Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet

Ja!!! :hoppendeglad:

Jeg kunne se på Gaute at han så bort på Laila så skjønte :P

Skrevet

De to andre ser redde ut, og med god grunn! Hahahaha :laugh:

• Liker 1
Skrevet

jess jess jeeeeeess!:hoppe:

Anonymkode: 7c2a5...787

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Leifern skrev:

Blir vel hinderløype først nå. Lett match for Laila vel? :laugh:

Om ikke Marius vinner den så er det pinlig.

Hva er det du flirer av?

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg til søndag! Håper Laila vinner hele sulamitten! :hoppendeglad:

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Hva er det du flirer av?

Det opplagte, nemlig at Laila ikke hadde sjans i hinderløypa, det visste alle på forhånd. Som regel sliter de eldste fordi balansen blir dårligere med årene. Men selv om hun ble slått med et par minutter gjorde hun det faktisk bedre enn Åsta, som er den Farmen-finalisten som har gjort det dårligst noensinne.

• Liker 3
Skrevet

Litt synd på Marius, faktisk, var svært nær ved å vinne alle tre konkurransene.

Liker ikke den matlagingskonkurransen, for den er så subjektiv. Om de hadde utropt Marius til vinner så hadde ingen sagt noe på det. Litt tilfeldig, om det er jevnt. Samme i fjor, da Eilev slo Charlotte. 

Synes han som vurdere rettene skulle gjort det uten å vite hvem som lager hva.

• Liker 5
Skrevet

Ser for meg hvor utrolig dårlig jeg hadde gjort det i de konkurransene der. Fy fader. Hadde sikkert brukt ti minutter i den hinderløypa

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

JAAAAAAAAA:hoppendeglad:Åsta og Marius er ute, Nå mangler det bare at Laila vinner , tror det kommer til å stå mellom henne og Sophie i finalen.

Skrevet

Laila skulle ikke kommet til finale ettersom hun ikke klarte seperatoren. Dårleg dommer.  Marius var best

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så spennende! Laila vant nok på den beste smaken, men var sikker på at Marius skulle stikke av med seieren fordi han fikk til å separere fløten og hadde så fin presentasjon.

Håper Laila får bruk for sine agronomkunnskaper videre i kampen! :biggrin:

Endret av hjertesukka
  • Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, LiseTV skrev:

Laila skulle ikke kommet til finale ettersom hun ikke klarte seperatoren. Dårleg dommer.  Marius var best

Det er jo en helhetsvurdering, men det burde vært mer klart hva som var kriteriene for bedømmelsen. For alt vi vet er det godt mulig TV2 ønsket Laila videre. Mener ikke å være konspiratorisk, for jeg ville også ha Laila videre, men det hele fremstår som helt tilfeldig når det ikke blir begrunnet skikkelig.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, hjertesukka skrev:

Så spennende! Laila vant nok på den beste smaken, men var sikker på at Marius skulle stikke av med seieren fordi han fikk til å separere fløten og hadde så fin prestasjon.

Håper Laila får bruk for sine agronomkunnskaper videre i kampen! :biggrin:

Det håper jeg også. Hun er favoritten min.  

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, LiseTV skrev:

Ro, ro til fiskeskjær. Det er tilberedningen av maten, det totale resultatet som telller.

• Liker 10
Skrevet

Marius prøvde seg på fjern-hypnose av dommeren. Han tenkte at, hvis jeg sier: " mmm, så god maten er ", tenker han kanskje at den faktisk er god. :laugh:

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

JAAAAAAAAA:hoppendeglad:Åsta og Marius er ute, Nå mangler det bare at Laila vinner , tror det kommer til å stå mellom henne og Sophie i finalen.

Ja, la oss håpe og be    :tommelopp:

• Liker 2
Gjest Caroline91
Skrevet

MEN... I finalen pleier det å være: Å smi en nøkkel og melkespann-holding. Noe som vil si at Laila MÅ vinne den første konkurransen. Tror jeg da. Kan jo hende at hun er sykt sterk i armene. 

Skrevet
På 13.12.2016 den 13.21, Reza08 skrev:

Hva slags spydigheter? Det er ytringsfrihet her i landet så vidt meg bekjent. Deltakerne har selv valgt å delta på dette programmet, og det er helt opp til dem hvordan de vil fremstille seg selv. De har full rett til det, men da må de forvente at reaksjonene blir deretter.

Tenk på hvordan alle skulle "ta" Lasse da han var med på programmet. Da var det ikke så mye snakk om spydigheter og barnslige kommentarer fra publikum. Var visst helt legitimt å være kreativ med karakteristikkene i omtale av han som person. Han fikk gjennomgå for å si det slik. Hva har du å si til det? Var det greit?

Hvis du ikke tåler at jeg sier det jeg mener, får du enten holde deg unna tråden eller ignorere min deltakelse her. Eventuelt kan du rapportere meg, men hva godt kommer ut av det? Og vil du i det hele tatt komme noen vei?

Kjære vene, det det blir for dumt.. er sikker på at du også skjønner såpass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...