Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper Laila ryker :(

Anonymkode: f88f0...36a

Skrevet

Er det ike noe særlig konkurranser angående gårdsdrift, dyrehold eller matlaging der?

Anonymkode: 4dfef...9cd

Skrevet

Laila Lochert: "Ein ækte norlænding e itj rædd for vatn!" :riste:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det stod på tv2.no for en times tid siden. Midt på siden, scroll litt nedover. 

http://www.tv2.no/underholdning/8798362/

Anonymkode: 20ff8...fc3

Takk fant den nå :) Det jeg er usikker på er det med vekt :klo: Nå veier jeg 121 men jeg vet at jeg kommer til å veie under 100 da. Hva skal man skrive da liksom :P Ser for meg meg som 96 kilo med en stor farmen genser beregnet på en 121 kilo person :fnise:

Skrevet

Æsj, det ekle gliset til han som oppfordret Laila til å sette opp farten, da hun falt i vannet. 

Anonymkode: c246d...185

• Liker 2
Skrevet

Håper Åsta og Marius blir de som ryker..

• Liker 4
Skrevet

Åsta taper igjen, har tapt alt!

• Liker 2
Skrevet (endret)
38 minutter siden, Jacklost skrev:

Takk fant den nå :) Det jeg er usikker på er det med vekt :klo: Nå veier jeg 121 men jeg vet at jeg kommer til å veie under 100 da. Hva skal man skrive da liksom :P Ser for meg meg som 96 kilo med en stor farmen genser beregnet på en 121 kilo person :fnise:

Jeg ville ikke sagt noe om vekt. At man veier så og så mye og kommer til å veie så og så mye tror jeg kanskje vil høres litt rart ut. Det står legg ved en enkel videopresentasjon. Du trenger jo ikke å vise hele kroppen. Kun ansikt og skuldre burde være nok. Og husk at du har frist frem til 31. mars. Så du har god tid til å gå ned en del.  :)

Endret av teblad
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Sophie hadde fordelen av å løpe i tørr løype, men Marius er jo mann og bør ha en fysisk fordel, så da er det helt greit.

Regner med Laila vinner greit i den siste øvelsen.

Endret av Leifern
  • Liker 2
Skrevet

Marius var 1 poeng bak Ali i den første øvelsen og 14 sekunder bak Sophie i den andre. Jeg tror han har skuslet bort sjansene sine til å nå semifinalen, for nå har han ikke fordel av fysikken sin lenger.

Skrevet

Føler det må være noe feil med Marius sin, så fornøyd som han var! ÆÆÆ jeg er så spent

• Liker 2
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...