AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=80252076 Skulle ønske man kunne rapportere disse annonsene. Anonymkode: d6e7c...0a0 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 hvorfor det? rene raser er bare tullete og menneskekonstruert.s å lenge hunden ikke er splitte pine gærn ser jeg ikke problemet. Anonymkode: 54606...e60 2
Gjest Baremenneske Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Fin hund! Det jeg reagerte mest på var hvorfor noen gidder å lime inn en annonse fra Finn her og på en måte "henge ut" annonsør... Har du noe å innvende/si til folk så hadde det vel vært bedre å si det rett ut til dem!?? (Men det var nå bare min mening da...) 🤔
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Og ellers har du det bra? Hva er det med dere som er så livredde for blandingshunder? Uvettig parring? Fortell det til bikkja, at den må skjerpe seg. Hunder bryr seg vel for pokker ikke om hva slags hunderase de parrer seg med. Anonymkode: cc793...633 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 Den 3.9.2016 at 8.20, AnonymBruker skrev: Og ellers har du det bra? Hva er det med dere som er så livredde for blandingshunder? Uvettig parring? Fortell det til bikkja, at den må skjerpe seg. Hunder bryr seg vel for pokker ikke om hva slags hunderase de parrer seg med. Anonymkode: cc793...633 Her er det jo noen som søker etter hannhund til ei blandingstispe, det er ikke het det samme som en tjuvparring... Anonymkode: 3a6ac...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå