Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Fremhevede innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
18 minutter siden, teblad skrev:

:fnise:

Det hadde faktisk vært et yrke hun hadde tjent godt på. Hun er jo allerede godt kjent nå. Hun har jo en utdannelse innen gårdsbruk. Hun kunne brukt det. Hun kunne holdt seminar hjemme med kaffe og kake for å gjøre det litt annerledes og litt mer personlig. Hun kunne også gjort det litt morsomt med å fortelle om personlige morsomme erfaringer på gård. :)

Hva om det ble laget et program? Hem att tel ho Laila

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Makan tullball...     

Anonymkode: 4dfef...9cd

Der var frøken negativ igjen, ja. :fnise: 

Anonymkode: 95f52...83f

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Makan tullball...     

Hæ?

Anonymkode: bacc7...3c3

Skrevet
13 minutter siden, Jacklost skrev:

Det ville jeg sett ja. :)

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Salka skrev:

Ja, sant det, Tønsberg er jo et godt stykke unna Oslo og han er vel ca 20 år eldre om jeg husker riktig, så stor aldersforskjell, ja. Tenkte mest på kontakt via telefon og sånt. 

Må forresten si at de rasistiske kommentarene du og Buhran har fått er helt uakseptabelt. Få ting gjør meg så sint som sånt. Utrolig hva folk får seg til å skrive. 

Jeg vet ikke hvordan du bor, men i mine øyne er ikke ca. 10 mil noen avstand å snakke om. Det går på en times tid å kjøre på E18.

• Liker 8
Skrevet

Noen som så god kveld Norge med intervjuet til Ali? Hva mente han med at han sannsynligvis har betalt utgiftene til folk som havner på legevakta eller sykehuset? 

Kommer han fra velstående familie? 

Anonymkode: af91f...75b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som så god kveld Norge med intervjuet til Ali? Hva mente han med at han sannsynligvis har betalt utgiftene til folk som havner på legevakta eller sykehuset? 

Han mente nok at han betaler skatt, som alle andre.

• Liker 6
Skrevet (endret)
20 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg vet ikke hvordan du bor, men i mine øyne er ikke ca. 10 mil noen avstand å snakke om. Det går på en times tid å kjøre på E18.

Det vet jeg, men for mange Oslofolk er 10 mil langt. Det er litt rart det der, for for de som bor på landet er det nesten bare et steinkast og bor man langt nok nord er 30 mil nærmest i nabolaget det og. :fnise: Merkelig fenomen det der, men har nok noe med at de er vant med å måtte reise et stykke for å komme seg til ting. Man tilpasser seg rett og slett bedre når man ikke bor i byen, man har jo ikke så mye valg om man vil eller må til byen. Jeg er opprinnelig fra Oslo, men har også bodd en time fra byen. Da syntes vennene mine i Oslo det var såååå langt å kjøre mens jeg syntes ikke det var så langt å kjøre til dem, nettopp fordi jeg ble vant med å kjøre mye. Da hadde jeg 10 mil hver vei til jobben og syntes det gikk greit, for jeg var jo vant med det. Nå bor jeg rett ved grensen til Oslo.

Og jeg kan jo forstå at Ali ikke reiser til Tønsberg uansett når de er såpass ulike og har lite kontakt, de hadde sikkert ikke hatt så mye mer kontakt om Lasse bodde i Oslo heller.

Men nå sporet vi litt av her. :) 

Endret av Salka
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

Hem att tel ho Laila :hoho:  

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør han selv, han er her. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Salka skrev:

Det vet jeg, men for mange Oslofolk er 10 mil langt. Det er litt rart det der, for for de som bor på landet er det nesten bare et steinkast og bor man langt nok nord er 30 mil nærmest i nabolaget det og. :fnise: Merkelig fenomen det der, men har nok noe med at de er vant med å måtte reise et stykke for å komme seg til ting. Man tilpasser seg rett og slett bedre når man ikke bor i byen, man har jo ikke så mye valg om man vil eller må til byen. Jeg er opprinnelig fra Oslo, men har også bodd en time fra byen. Da syntes vennene mine i Oslo det var såååå langt å kjøre mens jeg syntes ikke det var så langt å kjøre til dem, nettopp fordi jeg ble vant med å kjøre mye. Da hadde jeg 10 mil hver vei til jobben og syntes det gikk greit, for jeg var jo vant med det. Nå bor jeg rett ved grensen til Oslo.

Og jeg kan jo forstå at Ali ikke reiser til Tønsberg uansett når de er såpass ulike og har lite kontakt, de hadde sikkert ikke hatt så mye mer kontakt om Lasse bodde i Oslo heller.

Men nå sporet vi litt av her. :) 

Vi har nok ganske like erfaringer når det gjelder bosteder og avstander. Ellers forstår jeg selvfølgelig at en såpass stor aldersforskjell og kanskje heller ikke verdens beste totalopplevelse av den eldste, frister til nærmere bekjentskap.

Endret av Arabella
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da håper jeg han svarer☺️

Nå ble jeg veldig nysgjerrig. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

og du burde kanskje ikke tro på at du leser på internett ?

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da håper jeg han svarer☺️

Nå ble jeg veldig nysgjerrig. 

Mente at jeg betaler skatt som alle andre. :)

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet
11 timer siden, Sitronmelis skrev:

Hem att tel ho Laila :hoho:  

:biggrin: 

Skrevet
13 timer siden, Jacklost skrev:

Heim tel ho Laila. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Chiubi skrev:

Heim tel ho Laila. 

Skjønn litt humor da. 

Anonymkode: 48659...a99

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønn litt humor da. 

Jeg skjønner humor, men skjønner ikke hvorfor blande inn Oppland/hedmarksdialekt. Men lik dine egne innlegg, i tilfelle ingen andre gjør det. ;)

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, Chiubi skrev:

Jeg skjønner humor, men skjønner ikke hvorfor blande inn Oppland/hedmarksdialekt. Men lik dine egne innlegg, i tilfelle ingen andre gjør det. ;)

Var faktisk ikke jeg som likte min, men jeg skjønner at det var sårt at ingen likte din. 

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, Chiubi skrev:

Heim tel ho Laila. 

Jeg googla og hem att tel kom opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...