Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt av Linda å velge Laila.   Der er ingen verdig vinnerkandidat.   Håper så inderleg at det ikke blir Laila og helst ikke Ali.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaute sa at i denne sesongen var det ikke meningen at de skulle sulte like mye. Han sa også at det var spennende å se om det flere intriger/uenigheter osv pga av at de hadde energi til å klage og krangle. Så de har valgt å gjøre det slik denne sesongen.

Anonymkode: e50e8...f26

Gjest Jacklost
Skrevet
9 minutter siden, LiseTV skrev:

Dumt av Linda å velge Laila.   Der er ingen verdig vinnerkandidat.   Håper så inderleg at det ikke blir Laila og helst ikke Ali.

Hvorfor er ikke Laila en verdig vinnerkandidat?

Skrevet

Jævlig vittig at Åsta tror at hun andre blonde jeg ikke husker hva heter, kan ta Stine i hvilken som helst gren. Stine er mye sterkere enn hun:fnise:

Anonymkode: f60e2...4f2

• Liker 7
Skrevet (endret)
På 5.12.2016 den 22.47, LiseTV skrev:

Jeg syns da Laila er mer verdig vinner enn  Linda. Hun kom jo inn midt i konkurransen.

På 5.12.2016 den 23.09, AnonymBruker skrev:

Jævlig vittig at Åsta tror at hun andre blonde jeg ikke husker hva heter, kan ta Stine i hvilken som helst gren. Stine er mye sterkere enn hun:fnise:

Anonymkode: f60e2...4f2

Også tror ikkr Åsta at hu er kandidat til å bli 1. eller 2. kjempe :hoho:Snakk om å ha troa på seg sjøl...

Anonymkode: fd2c4...5d8

Edit: Innlegget er redigert for krenkende uttalelse. Nori, mod

Endret av Nori
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, teblad skrev:

Hvem er deres favoritt? :)

Stine.

Utrolig flott og likandes jente. Unner henne seieren spesielt etter den pepperen hun fikk etter valget av Simen som 1.kjempe. I tillegg mistet hun alt før hun reiste inn på Farmen, etter å ha blitt dumpet av forloveden. Likevel er hun smørblid og positiv der inne. Verdig vinner.

Om ikke hun vinner, er Laila en bra erstatning også. Hun har vært ærlig hele veien og ha måttet tålt mobbing fra Lasse. I motsetning til visse andre, har hun skjønt at det er et spill og har tatt 1.kjempevalg med stoisk ro, samt taklet det at deltakerne ikke ville jobbe for henne på en eksemplarisk måte. Verdig vinner.

De fire andre; nei takk.

• Liker 9
Skrevet
59 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Når de ikke rydder og vasker etter seg burde de blitt kastet ut fra gården den siste uken.

Å rydde/vaske etter seg ett sted de har bodd i flere uker burde være noe de var pliktet å gjøre, ukesoppdrag eller ikke.

Hadde jeg vært Laila hadde jeg gjort dette i skjul, på nattestid! Tenk om hun hadde klart å lure de andre og få kniven likevel, haha:fnise: #ønsketenkning.

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, mann_86 skrev:

Hadde jeg vært Laila hadde jeg gjort dette i skjul, på nattestid! Tenk om hun hadde klart å lure de andre og få kniven likevel, haha:fnise: #ønsketenkning.

Det hadde vert saftige saker :ler:  Jeg heier på Laila nå, har gjort det siden Oddvar måtte dra. Jeg skjønner godt de ikke vil la Laila få en kniv til men fy så gøy det hadde vert.

Skrevet
12 timer siden, LiseTV skrev:

Laila er da virkelig en verdig vinner 🙏🏻😍 Synes hele dama er helt skjønn 😄

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Lady T skrev:

Laila er da virkelig en verdig vinner 🙏🏻😍 Synes hele dama er helt skjønn 😄

Må si meg helt enig i det! Laila er det vi kaller for ei grepa dame, blid og storsinna.

• Liker 6
Skrevet

Men den som blir sistemann til å rykke ut, rett før finale uken skal begynne......

Den deltakeren får vel ikke muligheten til å velge noen storbonde, for uken etterpå?

Selve finaleuken blir vel ingen vanlig uke med storbonde, ukesoppdrag og sånn?

Anonymkode: 4dfef...9cd

Skrevet
På 4.12.2016 den 22.16, penny_ skrev:

Jeg har ikke skjønt denne teorien deres med at de som er mye i media ryker. Den stemte visst ikke allikevel ;)

Nei, nå er det den som vinner som er mye i media. Jeg synes de kunne ventet med å eksponere deltagerne til Farmen er over.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gaute sa at i denne sesongen var det ikke meningen at de skulle sulte like mye. Han sa også at det var spennende å se om det flere intriger/uenigheter osv pga av at de hadde energi til å klage og krangle. Så de har valgt å gjøre det slik denne sesongen.

Anonymkode: e50e8...f26

Tror nok folk blir mer irritable og kranglete med lite mat.

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Diamant skrev:

Tror nok folk blir mer irritable og kranglete med lite mat.

Og nettopp derfor er det vel litt merkelig at produksjonen gir dem så mye mat, som de gjør nå. :fnise:

Det er vel i TV 2 sin interesse, å skrape sammen mest mulig dramatikk.

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Diamant skrev:

Nei, nå er det den som vinner som er mye i media. Jeg synes de kunne ventet med å eksponere deltagerne til Farmen er over.

I følge tv2 er det førstekjempen som er mye i media den uken, ikke vinneren eller taperen. 

Skrevet
38 minutter siden, Lady T skrev:

I følge tv2 er det førstekjempen som er mye i media den uken, ikke vinneren eller taperen. 

Ok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...