Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Hehe, var ikke jeg som så deg (om du virkelig er Ali), men @teblad  :) Men OM du er Ali, shorts i desember? :fryser:

Haha er ikke så kaldt i Oslo...hadde på meg rød lang boblejakke, caps som var burgunder rød...hmmm teblad så ikke shortsen min men den er sort og sorte sko...skal vi se om jeg har rett ;)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AliAhmad skrev:

Haha er ikke så kaldt i Oslo...hadde på meg rød lang boblejakke, caps som var burgunder rød...hmmm teblad så ikke shortsen min men den er sort og sorte sko...skal vi se om jeg har rett ;)?

Er du Ali fra farmen?

Anonymkode: a0cb0...17d

Skrevet

Jooo, det er det, to grader og regn. :fryser: Bor rett ved bygrensen, så er nok ingen forskjell. :) 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du Ali fra farmen?

Ja...er det...så nå er det vel teblad som kan bekrefte om det er sant eller ikke...personen så jo hva jeg hadde på meg idag på Gunerius :)

Skrevet
9 minutter siden, AliAhmad skrev:

Haha! Måtte svare på denne. Hadde vært å trent...aldri kaldt etter det vøtt ;) Dårlig å ikke si hei asssss hah.

Jeg ble redd. Jeg ble rett og slett blenda. Du har så hvite tenner.  :ph34r:

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, teblad skrev:

Jeg ble redd. Jeg ble rett og slett blenda. Du har så hvite tenner.  :ph34r:

Haha! Jaja...neste gang...de biter ikke :P

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AliAhmad skrev:

Ja...er det...så nå er det vel teblad som kan bekrefte om det er sant eller ikke...personen så jo hva jeg hadde på meg idag på Gunerius :)

Har du kontakt med noen av de andre fra farmen?

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du kontakt med noen av de andre fra farmen?

Masse! Skal treffe Marius ikveld.

Ringes med Simen iblant og prater en del med Stine, Åsta, Sophie, Lars Magne, Burhan og Oddvar i ny og ne :) Flott gjeng altså. Får til og med en snap av Anita og ny og ne hah. Andre mer sporadisk.

Endret av AliAhmad
  • Liker 1
Skrevet

Og her kommer det store spørsmålet, hvordan fant godeste Ali kvinneguiden? Googlet du deg selv eller har du visst om kg hele tiden og lurt i kulissene og sniklest i farmentråden helt siden farmen var ferdig? :) 

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AliAhmad skrev:

Capsen og shortsen husker jeg. Og tennene. :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Og her kommer det store spørsmålet, hvordan fant godeste Ali kvinneguiden? Googlet du deg selv eller har du visst om kg hele tiden og lurt i kulissene og sniklest i farmentråden helt siden farmen var ferdig? :) 

Visst om det hele tiden ;) Engasjerer meg mye i samfunn og debatt så veldig interessant å se hvordan dere oppfatter folk / hendelser vs vi som var der.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg har vært irritert på Ali men har gått over nå, dette er slikt man irriterer seg over der og da og kommer over det. Det at folk fortsetter å sende hat og trussel meldinger til Ali synes jeg er ufordragelig, hva faen feiler det folk? Uansett hva de gjorde på farmen så er Olsenbanden sikkert en grei og trivelig gjeng utenom Farmen :)

Skrevet

Vi har så klart heiet på deg, spes meg, og håper du vinner. Men kjerringa Silka, hun vettu, hun sier du er en slemming og at du bør tape. :rolleyes:

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, teblad skrev:

Vi har så klart heiet på deg, spes meg, og håper du vinner. Men kjerringa Silka, hun vettu, hun sier du er en slemming og at du bør tape. :rolleyes:

Kjerringen Silka? :klo:

Skrevet

Visst om det hele tiden ;) Engasjerer meg mye i samfunn og debatt så veldig interessant å se hvordan dere oppfatter folk / hendelser vs vi som var der.

Aha. :) Hva syns du om det som er skrevet her da? Er du bedre venn med Marius enn Simen siden du og Simen ringes bare I blant?

Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Kjerringen Silka? :klo:

Hysj. Ikke si noe. 

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, teblad skrev:

Hysj. Ikke si noe. 

Håper ikke du mente hun jeg tror jeg mente :angry:

Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Håper ikke du mente hun jeg tror jeg mente :angry:

Jeg fleiper :fnise:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg har vært irritert på Ali men har gått over nå, dette er slikt man irriterer seg over der og da og kommer over det. Det at folk fortsetter å sende hat og trussel meldinger til Ali synes jeg er ufordragelig, hva faen feiler det folk? Uansett hva de gjorde på farmen så er Olsenbanden sikkert en grei og trivelig gjeng utenom Farmen :)

Hah det går veldig mye opp og ned med episodene...noe jeg syntes er utrolig rart siden jeg har levd deg og dere ser oss fra episode til episode. Men men, sånn er det...name of the game. Jeg er ikke noe helgen og sier ifra ganske hardt hva jeg mener på Farmen, men jeg er første til å beklage også og det får dere aldri se ;)

Skrevet
3 minutter siden, teblad skrev:

Da blir det iskrem på deg og meg og ikke Silka hah.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...