Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Fremhevede innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, teblad skrev:

Jeg fleiper :fnise:

Å ja :P:fnise: Men kult at selveste Ali er i tråden da :) Har aldri opplevd at en kjent person er i en tråd jeg er aktiv i før

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ali syns du, at du ble riktig fremstilt på tv?

Anonymkode: a0cb0...17d

• Liker 1
Skrevet (endret)
47 minutter siden, Salka skrev:

Aha. :) Hva syns du om det som er skrevet her da? Er du bedre venn med Marius enn Simen siden du og Simen ringes bare I blant?

Absolutt ikke. Simen bor i Drammen og Marius mye nærmere også har Simen dame vs meg og Marius er single...vi drar mer ut sammen.

Endret av AliAhmad
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AliAhmad skrev:

Da blir det iskrem på deg og meg og ikke Silka hah.

Hun kan få slikke boksen. Vi trenger ikke å være ondskapsfulle heller. Det er tross alt snart jul.  :nissevink:

Skrevet

Jeg likte krangelen mellom deg og Lasse, Ali, hvordan klarte du å holde deg så rolig? Lasse sintere og sintere og du helt rolig, haha. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ali syns du, at du ble riktig fremstilt på tv?

Anonymkode: a0cb0...17d

Ja! Dere får se meg som jeg er, en som sier ifra og kritiserer og diskutere mye. Desverre får dere ikke sett mye av nyansene og grunnlaget for diskusjoner og refleksjoner vi selv gjør med de vi diskuterer. Farmen er ikke et samfunnsprogram desverre, det er underholdning. Har akseptert at Farmen-Ali er den dere får se og sånn er det :)

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Hun kan få slikke boksen. Vi trenger ikke å være ondskapsfulle heller. Det er tross alt snart jul.  :nissevink:

Hun kan få min kule 😊

Jeg skal jo slanke meg uansett så :P

Skrevet
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Å ja :P:fnise: Men kult at selveste Ali er i tråden da :) Har aldri opplevd at en kjent person er i en tråd jeg er aktiv i før

Ja. Koselig :)

Gjest Jacklost
Skrevet

Ja. Koselig :)

Om jeg blir med på farmen så vil jeg ikke trenge å lage en bruker :P

Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Jeg likte krangelen mellom deg og Lasse, Ali, hvordan klarte du å holde deg så rolig? Lasse sintere og sintere og du helt rolig, haha. 

Merket at han var sånn :P Det orker jeg ikke å gå innpå meg. Altfor mye annet å tenke åp den uka hah.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Om jeg blir med på farmen så vil jeg ikke trenge å lage en bruker :P

Sant :laugh:

Gjest chisandra
Skrevet
3 minutter siden, AliAhmad skrev:

Ja! Dere får se meg som jeg er, en som sier ifra og kritiserer og diskutere mye. Desverre får dere ikke sett mye av nyansene og grunnlaget for diskusjoner og refleksjoner vi selv gjør med de vi diskuterer. Farmen er ikke et samfunnsprogram desverre, det er underholdning. Har akseptert at Farmen-Ali er den dere får se og sånn er det :)

Kult at du er her inne. Bli her da, det er mange artige tråder og temaer her. :)

Gjest Jacklost
Skrevet

Sant :laugh:

Men jeg vil vel heller ikke kunne være aktiv på kg høsten heller da? Hadde vært kjedelig 😬

Skrevet

Å crap. Nå må vi bla tilbake og se hva vi har skrevet om Ali. :ohmy:

• Liker 1
Skrevet

Hei Ali. Dersom du virkelig er en vassekte farmendeltager (har jo nettvettet litt på plass, så må jo ta sånt med en klype salt ;) ) så lurer jeg på en ting. Hvor lang er en farmenuke? Hvor lang tid hadde dere egentlig på et ukesoppdrag, og hvor lenge før ukesoppdraget er ferdig avsløres det hvem som blir førstekjempe? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, teblad skrev:

Haha! Nei nei! Name of the game :)

• Liker 1
Skrevet

Ali, jeg husker ikke helt, men om jeg har skrevet noe dumt om deg var det noen som tvang meg til det. Jeg tror det var Mette Marit.  :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AliAhmad skrev:

Merket at han var sånn :P Det orker jeg ikke å gå innpå meg. Altfor mye annet å tenke åp den uka hah.

Fascinerende å se på hvor rolig du holdt deg. Jeg hadde ikke klart å holde meg så rolig. Har du noe kontakt med Lasse? Eller Laila? 

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg vet jeg sa noen stygge ord men det var ren impuls, så håper han forstår det :) Og at han heller ler av de som kalte han for Ali Baba/Kaffe

Gjest Jacklost
Skrevet

Ali, jeg husker ikke helt, men om jeg har skrevet noe dumt om deg var det noen som tvang meg til det. Jeg tror det var Mette Marit.  :rolleyes:

Det var Lasse :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...