Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er at enhver annen ville fått flere poeng.

Anonymkode: 93631...0ae

Enhver annen? Udugelige Åsta f.eks? Nå er det slik at enhver annen røk ut i kamp. Og Laila kjempet sine kamper både på gården og kamp og vant dem alle. 

Endret av teblad
  • Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitat
Sitat

Så på tv2.no direkte, der intervjuet de bl.a. Lasse, ventet spent på hans uttalelser vedrørende Laila som vinner, men så fikk han ikke spørsmålet, det var jo litt snodig med tanke på hvordan det var mellom de to under oppholdet..

Anonymkode: 7eae2...b00

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, Apis skrev:

Er vel ikke så mye korndyrking der hun er fra, men trodde at Calvados var laget på eple var barnelærdom

Det er ikke alle som har peiling på brennevin. Jeg hadde ca. null peiling på den der, visste ikke at Calvados var brennevin engang. Drikker jo aldri sprit, så hvorfor skal jeg lære meg noe om det?

• Liker 8
Skrevet

Æ E SÅ YDMYK! (Skreket på vesterålsdialekt)

Laila har nesten ikke stemme igjen, jeg unner henne så inderlig å vinne!

Skrevet

Ble Åsta singel etter farmen? oida..

Og virker som det gikk mye inn på henne det negative folk skriver om henne på nettet..

Anonymkode: f4750...4a3

Skrevet

Veldig veldig verdig vinner 🎉🎉

Ansiktet på olsenbanden og den slappe klappingen helt på slutten når alle andre var i god gir :fnise: flævt.

Skrevet

Så heldigvis ikke finalen. Orket ikke se på at Laila skulle vinne.  

Skrevet

Svarte temmelig mye feil, men klarte likevel å vinne heile greia? :phaedra:

Anonymkode: 4dfef...9cd

Skrevet

Syns det var fantastisk at Laila vant! Vel fortjent og litt godt å se at hun satta Olsenbanden og resten av klikken på plass!

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, Leifern skrev:

En gård ved sjø, da er nok sånt ganske viktig.

Ja, men deltakerne bodde da vitterlig på ein GÅRD. Ikke ett SKIP? :laugh:

De har vel ikke hatt så veldig mye med båter og skipstrafikk der inne ?

Anonymkode: c372f...4c8

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du skal drive litt med fiske samt fortøye båter er det vel greit å kunne noen knuter...

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, -jk- skrev:

Når du skal drive litt med fiske samt fortøye båter er det vel greit å kunne noen knuter...

Folk flest klarer vel sannsynligvis å knyte skolisser og enkelte "knuter" selv om de ikke har peiling på forskjellige "fancy" måter å fikse knuter på...

• Liker 2
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skipstrafikk, nei. Robåt, jo.

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 2
Skrevet

Fantastisk at vi for en gangs skyld har fått en VERDIG VINNER av Farmen! Det er sjelden vare i dette reality-konseptet. Der er det stort sett den sleipeste ålen som vinner, men ikke denne gangen! Makan til flott dame som Laila er, real, tvers igjennom godhjerta, mentalt og fysisk sterk, abeidssom og kunnskapsrik. 

Det var imidlertid nesten vondt å se på den yngre garde denne sesongen, hvordan de så utspekulert rottet seg sammen og kom såpass langt selv om de manglet både hjerte og hjerne hver og en av de. Makan til selvdiggende personer, men det sier kanskje mest om den kulturen de lever i, med instagram og selvforherligelse i hue og ræva. 

Verst av alle var SIMEN. Han har jo bikket 30, men den sosiale utviklinga stoppet vel når han var 18. Vemmelig type, så skinnhellig og selvdiggende, men så snart noe går imot han og hans idealiserte syn på seg selv og "gjengen" så viser han sitt sanne jeg. Stod og kopa som en hasj-innrøyka 16-åring på finalefesten, mens deltakerne med normal empati og sosial teft klarte glede seg med vinneren. Som påpekt av flere i tråden: FLAUT!!!

Anonymkode: e600a...b10

• Liker 19
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk at vi for en gangs skyld har fått en VERDIG VINNER av Farmen! Det er sjelden vare i dette reality-konseptet. Der er det stort sett den sleipeste ålen som vinner, men ikke denne gangen! Makan til flott dame som Laila er, real, tvers igjennom godhjerta, mentalt og fysisk sterk, abeidssom og kunnskapsrik. 

Det var imidlertid nesten vondt å se på den yngre garde denne sesongen, hvordan de så utspekulert rottet seg sammen og kom såpass langt selv om de manglet både hjerte og hjerne hver og en av de. Makan til selvdiggende personer, men det sier kanskje mest om den kulturen de lever i, med instagram og selvforherligelse i hue og ræva. 

Verst av alle var SIMEN. Han har jo bikket 30, men den sosiale utviklinga stoppet vel når han var 18. Vemmelig type, så skinnhellig og selvdiggende, men så snart noe går imot han og hans idealiserte syn på seg selv og "gjengen" så viser han sitt sanne jeg. Stod og kopa som en hasj-innrøyka 16-åring på finalefesten, mens deltakerne med normal empati og sosial teft klarte glede seg med vinneren. Som påpekt av flere i tråden: FLAUT!!!

Anonymkode: e600a...b10

Jeg er så enig! Skulle ønske jeg kunne plusse innlegget ditt hundre ganger! At Laila vant var helt fantastisk og så velfortjent! 

Helt enig i at Simen var den verste av guttebanden. Jeg gremmes over at jeg likte han i starten, men det var jo da han ble valgt til 1.kjempe hans usympatiske jeg kom frem. Han er faen meg 35 år, bare 5 år yngre enn Laila, men tror tydeligvis at han fortsatt er 18 og oppfører seg som en pubertal fjortis som ikke får vilja si! Ble flau over antrekket hans på festen også. Det er fint å være ung til sinns altså, man skal ikke bli "gammel" fordi man bikker 30, men det finnes grenser til tviholding på ungdommen. Å troppe opp på finalefesten i hettegenser, skinnjakke, slitte joggesko og den evinnelige, stygge capsen når alle andre har pyntet seg er bare flaut og patetisk uansett alder! Hadde vært flau om jeg var dama hans. Håper virkelig han er mer sympatisk i virkeligheten enn han har fremstått som på farmen.

• Liker 8
Skrevet

På facebook og andre steder, var det en del som skrev JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! og lignende - når det ble klart at det var Laila som vant.

Simen, Ali og den gjengen der var tydeligvis ikke så veldig populære. :P

Enkelte deltakere blir jo beskrevet som snørr-unger i barnehage-alder, som begynner å sutre hvis de ikke har fått viljen sin. :frkk:

Anonymkode: 4dfef...9cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...