Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
41 minutter siden, Jacklost skrev:

Så da vet vi at førstekjempen ikke ryker? :klo:

Tuller du nå? 

Tv2 ønsker vel ikke å avsløre hvem som ryker, eller at noen skal kunne resonnere seg frem til det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg ser episoden nå, måten Laila tok det på at de ikke ville jobbe for å klare ukesoppdraget. Jeg bare liker henne mer og mer :D Hun må bare vinne altså!

Skrevet
18 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg ser episoden nå, måten Laila tok det på at de ikke ville jobbe for å klare ukesoppdraget. Jeg bare liker henne mer og mer :D Hun må bare vinne altså!

Enig!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er Ali som blir førstekjempe. Han og hans øks må nemlig ut. 

• Liker 2
Skrevet

Dersom en person blir storbonde, og skaffer seg en sånn "finale-kniv" eller hva det nå heter.

Hvis denne personen havner i tvekamp, og rykker ut av Farmen. Får man beholde den greia, som man fikk som storbonde? Eller må disse knivene leveres inn igjen, når man skal forlate Farmen? :P

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom en person blir storbonde, og skaffer seg en sånn "finale-kniv" eller hva det nå heter.

Hvis denne personen havner i tvekamp, og rykker ut av Farmen. Får man beholde den greia, som man fikk som storbonde? Eller må disse knivene leveres inn igjen, når man skal forlate Farmen? :P

Hvorfor i all verden lurer du på det? Tviler på at det er spesielt dyre kniver, og produsentene er nok ikke så smålige at de forlanger knivene tilbake. 

Den som har fått flest kniver før finalen er Lasse i 2013, og han har visst alle tre i skapet hjemme:

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-lasse-sliter-med-aa-tilgi-magnus/a/10133615/

Skrevet

Jeg bare tenkte at det blir sikkert temmelig mange kniver til sammen.

Dette showet har vel foregått i veldig  mange sesonger nå. :P

Gjest Jacklost
Skrevet
8 timer siden, penny_ skrev:

Hehe....spørsmålet var allerede besvart før Jacklost spurte om det. Vi vet ikke hvem som ryker, men vi vet at førstekjempen er mye i media. Jeg trodde helt alvorlig at Jacklost tullet når han spurte, men åpenbart misforstod han noe siden kommentaren er slettet...

La det nå gå ;)

Gjest Jacklost
Skrevet

Hvem tror dere blir førstekjempe? Jeg håper på Ali!

Skrevet
6 minutter siden, Jacklost skrev:

La det nå gå ;)

Jeg må jo svare når noen stiller meg et spørsmål. Noe annet ville vel vært uhøflig :)

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
8 minutter siden, Jacklost skrev:

Hvem tror dere blir førstekjempe? Jeg håper på Ali!

Håper også det blir Ali, tror det blir han også.

Skrevet

Det kunne kanskje blitt litt mer underholdende dersom folk som hadde finalekniver, kunne gitt disse knivene sine videre til andre deltakere etterhvert som de selv rykker ut.

F.eks. dersom man kunne sette opp en liste, med ett par navn. Dersom finalistene står på ein liste fra noen som allerede hadde rykket ut av Farmen, så kunne den finalisten fått en ekstra kniv (eller ett ekstra "poeng") under selve finalen...

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det ville vært idiotisk av Laila å velge en av guttene i kveld. den dama slår de gutta i alle slags kamper det måtte være! 

De hun burde være nervøs for er Åsta og Stine! hun har ikke sjans til å slå de i noe. 

Mye bedre for henne å velge ei av jentene i kveld! 

Anonymkode: f43f0...62d

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det ville vært idiotisk av Laila å velge en av guttene i kveld. den dama slår de gutta i alle slags kamper det måtte være

De hun burde være nervøs for er Åsta og Stine! hun har ikke sjans til å slå de i noe. 

Mye bedre for henne å velge ei av jentene i kveld! 

Hun kan ikke slå Ali i øksekast. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, teblad skrev:

Hun kan ikke slå Ali i øksekast. 

I EN ting! wow... Åsta og Stine slår henne i alt, uten tvil, det er heftige jenter! om kan er heldig og slår ei av de, slår hun ikke begge! 

Skrevet

Orker ikke se farmen i kveld, kanskje ikke mer.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
17 minutter siden, LiseTV skrev:

Orker ikke se farmen i kveld, kanskje ikke mer.

Hvorfor ikke?

Skrevet

Tror og håper på Ali!

Anonymkode: f88f0...36a

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke det har så veldig mye å si hvem Laila velger i kveld. Nå skal de jo inn i 3 konkurranser først, sannsynligvis.

Øksekast (tror det er rimelig tilfeldig hvem som vinner der, men kanskje Ali har et visst overtak). Gårdskonkurransen - her tror jeg Laila kan slå alle. Hinderløype - her tror jeg Laila kan slå ingen. 

Lailas vei til semifinalen går dermed gjennom gårdskonkurransen tror jeg.

Og i semien er det vel én "smi noe og lag noe som passer med denne formen"-konkurranse - her tror jeg deltakerne stort sett stiller litt likt. Laila stresser jo en del da, så det er kanskje negativt for henne. Så er det vel melkespann - her tror jeg Laila kan ta de andre jentene, men neppe noen av gutta. 

Så for Lailas finalesjanser tror jeg den smi-konkurransen blir avgjørende. Men jeg kan ikke helt se at én av deltakerne er vesentlig bedre stilt i den enn andre. Ergo tenker jeg at valget i dag egentlig er ganske ubetydelig.

Anonymkode: e55e0...637

• Liker 1
Skrevet

Håper Åsta eller Ali blir førstekjempe.

Men, om Laila skal tenke taktisk og på finaleuken, så bør jo Stine ut. Blir spennende!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...