Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, LiseTV skrev:

Verre om den ufytslige Laila vinner

Ja jeg mente det samme, helt til jeg så det stygge gliset til Ali når Oddvar ble valgt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere enn meg som skal boikotte farmen i kveld? Detta gidder jeg virkelig ikke å se på.. 

Anonymkode: 5bc1e...3e0

Skrevet
1 time siden, PhilosopherSe7en skrev:

Ja jeg mente det samme, helt til jeg så det stygge gliset til Ali når Oddvar ble valgt.

Det var visst klippet, i følge Ali. Han sier han ikke smilte da oddvar ble valgt. 

Anonymkode: 778be...287

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere enn meg som skal boikotte farmen i kveld? Detta gidder jeg virkelig ikke å se på.. 

Boikotte og ikke få med meg tvekampen?

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var visst klippet, i følge Ali. Han sier han ikke smilte da oddvar ble valgt. 

Anonymkode: 778be...287

Ali har troverdighet lik null i mine øyne. Klart han sier det når han ser hva drittsekk han er på tv.

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal se tvekampen i dag. Ryker Oddvar så har jeg sett min siste episode denne sesongen. 

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Boikotte og ikke få med meg tvekampen?

Ja kan lese etterpå hvem som gikk ut.. jeg gjør ihvertfall det sånn.. 

16 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Skal se tvekampen i dag. Ryker Oddvar så har jeg sett min siste episode denne sesongen. 

Der er jeg helt enig, bare at jeg skal ikke se på i kveld i det hele tatt, heller lese resultatet etterpå. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Men én ting har Ali behov for å oppklare. Da Burhan valgte Oddvar, viste TV 2 et klipp av at Ali og Simen Amandus Haug Henriksen (34) satt og smilte.

– Jeg vil ikke legge meg opp i hvordan «Farmen» klippes. Er man med på leken, får man tåle steken. Men det var altså ikke sånn at vi satt og lo Oddvar opp i trynet da han ble førstekjempe. Dette er fra en annen setting. Mange av de kommentarene jeg har fått etter at det ble vist, går nemlig ut på at vi satt og lo. Men det gjorde vi ikke, forklarer Ali.

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-burhan-faar-hatmeldinger-helt-uakseptabelt/a/23849557/

Dette er tv og produsentene gjør hva som helst bare de får høyere seertall. Jo høyere seertall jo mer penger i kassa. 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Veslefrikk skrev:

Litt spesielt at en storbonde velger en av sine egne hjelpere til førstekjempe. Har det skjedd noen gang før?

Ja. Det skjedde også forrige sesong. André var den første storbonden, og han valgte blant annet Mads som hjelper, men så skjærte det seg helt mellom dem, og da valgte André Mads som førstekjemper.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det blir vel ikke akkurat direkte-sendt da?

De episodene som blir vist på tv nå, ble faktisk spilt inn for en god stund siden...

Anonymkode: 4dfef...9cd

Ja, husker Gaute sa de holdt på og spille inn slutten når Farmen begynnte på tv. Så de er nok ferdig med innspilling for en god stund siden.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, teblad skrev:

Men én ting har Ali behov for å oppklare. Da Burhan valgte Oddvar, viste TV 2 et klipp av at Ali og Simen Amandus Haug Henriksen (34) satt og smilte.

– Jeg vil ikke legge meg opp i hvordan «Farmen» klippes. Er man med på leken, får man tåle steken. Men det var altså ikke sånn at vi satt og lo Oddvar opp i trynet da han ble førstekjempe. Dette er fra en annen setting. Mange av de kommentarene jeg har fått etter at det ble vist, går nemlig ut på at vi satt og lo. Men det gjorde vi ikke, forklarer Ali.

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-burhan-faar-hatmeldinger-helt-uakseptabelt/a/23849557/

Dette er tv og produsentene gjør hva som helst bare de får høyere seertall. Jo høyere seertall jo mer penger i kassa. 

Og Ali sier hva som helst for å redde sin egen ræv og endre inntrykk av hvordan han har fremstått. Hva skal han ellers gjøre når han fremstår som han gjør, hadde funnet unnskyldninger jeg også, og enkleste er da å skylde på andre. 

Skrevet
Akkurat nå, PhilosopherSe7en skrev:

Og Ali sier hva som helst for å redde sin egen ræv og endre inntrykk av hvordan han har fremstått. Hva skal han ellers gjøre når han fremstår som han gjør, hadde funnet unnskyldninger jeg også, og enkleste er da å skylde på andre. 

