Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel omtrent like mye realitet i slike reality-konsepter - som det er i såpeoperaer som Hotell cæsar, eller Home and Away...

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel omtrent like mye realitet i slike reality-konsepter - som det er i såpeoperaer som Hotell cæsar, eller Home and Away...

De er skuespill, det blir anerledes

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 100% reality, selvfølgelig er det lagt opp til dette ved at de finner riktige deltagere bl.a., og de har jo klippet det til og vinklet det slik produsenten ønsker... Men er reality selv om noen kanskje inntar en rolle i konseptet som avviker fra den de er utenfor, Lasse f.eks. tror jeg er litt annerledes mens han er med i Farmen enn utenfor, er jo taktikk som spiller en stor rolle her.

Skrevet
1 time siden, made4u skrev:

Er 100% reality, selvfølgelig er det lagt opp til dette ved at de finner riktige deltagere bl.a., og de har jo klippet det til og vinklet det slik produsenten ønsker... Men er reality selv om noen kanskje inntar en rolle i konseptet som avviker fra den de er utenfor, Lasse f.eks. tror jeg er litt annerledes mens han er med i Farmen enn utenfor, er jo taktikk som spiller en stor rolle her.

Det er synd at det ikke er alle seere som skjønner dette.....

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, made4u skrev:

Det tror ikke jeg lenger, når jeg ser uttalelsene hans her: http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/her-smeller-det-mellom-laila-og-lasse-i-farmen-jeg-var-livredd/a/23838455/

Altså, det må gjerne være litt drama og spenning på Farmen. Allianser, krangling om kjempevalg, sabotasje av ukesoppdrag, matstjeling og andre konflikter. Men det der Lasse driver på med er bare flaut. Tilbakeståede imitasjoner av Laila og nå dette. Jeg ler overhodet ikke, og kunne helst tenke meg en pute når han driver på. 

For det første synes jeg ikke Laila er "brautende og bråkete". Synes hun virker som en livlig og koselig dame. Men greit nok, man kan være uenig. Men voksne folk løser det da ved å gi beskjed til den det gjelder på en saklig og rolig måte. Ikke ved å komme stormende opp i ansiktet på dem og begynne å skrike så spyttet flyr. Det er fullstendig hårreisende oppførsel overfor andre mennesker, uansett om det skjer på butikken, utenfor en pub eller på Farmen. En ekkel hersketeknikk som jeg synes det var kult at Laila ikke føyde seg for.

Anonymkode: e55e0...637

• Liker 11
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror ikke jeg lenger, når jeg ser uttalelsene hans her: http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/her-smeller-det-mellom-laila-og-lasse-i-farmen-jeg-var-livredd/a/23838455/

Altså, det må gjerne være litt drama og spenning på Farmen. Allianser, krangling om kjempevalg, sabotasje av ukesoppdrag, matstjeling og andre konflikter. Men det der Lasse driver på med er bare flaut. Tilbakeståede imitasjoner av Laila og nå dette. Jeg ler overhodet ikke, og kunne helst tenke meg en pute når han driver på. 

For det første synes jeg ikke Laila er "brautende og bråkete". Synes hun virker som en livlig og koselig dame. Men greit nok, man kan være uenig. Men voksne folk løser det da ved å gi beskjed til den det gjelder på en saklig og rolig måte. Ikke ved å komme stormende opp i ansiktet på dem og begynne å skrike så spyttet flyr. Det er fullstendig hårreisende oppførsel overfor andre mennesker, uansett om det skjer på butikken, utenfor en pub eller på Farmen. En ekkel hersketeknikk som jeg synes det var kult at Laila ikke føyde seg for.

Anonymkode: e55e0...637

At det er primitiv væremåte har jeg ingen problemer å se, finnes bedre og mer konstruktiv kommunikasjonsform enn den Lasse bedriver, han takler ikke ting modent og det kan han jo kritiseres.

Men du verden, underholdning er det, så Laila og Lasse håper jeg at holder stand lenge begge to.

Er underholdningsverdien i det jeg liker, derfor er Lasse en favoritt der inne i mine øyne - ikke dermed sagt at jeg er enig med han i ting og synes at han er den mest ok fyren der inne (for slik er det jo ikke).

Er dem som er yngre der, men som jeg opplever som mer moden enn Lasse tross at han har mer livserfaring, dog er ikke de like underholdende som Lasse og man vet mer hva man kan forvente med dem, Lasse derimot er en som byr på overraskelser og spontane og umodne reaksjoner.

Skrevet

Tråden ryddet for brukerdebatt og svar til dette

Nordvesta, mod. 

Skrevet

Nå får det være nok! Lasse Bergseter er en hedersmann!

Anonymkode: 93631...0ae

• Liker 1
Skrevet (endret)

feil tråd

Endret av NuckingFutz
feil tråd
Skrevet (endret)

Jeg er helt enig med Lasse jeg. Man skal ikke rope og skrike i nærheten av dyr. De hører ekstremt mye bedre enn oss og blir lett stresset og redde av sånt. Greit Lasse kunne reagert på en roligere og mer voksen måte, men jeg forstår han godt også.

Endret av Salka
  • Liker 7
Skrevet

Har absolutt ikke sansen for Laila, men det Lasse gjorde nå er ikke ok. Det handler om respekt og det å kunne oppføre seg som en voksen. Skjerp deg Lasse!! Nå er du bare usympatisk.

• Liker 6
Skrevet

Håper både Lasse og Laila blir helt til finalen! Og at det blir mer bråk og tenners gnissel mellom dem! :popcorn: 

• Liker 2
Skrevet

Hvem ble storbonde?

Anonymkode: c2eac...8b8

Gjest Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, Salka skrev:

Håper både Lasse og Laila blir helt til finalen! Og at det blir mer bråk og tenners gnissel mellom dem! :popcorn: 

Når de sto der foran hverandre så så jeg for meg at de begynte å kline :ler:

Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Når de sto der foran hverandre så så jeg for meg at de begynte å kline :ler:

Haha, tenk om de hadde gjort det! :hoho: 

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Haha, tenk om de hadde gjort det! :hoho: 

Slik som bruker å se på TV serier hvor de krangler og ender opp med å ha sex :P

Jeg håper han vegetarianeren kommer inn, virker som en trivelig fyr :)

Gjest Jacklost
Skrevet

Uff håper ikke Linda kommer med, hun er som en Laila 2.0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...