Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deltakerne finner iallefall på veldig mye tullball der inne.

Hvis det faktisk hadde vært litt tak på Laila, så hadde hun fjernet den stigen. Dermed kunne de tullete jentene blitt sittende på det taket...

Anonymkode: c372f...4c8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bør hun få ut Stine istedet for en av gutta? 

Anonymkode: f88f0...36a

Skrevet

Herregud, jeg er så LEEEEEEI Åsta!!!! Håper hun ryker ut på søndag, da skal jeg le! Heller Ali som vinner enn den bitcha der i finaleuka! Og den dialekten da, i, i, i! Ikke at hun kan noe for dialekten sin, men fy faen den er irriterende!

• Liker 5
Skrevet

En del av disse tullingene har tydeligvis ikke forstått at Farmen faktisk er en individuell konkurranse. Hvor bare EN enkelt person, faktisk kan stå igjen til slutt.

De innbiller seg kanskje at dette er en lag-konkurranse, slik at alle kan stå sammen som vinnere..

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Herregud, jeg er så LEEEEEEI Åsta!!!! Håper hun ryker ut på søndag, da skal jeg le! Heller Ali som vinner enn den bitcha der i finaleuka! Og den dialekten da, i, i, i! Ikke at hun kan noe for dialekten sin, men fy faen den er irriterende!

Jeg liker dialekten, synes den har sin sjarm :) Håper Ali ryker fortere enn svint ut!

Skrevet

Har blitt veldig lei Åsta og det jævla maset hennes hele tiden. For et nek! Hun bør ikke vinne Farmen, det er i så fall ufortjent.

Skrevet

Åsta tror hun er så viktig, og at hun har stor påvirkningskraft. Hun sier hele tiden at hun skal ditten og datten som om hun faktisk kan få til noe. Det er det som er så irriterende. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Jeg liker dialekten, synes den har sin sjarm :) Håper Ali ryker fortere enn svint ut!

Jeg hadde ikke noe imot dialekten før, men nå syns jeg den er dritirriterende pga at hun er så sykt irriterende. Jeg klarer ikke den kjettinga. Masete og høy på seg selv. Fysj!

• Liker 2
Skrevet

Faen, da velger Sofie garantert Stine. Laila skulle heller valgt Stine, så kunne hun valgt åstapåsta. 

• Liker 2
Skrevet

Håper Åsta blir andrekjempe.

• Liker 3
Skrevet

Håper hun velger Åsta på søndag, det hadde vært helt fantastisk.

• Liker 6
Skrevet

Synd at "gutta boys" ikke valgt da ?

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper også hun velger Åsta, men tviler sterkt siden de er så gode venner. Men lov å håpe. :) 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Jeg håper også hun velger Åsta, men tviler sterkt siden de er så gode venner. Men lov å håpe. :) 

Gode venner. Hennes gode venninne sørget for at hun ble førstekjempe. Er hun smart velger hun Åsta og lar henne smake sin egen medisin. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror Sophie har større sjanse for å slå Åsta enn Stine i kamp. Så spørs det da, om hun er tent på finale, eller om allianser og avtaler er viktigere. 

• Liker 3
Skrevet

Kan jo være lov og håpe at hun velger Åsta på grunnlag av at hun er den eneste som ikke har vært i tvekamp enda. Men er vel heller tvilsomt..

• Liker 2
Skrevet

Jeg sliter skikkelig med å forstå lailas valg. Forstår heller ikke hvorfor det er åpenbart at sophie skal slå ut Stine.

Anonymkode: f88f0...36a

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, teblad skrev:

Gode venner. Hennes gode venninne sørget for at hun ble førstekjempe. Er hun smart velger hun Åsta og lar henne smake sin egen medisin. 

Men er ikke sikkert hun skjønner det selv om jeg håper hun skjønner det og lar henne få smake sin egen medisin. Åsta er falsk og overbevisende og manipulerer alt og alle. Skulle ønske Laila hadde våget å velge Åsta i stedet.

• Liker 2
Skrevet

Synd Laila ble påvirket til å velge en jente, hadde vært fortjent om en av sutregutta måtte ut.

For øvrig strålende om Stine nå blir andrekjempe og kan velge gren, vil tro hun gruser Sofie i det meste... for jeg tviler på at usynlige smiske-Sofie har ryggrad til å velge Åsta. Håper jeg tar feil og at falske Åsta ryker ut med et brak!!!

Anonymkode: c29be...b03

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...