Hvor ser du egentlig logikken i dette. De gutta har da aldri hatt noe imot Oddvar. Hvorfor skulle de sitte der og smile og le ham i trynet. Det er helt utrolig hvor lettlurte seere er når det kommer til det de blir servert på tv-skjermen. Jeg foreslår at du lærer litt om hvordan et tv-program settes opp sammen før du engasjerer deg altfor mye. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, teblad skrev:

Hvor ser du egentlig logikken i dette. De gutta har da aldri hatt noe imot Oddvar. Hvorfor skulle de sitte der og smile og le ham i trynet. Det er helt utrolig hvor lettlurte seere er når det kommer til det de blir servert på tv-skjermen. Jeg foreslår at du lærer litt om hvordan et tv-program settes opp sammen før du engasjerer deg altfor mye. 

Nei, de har jo ikke bevist gjort det de kan for å få Oddvar valgt som førstekjempe, og når de så fikk det som de ønsket kom syregliset frem.

De ønsket nok helst at Oddvar ikke ble valgt, er bare klipping av kommentarer som har fremstilt det som at de ville ha ham som førstekjempe. My bad...

• Liker 1
Skrevet

Det er jo fint lite vi faktisk får sett da. Det filmes jo veldig mye, som aldri kommer på tv.

Det som blir vist på tv, har blitt klippet og limt sammen slik produsentene ønsker å fremstille deltakerne...

Skrevet
2 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Nei, de har jo ikke bevist gjort det de kan for å få Oddvar valgt som førstekjempe, og når de så fikk det som de ønsket kom syregliset frem.

De ønsket nok helst at Oddvar ikke ble valgt, er bare klipping av kommentarer som har fremstilt det som at de ville ha ham som førstekjempe. My bad...

Ja, de ønsket at Oddvar skulle bli valgt men du kan ikke vite at det er riktig klipp. Akkurat som den gang Oddvar flere dager i forveien hadde lebestift på kinnet. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo fint lite vi faktisk får sett da. Det filmes jo veldig mye, som aldri kommer på tv.

Det som blir vist på tv, har blitt klippet og limt sammen slik produsentene ønsker å fremstille deltakerne...

Selvsagt.

Men tror du at de har klippet sammen ord i fra ulike setninger for å få det til å høres ut som at de ønsket Oddvar som førstekjempe og at de skulle påvirke det valget så godt de kunne? Eller har de kanskje hatt det som sin agenda å få ut Oddvar?

• Liker 1
Skrevet

Ja, de ønsket at Oddvar skulle bli valgt men du kan ikke vite at det er riktig klipp. Akkurat som den gang Oddvar flere dager i forveien hadde lebestift på kinnet. 

Nå spurte du hvor jeg så logikken i at de kunne ha smilt rundt bordet når Oddvar ble valgt, og det svarte jeg deg greit på med at de ønsket Oddvar ut, noe du sa deg enig i at de ønsket.

Dermed er det vel ganske logisk at det kan ha skjedd da de fikk det som de ønsket?

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Nå spurte du hvor jeg så logikken i at de kunne ha smilt rundt bordet når Oddvar ble valgt, og det svarte jeg deg greit på med at de ønsket Oddvar ut, noe du sa deg enig i at de ønsket.

Dermed er det vel ganske logisk at det kan ha skjedd da de fikk det som de ønsket?

Og du i ditt innlegg over snakker om ord klipt sammen i ulike settinger, og spør hvordan det er mulig. Jeg viser til situasjonen hvor Oddvar har lebestift på kinnet ved bordet. Dette lebestiftet har han fått på markedet flere dager senere. Ja, det er mulig å klippe og legge til ord også. 

Endret av teblad
  • Liker 1
Skrevet

Og du i ditt innlegg over snakker om ord klipt sammen i ulike settinger, og spør hvordan det er mulig. Jeg viser til situasjonen hvor Oddvar har lebestift på kinnet ved bordet. Dette lebestiftet har han fått på markedet flere dager senere. Ja, det er mulig å klippe sammen og legge til, også ord. 

Spurte jeg om hvordan det er mulig å klippe sammen setninger?

Jeg spurte om en over faktisk trodde at de har laget setninger ut i fra ulike ord personen har sagt.

Jeg har heller ikke sagt at de ikke kan klippe og lime klipp som de ønsker, jeg svarte deg på at det er en logikk i at de faktisk kan ha smilt da han ble valgt med bakgrunn av deres ønsker om at Oddvar ble valgt. På samme måte som Ali selvsagt vil fremstille seg selv best mulig i ettertid med å skylde på hvordan de har klippet sammen sendingen. 

Men nok om det, at jeg velger å misslike Ali for hvordan har har fremstått på farmen er mitt valg. Det har ingen ting med hvordan han er utenfor farmen å gjøre, for jeg kjenner bare til ham via farmen og tv.  Du og Ali får trøste dere med at om noen uker så er han glemt hos de fleste likevel :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...