Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun burde nok valgt en av gutta i stedet for å la seg påvirke av åstapåsta og velge Sophie, ja. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
33 minutter siden, Chiubi skrev:

Det kommer an på hvordan den enkelte sager. Man velger selv hvor stor kubbe man skal drasse med seg. 

What? Så bare en av dem skjønte cluet? Alle de andre skjønte ingenting og fikk med seg en kubbe dødvekt? Det henger ikke helt på greip, og vi har heller ikke hørt noen regel-forklaring på det :klo:

Anonymkode: c29be...b03

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

What? Så bare en av dem skjønte cluet? Alle de andre skjønte ingenting og fikk med seg en kubbe dødvekt? Det henger ikke helt på greip, og vi har heller ikke hørt noen regel-forklaring på det :klo:

Anonymkode: c29be...b03

Tror det var litt samme greia som med da de hentet vann. Kravet var bare at de hentet vann, ikke noen regler på hvordan :) 

• Liker 3
Skrevet

Man måtte sage løs bøtten, men det ble ikke nevnt at man måtte bære med seg kubben. Da vil jeg tro man kunne saget den vekk om man ville, og om man tok seg tid til det. Man kunne faktisk sage løs to bøtter, men ingen valgte å gjøre det.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Chiubi skrev:

Man måtte sage løs bøtten, men det ble ikke nevnt at man måtte bære med seg kubben. Da vil jeg tro man kunne saget den vekk om man ville, og om man tok seg tid til det. Man kunne faktisk sage løs to bøtter, men ingen valgte å gjøre det.

Hah er så enkelt som at den falt av...

• Liker 4
Skrevet

Ja, da er det bare å vente på at Marius og Åsta sikrer seg de to siste plassene, slik at møkka-Farmen er komplett. Det pleier jo å gå dit høna sparker, når man heier på noen..

• Liker 1
Skrevet

Jizees så unaturlig det er å se de kritthvite tennene ti Ali. Greit å bleke tennene, men det er så utrolig fake når de er snøhvite...

Anonymkode: f81b2...625

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jizees så unaturlig det er å se de kritthvite tennene ti Ali. Greit å bleke tennene, men det er så utrolig fake når de er snøhvite...

Overbleika tenner er stygt, tennene tar alt fokus fra resten av ansiktet. Det blir liksom bare tennene man ser. Marius sine tenner er også aaaltfor bleika.

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha aldri bleka dem...men vurdert...syntes du jeg trenger det :)?

• Liker 4
Gjest chisandra
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes han ser bra ut, jeg. Gøy at han kom til semifinale. :)

Skrevet

Ali ser da flott ut, tenner og alt! :kyss:

• Liker 2
Skrevet

Så bare på slutten, bra Laila får motstand.

Skrevet
9 timer siden, Reza08 skrev:

Hadde vært utrolig festlig om Åstå forlater gården om to dager. Det hadde vært TV underholdning på sitt beste. Sånn sett har planen min gått sånn noenlunde etter notene, bare Ali kaffe ryker ut også, så blir det bra.

Hva er det med de spydighetene dine? Seriøst, menneske. Spar deg for de barnslige kommentarene dine.

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, LiseTV skrev:

Så bare på slutten, bra Laila får motstand.

Bare hun vinner

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Laila gorde vel noen helt elendige førstekjempe-valg, begge gangeme hun var storbonde?

Anonymkode: 4dfef...9cd

Tuller du? Alt fra første episode skjønte de fleste at Sunniva og Sophie var de man måtte få fjernet om man selv skulle ha en sjanse i finaleuka.

Anonymkode: 93631...0ae

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tuller du? Alt fra første episode skjønte de fleste at Sunniva og Sophie var de man måtte få fjernet om man selv skulle ha en sjanse i finaleuka.

Hvorfor det? Jeg skjønte det hvertfall ikke..? Og Sophie har ikke hevet seg veldig i finalen så langt.

Jeg ville fått ut Ali, har alltid sett på han som den sterkeste og flinkeste (når det gjelder) av de tre i Olsenbanden (sier det ikke bare fordi du er her, Ali 😅🙊)

• Liker 1
Skrevet

Siden Laila tok så elendig første kjempevalg forrige uke, fortjener virkelig Ali å vinne. 

Skrevet
17 minutter siden, Aurelia skrev:

Når er det finalen sendes? 

Hm, når kan det være, da? Vi er jo inne i finaleuka nå. De har i hele høst hatt episoder mandag, onsdag og søndag, til faste klokkeslett. Ut fra dette er det jo greit å resonnere seg fram til at vi får en ny episode på onsdag og at det hele avgjøres i sendingen på søndag. Men kanskje TV2 vil kødde med seerne og i stedet sender finalen på lørdag? Er det noe sånt du mistenker, siden du ikke er sikker på når finalen sendes?

• Liker 4
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, når kan det være, da? Vi er jo inne i finaleuka nå. De har i hele høst hatt episoder mandag, onsdag og søndag, til faste klokkeslett. Ut fra dette er det jo greit å resonnere seg fram til at vi får en ny episode på onsdag og at det hele avgjøres i sendingen på søndag. Men kanskje TV2 vil kødde med seerne og i stedet sender finalen på lørdag? Er det noe sånt du mistenker, siden du ikke er sikker på når finalen sendes?

Så kul du er :hjerte::hjerte::hjerte:

Hørte bare de snakket om at de hadde fått plass semifinaleplass, om jeg ikke hørte feil, da. At det plutselig kunne hende de sendte finalen på mandag ellerno. Jeg har ikke fulgt så heftig med de tidligere årene. Så jeg beklager på det sterkeste at du følte behovet for å være en kødd :) 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...