at Lasse ikke ryker er at mediene har bestemt seg for å lure folk gjennnom å kjøre Lasse-artikler, i lys av tidligere års metodikk med å alt kjøre masse medieoppmerksomhet mot den som ryker like i forkant av når det blir avgjort på skjermen.

I år var det deltakere som var med på god kveld Norge som ikke forlot Farmen. Jeg tror ikke på det og Gaute har jo sagt at dette blir tidenes sesong, det skjer ikke uten Lasse

Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

I år var det deltakere som var med på god kveld Norge som ikke forlot Farmen. Jeg tror ikke på det og Gaute har jo sagt at dette blir tidenes sesong, det skjer ikke uten Lasse

Det er det som er det rare. Det kan selvsagt tenktes at de har laget en helt annen plan i år med tanke på medieoppmerksomhet enn den sedvanlige "den som ryker får masse oppmerksomhet samme dag og dagene før i media"-strategien som de har fulgt i alle år. Unntak fra denne strategien tidligere har utelukkende vært pga. massiv kritikk fra seere om f.eks. ting som "den som er med på God Kveld Norge ryker", som var en standard de fulgte lenge. Etter massiv kritikk og medieoppslag gjorde de det motsatt uka etter, i troen på at folket ikke skjønte det, noe de selvsagt gjorde likevel.

Skrevet

Men deltakere som ryker ut veldig tidlig, må jo også få litt mer sendetid. Ellers vil de være fullstendig ukjente for TV-seerne.

Anonymkode: c372f...4c8

• Liker 1
Skrevet

Det nærmer seg kveldens episode! Flere som gleder seg?:popcorn: Jeg er kjempespent på utfallet av tvekampen.

Skrevet

Er det noen som vet hvor lang en farmenuke er? Har de 7 dager på seg til et ukesoppdrag, eller er ukene komprimert for å spare tid på innspilling?

Skrevet

Lasse er en av de mest usmakelige som har deltatt på Farmen. Makan til tåpelig type. Tøff i trynet skal han være, for så å samle sympati på God Kveld Norge etterpå. Patetisk mann!!

Anonymkode: c2326...7bf

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Faen asså....... Så jævla idiotisk. Mine to favoritt deltakere...

Gjest Jacklost
Skrevet
24 minutter siden, Marimba skrev:

Er det noen som vet hvor lang en farmenuke er? Har de 7 dager på seg til et ukesoppdrag, eller er ukene komprimert for å spare tid på innspilling?

Virker mer som de har 6. Da det er ferdig og dagen etter er det tvekamp og dagen etter der så får de ny oppgave

Skrevet

Lasse er yngre enn Trond, og i motsetning til Trond har han et fysisk yrke, noe som gjør at jeg tror Lasse er i bedre fysisk form enn Trond, så jeg tror Lasse kommer til å vinne tvekampen

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Testosteron skrev:

Lasse er yngre enn Trond, og i motsetning til Trond har han et fysisk yrke, noe som gjør at jeg tror Lasse er i bedre fysisk form enn Trond, så jeg tror Lasse kommer til å vinne tvekampen

3 år yngre er ikke en så stor forskjell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...