Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
9 minutter siden, teblad skrev:

Det markedet, hvis man skal kalle det marked, er jo helt latterlig. De er jo der bare for å gi bort ting til deltagerne. Skulle tro de ikke var der for å tjene noe som helst for seg selv. Og absolutt alle er jo så glad til enhver tid og hopper og danser. Virkelighetsfjern er det. :fnise:

Det er skuespill og de gir ikke bort ting, de vinner det

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, Jacklost skrev:

Det er skuespill og de gir ikke bort ting, de vinner det

Produksjonen kunnel vel  ha valgt å ikke ha så mange slike "konkurranser" heile tiden?

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 3
Skrevet

Åsta fortjener å vinne så sympatisk og ærlig som hun er.

Anonymkode: a0cb0...17d

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åsta fortjener å vinne så sympatisk og ærlig som hun er.

Anonymkode: a0cb0...17d

Haha :hjerte:

Endret av Aurelia
Edit: La til et lite hjerte <3
  • Liker 2
Skrevet

Er det deltagerne selv som lager fansider? HVORFOR SKAL DE HA FANSIDER??? DE ER RELEVANTE I CA TO DAGER ETTER DE HAR RØKET UT. INGEN BRYR SEG LENGRE. #rantover

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Aurelia skrev:

Er det deltagerne selv som lager fansider? HVORFOR SKAL DE HA FANSIDER??? DE ER RELEVANTE I CA TO DAGER ETTER DE HAR RØKET UT. INGEN BRYR SEG LENGRE. #rantover

Er det så mange deltakere som har slike "fan-sider" da ?

:P

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det så mange deltakere som har slike "fan-sider" da ?

:P

Ikke mange, men skjønner likevel ikke helt greia. Ikke sikkert de har opprettet dem selv da, har ikke analysert de så veldig :fnise:

Skrevet
3 minutter siden, teblad skrev:

faen-sider? :roll:

:fnise:

Den kan du gjerne bruke! :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Ingen bryr seg om Farmen deltakerne? Dere som kommentarer her gjør det, og jeg(som nå kommenterer) gjør det! Hehe😀 Jeg tror Laila blir storbonde i dag, og jeg håper hun velger Ali som førstekjempe på onsdag😃 Jeg håper Laila eller Stine vinner Farmen😃😃

Anonymkode: 7efaa...86a

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen bryr seg om Farmen deltakerne? Dere som kommentarer her gjør det, og jeg(som nå kommenterer) gjør det! Hehe😀 Jeg tror Laila blir storbonde i dag, og jeg håper hun velger Ali som førstekjempe på onsdag😃 Jeg håper Laila eller Stine vinner Farmen😃😃

Så lenge tv-programmene faktisk blir sendt på tv, er jo en ting.

Men hvor lang tid tar det, etter programmet er ferdigsendt, før de aller fleste deltakerne er glemt ?

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
18 minutter siden, Aurelia skrev:

Hissig much? :P

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig😊👍 liker ikke Sophie heller etter hun fremstår som mer slu nå.. Mulig hun er blitt for påvirket av visse andre der inne.

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå bryr jeg meg MASSE :D Men hvis de oppretter fb-side virker det liksom litt som et desperat forsøk på å skaffe seg en tilhengerskare. Min mening da, folk må selvfølgelig gjøre akkurat som de vil :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Ali er en hedersmann! Håper heller hun velger sippegutten Marius, slik at Ali slår ham ut i slegge :)

Anonymkode: 93631...0ae

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir vel gave-dryss (med god kake, og greier) selv om deltakerne ikke får til ukesoppdragene sine? Luksus-Farmen.

De ukesoppdragene betyr tydeligvis null og niks lenger. Deltakerne få jo slengt masse godsaker etter seg uansett. Eller så blir de invitert til sammenkomst og festligheter, ved en eller annen gård. Når de velger kake fremfor kilovis med  havregryn (eller mel) så har deltakerne det tydeligvis alt for godt med mat. 

Det finnes vel neppe noen reality-konsepter, hvor deltakerne kan stappe i seg så mye mat hver eneste uke. Alle ukesoppdragene blir egentlig fullstendig  bortkastet tid uansett. De får jo praktisk talt kastet mase god mat etter seg ved marked, eller på grunn av tullete opplegg som "skattejakt" eller noe. :angry:

Anonymkode: c372f...4c8

Det er jo ikke noe artig å se dem sulte ihjel heller? Markedet er jo koselig å se på. Det JEG synes de kunne droppet er Gautes historiefortelling😅

De har for øvrig masse mat, men den er ensformig. 

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, Lady T skrev:

Det er jo ikke noe artig å se dem sulte ihjel heller? Markedet er jo koselig å se på. Det JEG synes de kunne droppet er Gautes historiefortelling😅

De har for øvrig masse mat, men den er ensformig. 

Man sulter vel ikke ihjel, bare fordi man ikke får kake hver uke ?

• Liker 3
Skrevet

Litt av poenget med å klare ukesoppdragene forsvinner når de får så mye mat uansett om de har penger eller ei. Nå kan de velge  å spolere seieren, og dermed finalekniven, for storbonden. Om Laila blir storbonde nå blir det neppe jobbet noe særlig for å klare ukesoppdraget.

Laila sa nei til avtale med Ali og Marius.  Det betyr garantert at hun velger en av dem nå, jeg tipper Ali slik at han ikke får velge gren. Han har blitt litt for fryktet pga den øksekastingen. Ikke sikkert han er så god egentlig,  men nå blir det litt sånn selvoppfyllende profeti.

Heier på Laila,  deretter Stine, Sophie, Marius og på delt sisteplass Ali og Åsta. 

Anonymkode: f88f0...36a

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Ali er en hedersmann! Håper heller hun velger sippegutten Marius, slik at Ali slår ham ut i slegge :)

Anonymkode: 93631...0ae

Ali er en hedersdritt

Sippegutt? Er det verre å gråte litt enn å slenge dritt til andre??

Endret av Jacklost
Skrevet (endret)

Måtte fnise litt da Åsta sa hun håper hun blir storbonde. Blir morsomt å se hennes reaksjon når hun ser det blir Laila. 

Endret av teblad
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...