Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
8 minutter siden, teblad skrev:

Sofie veier ikke 60. Jeg vil anta under 50. 

Det ville vært undervektig 😬

Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Det ville vært undervektig 😬

Hun er jo veldig tynn. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ali på God kveld Norge.

Hva var det der? Kjendisfarmenfolka var jo sminket. Det kan da ikke være sånn at kjendisene skal være privilegert.

Endret av teblad
  • Liker 3
Skrevet

Laila er den ENESTE verdige vinneren igjen nå. Har Sophie på en nr 2, men liker ikke måten hun dilter etter de andre på og gjør alt for å være med i gjengen. Blir så falskt.

• Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, Apis skrev:

Tenker ikke på skrivemåten, men den anonyme tilstedeværelsen, det må være første gang en hører stemmen hennes

Ja, ikke sant. Frykter en reprise av fjoråret, En anonym tulling kommer fra "nowhere", sklir gjennom og vinner hele greia. Med like mye sjarm og personlighet som en skutt elg.  Huff !   :fart2:

Anonymkode: a0c84...d0f

• Liker 5
Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant. Frykter en reprise av fjoråret, En anonym tulling kommer fra "nowhere", sklir gjennom og vinner hele greia. Med like mye sjarm og personlighet som en skutt elg.  Huff !   :fart2:

Eilev en anonym tulling? Han var jo den mest verdige vinneren på mange år

Skrevet
22 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Hva er egentlig poenget med å diskutere vekta på deltakerne :klo:

Poenget er at de nå skal konkurrere i fysiske øvelser hvor hurtighet er relevant, og overvekt er da et minus

Skrevet

Da var Farmen over for min del. Hvem som vinner er meg revnende likegyldig. At Åsta, Sophie, Marius og Ali er i finaleuka, er en skandale. Marius juksa til og med når han og Simen var kjemper, så han burde vært disket. Åsta, klarer jeg ikke trynet på. Så hun er den siste jeg vil skal vinne.

Sånn, det var dagens dritt fra meg. Over og ut!

Anonymkode: c2326...7bf

• Liker 6
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var Farmen over for min del. Hvem som vinner er meg revnende likegyldig. At Åsta, Sophie, Marius og Ali er i finaleuka, er en skandale. Marius juksa til og med når han og Simen var kjemper, så han burde vært disket. Åsta, klarer jeg ikke trynet på. Så hun er den siste jeg vil skal vinne.

Sånn, det var dagens dritt fra meg. Over og ut!

Anonymkode: c2326...7bf

Laila er jo fortsatt med :)

Skrevet
11 minutter siden, Jacklost skrev:

Tåpeligste utsagnet jeg har hørt fra deg på år og dag

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

God kveld til deg og :)

Skrevet

Håper Åsta blir den første som ryker i finaleuka :)

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange tåpelige innlegg i tråden, men vi trenger ikke å påpeke dem alle. Som f.eks innlegget jeg nettopp har sitert. 

Vi er tross alt her for å ha det koselig. 

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Diamant skrev:

Det er jeg enig i siden hun klarte å overtale storbonden til å velge bestevenninna som førstekjemper.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Testosteron skrev:

Det er jeg enig i siden hun klarte å overtale storbonden til å velge bestevenninna som førstekjemper.

Akkurat det jeg tenkte også.

• Liker 2
Skrevet

Tåpelig at det ble null konsekvenser for å boikotte ukesoppdraget, og ikke minst sluntre unna vaskingen etter å ha bodd på gården i så mange uker. Belønning med kake, kaffe og øl ble det jo også. Synes ingen av de skulle fått dratt på marked, og at Laila skulle fått en finalekniv, bare for å straffe de som ikke ville jobbe :opplyser: 

Ellers; synd at Stine tapte tvekampen, men sånn er det! Heia Laila eller Sofie! :danse:

Skrevet
1 minutt siden, Gia_ skrev:

Tåpelig at det ble null konsekvenser for å boikotte ukesoppdraget, og ikke minst sluntre unna vaskingen etter å ha bodd på gården i så mange uker. Belønning med kake, kaffe og øl ble det jo også. Synes ingen av de skulle fått dratt på marked, og at Laila skulle fått en finalekniv, bare for å straffe de som ikke ville jobbe :opplyser: 

Konsekvensen av å ikke klare ukesoppdraget er at de ikke fikk penger å handle for på markedet, og dermed fikk de heller ikke med seg mat derfra. Å boikotte ukesoppdraget er helt klart innenfor reglene. Det var fornuftig å ikke hjelpe Laila, som alt hadde en kniv, til å få enda en kniv. Man kan ikke forandre på reglene underveis uten å informere deltagerne om det en gang.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Diamant skrev:

Såååå enig! Er så drittlei den jentungen. Hun er så falsk og oppfører seg som en fjortis. Heia Laila! 

• Liker 6
Skrevet
7 timer siden, Jacklost skrev:

Eilev som ikke var i en eneste tvekamp, som tapte alle grenene i finaleuka før han hele tiden så vidt flakset seg videre, og som gikk i bresjen for at stakkars Charlotte ikke skulle få en finalekniv, enda hun var med på å hjelpe til slik at han selv fikk en? Ingen verdig vinner på noen som helst måte!

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...