Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
47 minutter siden, teblad skrev:

Aldri skjønt det her. Hva mener folk når de sier: Liker å være meg sjøl. Er det noen som går rundt og er naboen?

:laugh:

Når folk sier de liker å være seg selv, ærlig og direkte, så er det ofte en annen måte å si de er frekke og ufine på 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.tv2.no/v/1126237/?tag=farmen

fy faen Marius er en liten drittunge!! 

Anonymkode: 99604...c2d

Det der var ikke en OK måte å si fra på. De sier Laila bruker hersketeknikker, men det er det jo de som gjør. 

Skjønner godt Sophie ble valgt nå. Samme for meg om hun eller Åsta ryker. 

Og Åsta: du tror ikke Laila irriterer seg over deg da? 

Heia Laila og Stine!!

• Liker 5
Skrevet

Sophie velger dessverre ikke Åsta. Hadde vært utrolig artig om hun gjør det, men tror nok 99% sikkert det blir Stine.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.
/lillesky (mod)

Skrevet

Hvordan kan Marius være fengselsbetjent?:klo:

håper Stine vinner tvekampen og stikker av med seieren! 

Skrevet

Hvis det skal produseres enda fleire sesonger av dette showet, så kanskje de kan få inn noen nye ting som deltakerne skal gøre under tvekamp?

Samt innføre regel om at samme grein ikke kan velges to ganger rett etter hverandre. Dersom samme person blir valgt som andre kjempe fleire ganger, så kan man heller ikke velge samme grein hver eneste gang. 

Da hadde det blitt litt er forandring der. :a034: 

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror Laila vinner hele skiten. Hun er stor og sterk, kan å lage mat, kan gårdsdrift og hun er kunnskapsrik. Kan ikke se hvem andre som skal slå henne.

Gutta kommer til å ramle av en etter en. Om jeg ikke husker helt feil, så er noen av oppgavene i finalen å separere melk for å lage fløte, lage et måltid osv. Ingen av gutta kommer til å slå Laila der.

Tror heller ikke Åsta har så mye å fare med. En liten drittunge som er så høy på seg selv, at halvdelen hadde klart seg. Stine er nok heller ikke noe annet enn fysisk sterk.

Kommer til å stå mellom Sophie og Laila.

Anonymkode: c2326...7bf

• Liker 5
Gjest Caroline91
Skrevet

Hva er det Marius og Ali blir sure for i den videoen? Får den ikke til å spille :) 

Skrevet
27 minutter siden, Caroline91 skrev:

Hva er det Marius og Ali blir sure for i den videoen? Får den ikke til å spille :) 

Måten Laila har vært storbonde på den uken. Hun "bruker hersketeknikker og spiller på følelser" og når hun spør om å forklare seg og sier at noe var en fleip, sier Sophie at Marius må få snakke ferdig før "du megger tilbake". Både Marius, Ali og Sophie fremsto særdeles dårlig. 

Etter utblåsningen klager Marius til Åsta at Åsta ikke sa noe, og da sier Åsta at Laila har irritert henne, men nå gir hu faen i det. 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Lady T skrev:

Måten Laila har vært storbonde på den uken. Hun "bruker hersketeknikker og spiller på følelser" og når hun spør om å forklare seg og sier at noe var en fleip, sier Sophie at Marius må få snakke ferdig før "du megger tilbake". Både Marius, Ali og Sophie fremsto særdeles dårlig. 

Etter utblåsningen klager Marius til Åsta at Åsta ikke sa noe, og da sier Åsta at Laila har irritert henne, men nå gir hu faen i det. 

Tragisk og se på rett og slett! Tror ikke Sophie er helt god hun heller.. Uansett hvem som hadde vært storbonde denne uka så hadde de fleste følt seg "truet"/utsatt! Marius skal jo bare være takknemmelig for og være i finaleuka og holde kjeft! 

• Liker 3
Skrevet

Når Marius var for feig til å si noe før han var sikret plass i finaleuka, kunne han med fordel holdt kjeft da han var sikret plassen. 

• Liker 8
Skrevet

Fysj for en dust! Stakkars Laila som må gå inn i finaleuka med de vattnissene der. Håper virkelig Åsta blir 2.kjempe og ryker på hue og ræva ut! Stine er jo den eneste med vettet i behold utenom Laila, så hun må bare bli. Håper Laila eller Stine vinner! Men heller Ali enn Marius og gudforby Åsta! 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror de er så pissenervøs for å møte Laila i finalen at de forsøker å psyke henne ned.

Håper inderlig at Laila vinner!

Anonymkode: f88f0...36a

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de er så pissenervøs for å møte Laila i finalen at de forsøker å psyke henne ned.

Håper inderlig at Laila vinner!

Anonymkode: f88f0...36a

Skikkelig classy, med andre ord! :klappe:

Heia Laila og Stine!!

• Liker 3
Gjest Caroline91
Skrevet
3 timer siden, Lady T skrev:

Herregud, er det mulig. Må være utrolig flaut for venner og familie å se dette. Trodde liksom at Marius hadde blitt litt bedre etter at Simen dro.

Gjest Jacklost
Skrevet
6 timer siden, Sonic skrev:

Hvordan kan Marius være fengselsbetjent?:klo:

håper Stine vinner tvekampen og stikker av med seieren! 

Hvorfor skulle han ikke være det?

Gjest Jacklost
Skrevet

Er det bare jeg som gleder meg til at Farmen er over? Jeg synes denne sesongen har vært skuffendes...

Skrevet

Jeg har egentlig slutte å følge med på dette, for fleire sesonger siden. 

Å lese denne tråden har vært mer enn nok for min del. :fnise:

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...