Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet

Hun skulle gått inn til gjengen slik at de ble konfrontert av storbondens kone med :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis får vel deltakerne en eller annen form for beløning, hvis de gjennomfører ukesoppdraget.

Kanskje produksjonen burde begynt med en eller annen form for straff, dersom noen ukesoppdrag ikke går i boks?

For eksempel at deltakerne blir fratatt mat eller noe. :P

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vanligvis får vel deltakerne en eller annen form for beløning, hvis de gjennomfører ukesoppdraget.

Kanskje produksjonen burde begynt med en eller annen form for straff, dersom noen ukesoppdrag ikke går i boks?

For eksempel at deltakerne blir fratatt mat eller noe. :P

Anonymkode: 4dfef...9cd

Enig. Eller de burde avskaffe finalekniv og heller komme med en annen fordel slik folk ikke får lyst å sabotere ukesoppdraget

Skrevet (endret)

Tenk om Laila kunne få kniven likevel. At det viste seg at mentor og kona hadde sagt at ukesoppdraget var godkjent likevel for så godvaskede vinduer.  :laugh:

Endret av teblad
  • Liker 2
Skrevet

Mentor er en hedersmann!

Anonymkode: 93631...0ae

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, teblad skrev:

Tenk om Laila kunne få kniven likevel. At det viste seg at Storbonden og kona hadde sagt at ukesoppdraget var godkjent likevel for så godvaskede vinduer.  :laugh:

Hva? Har Laila en kone? Har vært noen rykter, mener vel ubekreftet? Men kan Laila godkjenne sitt eget ukesoppdrag..?

• Liker 3
Skrevet

Faen! Men jeg visste hun kom til å velge Stine selv om jeg håpet på åstapåsta. 

• Liker 2
Skrevet

Hvor dum a. Velger vel ikke Åsta ned i hytta og tror man skal få velmenende råd :dry:

Anonymkode: 6955f...103

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva? Har Laila en kone? Har vært noen rykter, mener vel ubekreftet? Men kan Laila godkjenne sitt eget ukesoppdrag..?

Jeg mente mentor. Vanskelig å følge med på tv og skrive samtidig. haha.

Og der signerte Sofie sin egen exit. 

Skrevet
8 minutter siden, teblad skrev:

Tenk om Laila kunne få kniven likevel. At det viste seg at mentor og kona hadde sagt at ukesoppdraget var godkjent likevel for så godvaskede vinduer.  :laugh:

Det hadde vert noe, ved klart sabotert uke oppdrag av de andre deltakerne får storbonden kniv

• Liker 3
Skrevet

Merkelig valg av besøk. 

Anonymkode: f88f0...36a

• Liker 5
Skrevet

Blir spennende å se hva som skjer etter tvekampen i dag. Har det ikke vært en liten sånn "bombe" de forrige årene, hvor de drar i gang en øksekast-konkurranse rett etterpå?

Anonymkode: e55e0...637

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig valg av besøk. 

Anonymkode: f88f0...36a

Enig. Jeg vet ikke om det er mulig å velge storbonden som besøk, men er det det ville jeg valgt Laila. Hvis ikke, en av gutta. Ikke Åsta ihvertfall! Gud, jeg er lei av den jenta! Håper hun ryker ut tidlig i finaleuka! 

• Liker 2
Skrevet

De var ikke så veldig smarte da. De burde røska med seg et vindu. Sagt: Se hvor fint vi har vaska. :hoppe:

Skrevet (endret)

Jeg håper de eggene er kokte. 

Endret av teblad
Skrevet

Haha, så kleint det må være med all kjeften Laila fikk av mentor og mentors kone, og hvor sure de andre på markedet er. Tenker de tok ganske lett på ukesoppdraget egentlig, er jo egentlig bare tull at en "stakkars liten gutt ikke får gave og kake", men må være litt kleint når man står oppi det og får reaksjoner fra andre som lever seg helt inn i det. :P

Anonymkode: e55e0...637

• Liker 1
Skrevet

Og etter en tale og en trudelutt var alt bra. :rolleyes:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...