Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan Stine slå Sophie i? Tautrekking? Hun har vel kanskje litt mer tyngde?

Åsta er en slu dritt som overbeviser Laila til å velge sin egen venninne.

Siden Ali er sikret så vet vi vel allerede nå at han er sikret semifinaleplass i første øvelse, som alltid er øksekast..

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg tror egentlig at Stine kan slå Sofie i det meste.

Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Men er ikke sikkert hun skjønner det selv om jeg håper hun skjønner det og lar henne få smake sin egen medisin. Åsta er falsk og overbevisende og manipulerer alt og alle. Skulle ønske Laila hadde våget å velge Åsta i stedet.

Åsta var jo på samme måte en så god venninne med Stine. Sofie må ha lagt merke til hva som skjedde under Stines førstekjempevalg: Hvordan Åsta reagerte, og behandlet Stine. Sofie burde kunne kjenne til hvor Åstas lojalitet ligger når valget står mellom gutta og ei venninne. 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne kanskje blitt litt mer underholdende dersom folk som hadde finalekniver, kunne gitt disse knivene sine videre til andre deltakere etterhvert som de selv rykker ut.

F.eks. dersom man kunne sette opp en liste, med ett par navn. Dersom finalistene står på ein liste fra noen som allerede hadde rykket ut av Farmen, så kunne den finalisten fått en ekstra kniv (eller ett ekstra "poeng") under selve finalen...

Anonymkode: 4dfef...9cd

Nei! Dette er ikke en "best likt"-konkurranse, det holder med den ene kniven de andre deltakerne gir til den ene finalisten.

• Liker 4
Skrevet

Hvis hun er seg selv inne på Farmen 100%, må det være utrolig tøft å omgås henne i hverdagen.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.tv2.no/v/1126237/?tag=farmen

Hva skjer her? Orka ikke se hele, følte det var så dårlig gjort mot Laila :S

Anonymkode: b4012...728

Sutregutta mener Laila har vært slem mot dem denne uken:grine::grine:

• Liker 8
Skrevet

Tror Åsta overbeviste Laila om å velge Sophie til førstekjempe kun for å redde egen ræv, for hun regner vel ikke med at Sophie tør/vil velge henne til andrekjempe..

Blæh!

Skrevet (endret)

Jeg klarer ikke forstå hvorfor det er så viktig at "oss fire" står i finalen. Er det ikke mye bedre å stå i finalen med svakere konkurrenter enn med venner? 

Håper Sophie velger Åsta 💪🏻

Endret av Lady T
  • Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, mann_86 skrev:

Sutregutta mener Laila har vært slem mot dem denne uken:grine::grine:

De gutta er så tragiske 

Skrevet
2 minutter siden, Chroma skrev:

Tror Åsta overbeviste Laila om å velge Sophie til førstekjempe kun for å redde egen ræv, for hun regner vel ikke med at Sophie tør/vil velge henne til andrekjempe..

Blæh!

Enig 😖

• Liker 1
Skrevet (endret)
14 minutter siden, teblad skrev:

Åsta var jo på samme måte en så god venninne med Stine. Sofie må ha lagt merke til hva som skjedde under Stines førstekjempevalg: Hvordan Åsta reagerte, og behandlet Stine. Sofie burde kunne kjenne til hvor Åstas lojalitet ligger når valget står mellom gutta og ei venninne. 

Ja, jeg håper selvsagt Sofie har lagt merke til det, det bør hun jo, men ikke sikkert hun bryr seg så mye siden det ikke gjelder henne selv. Men jeg håper jo så klart at det går opp for henne hvor falsk og slu Åsta er så hun velger henne. Den som lever får se. :) Ryker Åsta ut ler jeg rått! Hun er så ekstremt høy på seg selv, så hun fortjener å jekkes ned hundre hakk! Ryker hun rett før finaleuka er det helt perfekt. :nigo: Håper Laila vinner hele sulamitten! 

Endret av Salka
  • Liker 3
Skrevet

Er det egentlig NOEN som ikke heier på Stine eller Laila nå?

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Åsta kommer til å prate Sofie rundt, slik at hun velger Stine. Åsta er falsk og manipulerende, synd de andre ikke ser det.

Endret av Catalina Culès
Skrevet
28 minutter siden, teblad skrev:

Gode venner. Hennes gode venninne sørget for at hun ble førstekjempe. Er hun smart velger hun Åsta og lar henne smake sin egen medisin. 

Tenker jeg også, bestevenninnen fra helvete som minimerer sjansene dine for å komme til finaleuka. 

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, Reza08 skrev:

Hvis hun er seg selv inne på Farmen 100%, må det være utrolig tøft å omgås henne i hverdagen.

Aldri skjønt det her. Hva mener folk når de sier: Liker å være meg sjøl. Er det noen som går rundt og er naboen?

:laugh:

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Åsta kommer til å prate Sofie rundt, slik at hun velger Stine.

Det tror dessverre jeg også :/. Hun kommer iallefall til å prøve hardt!

Skrevet
1 minutt siden, teblad skrev:

Aldri skjønt det her. Hva mener folk når de sier: Liker å være meg sjøl. Er det noen som går rundt og er naboen?

:laugh:

Det er et meget godt og relevant spørsmål. Jeg tror det er mange som egentlig har en liten nabo i seg når det kommer til stykket. :)

Skrevet (endret)

" Etter at Sophie hadde bedt meg ikke om å si noe, var det absolutt ikke min hensikt å gjøre det. Men da Laila, som jeg var hjelper for, ba meg om råd, så ble jeg litt tatt på senga. Det var ikke planlagt å snakke om det."

Eh, javel.

Se hvordan hun også sier: " Som jeg var hjelper for ". Å være hjelper betyr ikke å stikke venner i ryggen. 

Sofie burde virkelig velge Åsta som andrekjempe. 

Endret av teblad
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...