Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
34 minutter siden, teblad skrev:

Vi har sett det.

Jeg har sett med, at det ikke er slik

Det er ingen sjans at Oddvar ryker

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Jeg har sett med, at det ikke er slik

Det er ingen sjans at Oddvar ryker

Du har ikke sett at det er slik?
Vedkommende ryker ut. Nyhetsanker spør senkveldgutta hvem de skal ha med i programmet. De nevner den som nettopp røk ut. Det er også logisk. Det ville være totalt uinteressant å høre fra noen av de andre på dette tidspunktet. 
Mange av disse programmene er ferdiglaget uker i forveien. Det er kun finalen som er live. 
Jeg vil heller ikke at Oddvar skal ryke ut, men han er heller ikke en superhelt. :)
Alle har sine svakheter. Mulig har også sine. 

Mulig det. Men vi ser hvordan Tv2, og Farmen til stadig fortsatt gjør tabber. ( Får ikke til å skrive under sitat  her ).

2 timer siden, bullehurk skrev:

Ja, det var sånn før. Det ble sterkt kritisert etterhvert som folk skjønte "mønsteret". Derfor sluttet de med det, og det ble helt blandet. Nå går det ikke å resonnere sånn lenger.

Personlig så kan jeg ikke fatte å begripe hvem som kan slå Oddvar i noe som helst.  Ryker han, så blir det i finaleuken mot en av jentene ...... Ryker på psyken

Endret av teblad
  • Liker 2
Gjest PetronellaPetrine
Skrevet

Heier på Oddvar!  Selvfølgelig har alle sine svakheter. Hans svakhet er i tilfelle at han virker for snill og altfor pliktoppfyllende. Jeg håper han vinner fordi han virker arbeidsom, har stå på vilje, er hjelpsom, kunnskapsrik, real, god og snill. Dessuten er jeg helt sikker på at han ikke har meldt seg på KUN pga  premien. Hadde vært gøy og sett han i serien  "Anno" som Nrk har sendt. (Er så tydelig at "bygutta" har meldt seg på kun pga av premien!!)

• Liker 1
Skrevet

Dessverre er det Oddvar som sikkert ryker pga jeg så han intervjuet i avisen, da var han hjemme hos seg selv.

Anonymkode: 201d2...8fd

• Liker 1
Skrevet

Alle som var med i farmen er reist hjem nå. Intervjuet med Oddvar hjemme på øya ble gjort etter finalen. Det har vert mange innslag om han i lokalavisen. Oddvar meldte ikke seg selv på farmen, en venninde gjorde det for han. Jeg håper han vinner for han er virkelig en alle tiders fyr privat også. 

• Liker 3
Skrevet

Håper Oddvar vinne kampen og Farmen

Skrevet
6 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Nå må dere gi dere.. Man er ikke blitt stemt ut bare fordi man er på senkveld, god morgen norge, har gjort ditt og datt osv på nettet

Det var nesten slik tidligere..

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Sulosi skrev:

Alle som var med i farmen er reist hjem nå. Intervjuet med Oddvar hjemme på øya ble gjort etter finalen. Det har vert mange innslag om han i lokalavisen. Oddvar meldte ikke seg selv på farmen, en venninde gjorde det for han. Jeg håper han vinner for han er virkelig en alle tiders fyr privat også

Kjenner du han personlig??

Anonymkode: c2326...7bf

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du han personlig??

Godt nok 😉

Skrevet
1 minutt siden, Sulosi skrev:

Godt nok 😉

Er du Farmen Stine?? :fnise:

Gjest Jacklost
Skrevet

Helt utrolig at Oddvar aldri har hatt dame, han virker som en fantastisk fyr :) Noen som ser på senkveld med han der nå? Han får frierbrev :P

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du Farmen Stine?? :fnise:

Haha nei, jeg hadde ikke klart meg i farmen. 

Skrevet

Det er nok mange flotte som aldri har hatt dame. Kommer an på hvor de bor. Kanskje et sted isolert hvor det er få damer. Kanskje de jobber mye. Drar hjem og liker å bare slappe av og bare holde på med sitt med kamerater, fotball, hobbyer, og liker det sånn og er fornøyd med det. Og sånn går bare dagene. 

Anonymkode: 48659...a99

• Liker 5
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre er det Oddvar som sikkert ryker pga jeg så han intervjuet i avisen, da var han hjemme hos seg selv.

Farmen blir jo ikke direkte-sendt da. :dry:

Dette er gamle opptak....

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 1
Skrevet

Farmen holder vel enda på såvidt jeg vet.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Farmen holder vel enda på såvidt jeg vet.

Men det blir vel ikke akkurat direkte-sendt da?

De episodene som blir vist på tv nå, ble faktisk spilt inn for en god stund siden...

• Liker 1
Skrevet

Ali er det mest ufyselige tryne som er i Farmen i år. Kvalm person tvers igjennom!

Ryker Oddvar i morgen ser jeg ingen grunn til å følge med videre. Da kan jeg fint lese om hvem som vant finalen og krysse fingrene for at det ikke er noen av "de tre små bygrisene" som vinner.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det blir vel ikke akkurat direkte-sendt da?

De episodene som blir vist på tv nå, ble faktisk spilt inn for en god stund siden...

Hele sesongen er ferdiginnspilt for en stund siden.

Skrevet
11 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Ali er det mest ufyselige tryne som er i Farmen i år. Kvalm person tvers igjennom!

Ryker Oddvar i morgen ser jeg ingen grunn til å følge med videre. Da kan jeg fint lese om hvem som vant finalen og krysse fingrene for at det ikke er noen av "de tre små bygrisene" som vinner.

Verre om den ufytslige Laila vinner

• Liker 1
Skrevet

Litt spesielt at en storbonde velger en av sine egne hjelpere til førstekjempe. Har det skjedd noen gang før?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...