Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan hende at folk rett og slett begynner å bli lei av dette showet.

Hvem gidder vel å se på en gjeng suppegjøker som ruller seg i mat, og sutrer på denne måten.

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Hva er det med de spydighetene dine? Seriøst, menneske. Spar deg for de barnslige kommentarene dine.

Hva slags spydigheter? Det er ytringsfrihet her i landet så vidt meg bekjent. Deltakerne har selv valgt å delta på dette programmet, og det er helt opp til dem hvordan de vil fremstille seg selv. De har full rett til det, men da må de forvente at reaksjonene blir deretter.

Tenk på hvordan alle skulle "ta" Lasse da han var med på programmet. Da var det ikke så mye snakk om spydigheter og barnslige kommentarer fra publikum. Var visst helt legitimt å være kreativ med karakteristikkene i omtale av han som person. Han fikk gjennomgå for å si det slik. Hva har du å si til det? Var det greit?

Hvis du ikke tåler at jeg sier det jeg mener, får du enten holde deg unna tråden eller ignorere min deltakelse her. Eventuelt kan du rapportere meg, men hva godt kommer ut av det? Og vil du i det hele tatt komme noen vei?

Skrevet

Så hyggelig stemning i denne tråden ass.. :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Vil det hjelpe på stemningen om jeg bringer inn et juletre og vi synger julesanger?  :tre: Eller blir det litt som da Oddvar røk ut, gjengen sang og de hekla og det blir bare æsj. 

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, Jacklost skrev:

Bare hun vinner

Håper hun får minst poeng

Skrevet

Når man henger seg opp i at noen har for hvite tenner, da klager man bare for å klage.

Skrevet

Det er ikke sikkert at man har for hvite tenner. Det kan være at man rett og slett er brun. Alt er relativt. :)

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, teblad skrev:

Vil det hjelpe på stemningen om jeg bringer inn et juletre og vi synger julesanger?  :tre: Eller blir det litt som da Oddvar røk ut, gjengen sang og de hekla og det blir bare æsj. 

Ja, syng! :nisse: :hjerte:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
7 minutter siden, LiseTV skrev:

Håper hun får minst poeng

Hvorfor det? Hun er jo den mest verdige vinneren, mye mer enn de kidsa...

Gjest Jacklost
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende at folk rett og slett begynner å bli lei av dette showet.

Hvem gidder vel å se på en gjeng suppegjøker som ruller seg i mat, og sutrer på denne måten.

Hvorfor er du her når du er så mye imot serien? Liker du å pine deg selv? :P

Skrevet
Akkurat nå, Aurelia skrev:

Ja, syng! :nisse: :hjerte:

:nissekonekyss: hååå liii  naaaiiiiitt   saaaiii leeent   naaaiiit   Laiiilaa viiinneer Faaarmen raaaiiiit  :tree::skaal:

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, teblad skrev:

:nissekonekyss: hååå liii  naaaiiiiitt   saaaiii leeent   naaaiiit   Laiiilaa viiinneer Faaarmen raaaiiiit  :tree::skaal:

:skratte::hjerte:

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, Jacklost skrev:

Hvorfor er du her når du er så mye imot serien? Liker du å pine deg selv? :P

Det er jo veldig underholdende hvordan seerne reagerer, på slike reality-konsepter! :)

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Chroma skrev:

Når man henger seg opp i at noen har for hvite tenner, da klager man bare for å klage.

Hvem har gjort det?

Anonymkode: 78911...2d3

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har gjort det?

Anonymkode: 78911...2d3

Bla deg en side tilbake i denne tråden. 

Skrevet

Jeg heier også på Laila. Hadde som de fleste andre Oddvar som favoritt. Da han røyk ut, ble det Laila og Stine som var favorittene. Har hatt Ali som en outsider, tidlig som vinner, hadde sansen for han i starten. Dette forandret  mye seg etter alt det som fulgte med Olsenbanden. Har allikevel fått noe av sansen for han tilbake ( noe jeg ikke har for verken Simen eller Marius. Veldig glad for at Simen forlot Farmen. Da han var desidert den siste jeg ønsket skulle vinne. ) Tror  Ali er god på bunnen, han har bare latt seg påvirke litt for mye av Olsenbanden, og har temperament.  Allikevel  har han mange fine sider, og er morsom. Åsta har jeg heller ikke sansen for. Så for min del håper jeg Laila vinner, dernest Ali eller  Sophie. Ikke Marius eller Åsta.

Anonymkode: 80acd...95b

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

For å være helt ærlig så har jeg liten tro på at Laila i det hele tatt kommer til semifinalen og føler at Ali kommer til å vinne hele farmen... :(

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

For å være helt ærlig så har jeg liten tro på at Laila i det hele tatt kommer til semifinalen og føler at Ali kommer til å vinne hele farmen... :(

Jeg tror Ali, Marius og Sophie er de 3 siste :icon_frown:

Skrevet
18 minutter siden, Jacklost skrev:

Hvorfor tror du det?

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Arabella skrev:

Hvorfor tror du det?

Jeg tror det samme. Mistenker hinderløype i dag basert på det de viste av dagens episode på mandag. Der blir det sikkert en del balanseøvelser, klatre over ting osv. De fleste slår nok Laila der. Åsta er jeg usikker på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...