Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke Lockert vil ha en mann, men en dame. Manding er hun selv, så det holder.

Anonymkode: c2326...7bf

Det der var bare stygt sagt, hva har hun gjort for å fortjene slike ufine kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! :hoppendeglad: Håper Laila blir strbonde nå og at hun velger Åsta til 1.kjempe! :bolledeig:

• Liker 8
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Hurra! :hoppendeglad: Håper Laila blir strbonde nå og at hun velger Åsta til 1.kjempe! :bolledeig:

Håper hun velger Ali og at Marius slår han ut :)

Skrevet

Det er ekte vennskap. Ikke Simen, Ali, og ....

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Håper også Åsta blir førstekjempe. Hun er faktisk mer irriterende en de to gutta som er igjen. 

Men, jeg håper Stine blir storbonde ;) 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Jepp!! Den digger jeg også! :laugh:  Håper at hun "I" ryker ut.

• Liker 2
Skrevet

Så ut som Linda fikk krampe eller noe. Hun skalv veldig på den ene armen. Huff stakkar så lei seg hun ble. 

• Liker 2
Skrevet

Litt pussig at de to mest maskuline på garden er i kamp, men de to eneste gjenværende guttene sitter og ser på.

Anonymkode: 93631...0ae

• Liker 3
Skrevet

Laila er jo bare helt rå, men også så god og snill med de rundt seg! Tror hun må være en ordentlig god venn å ha :)

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert mange gutter som liker han. 

Anonymkode: 48659...a99

LOL!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, teblad skrev:

Hmmm, jeg tror Linda kommer til å velge melkespann og vinne. All media har jo avslørt at Laila kommer til å ryke. 

Jeg har ikke skjønt denne teorien deres med at de som er mye i media ryker. Den stemte visst ikke allikevel ;)

• Liker 2
Skrevet

Linda og Laila er de mest maskuline på gården mens Marius og Ali er de mest feminine...... ha ha!!

• Liker 2
Skrevet

Tror det må være den skjønneste tvekampen jeg har sett 😍😅 Heia Laila! 

• Liker 4
Skrevet

Dette er første sesong av farmen jeg følger med på, så jeg har ikke sett finale før. Kan noen fortelle meg hvordan den foregår?  Hva er taktisk av Laila å gjøre nå? Få ut en av gutta, eller?

Tviler på at hun velger åsta til førstekjemoe. Laila velger den hun anser for å være den største konkurrenten, ikke den hun misliker. 

Anonymkode: f88f0...36a

Skrevet
13 minutter siden, Salka skrev:

Så ut som Linda fikk krampe eller noe. Hun skalv veldig på den ene armen. Huff stakkar så lei seg hun ble. 

Hun fikk nerver. Fikk skikkelig vondt av hu. Samtidig heiet jeg på Laila, og Laila fikk jo så hjerte for Linda at det var helt vondskjønt 😅😍

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, penny_ skrev:

Jeg har ikke skjønt denne teorien deres med at de som er mye i media ryker. Den stemte visst ikke allikevel ;)

Og du måtte jo vente med å kommentere brukerens innlegg til Farmen var ferdig for å ha rett.  :laugh:

• Liker 4
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Lady T skrev:

Hun fikk nerver. Fikk skikkelig vondt av hu. Samtidig heiet jeg på Laila, og Laila fikk jo så hjerte for Linda at det var helt vondskjønt 😅😍

Ja, leste det etter jeg skrev det. Fikk skikkelig vondt av henne jeg og, stakkars dame. :( Håper Laila vinner hele sulamitten nå! Ut med Åsta neste uke! 

Endret av Salka
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du måtte jo vente med å kommentere brukerens innlegg til Farmen var ferdig for å ha rett.  :laugh:

Jeg sitter ikke å trykker F5 hele tiden i denne tråden, akkurat. 
Hvorfor skal jeg gidde å bruke tid på å diskutere det før det er bekreftet?

Endret av penny_
  • Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, penny_ skrev:

Jeg sitter ikke å trykker F5 hele tiden i denne tråden, akkurat. 
Hvorfor skal jeg gidde å bruke tid på å diskutere det før det er bekreftet? 

:ball:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...