Gjest ti10 Skrevet 3. september 2016 #21 Skrevet 3. september 2016 5 timer siden, LittleBabyBlue skrev: Sikker på at det er ment nedsettende? Nerd har ikke det negative aspektet det hadde på 80-tallet. Jeg er nerd og stolt av det. Vi har de morsomste lekene, de beste gadgettene, er best på problemløsning og tørr å gå egne veier. Er denne ungen dere er invitert til en nerd? Kanskje ungen hennes har vært ei bølle og moren prøver å lære han at nerder er ok ved å få alle til å kle seg nerdete så det ikke er utseendet som blir en faktor? Ville iallfall ikke automatisk gått til verste tenkelige intensjon. Tror du virkelig vanlige 10-åringer har samme oppfatning som du har her? Jeg tviler sterkt på at dette blir gjort for å sette et positivt søkelys på nerder. Dersom dette hadde vært en studentfest på en eller annen krevende utdanning, kunne det sikkert vært festlig, men ikke i dette tilfellet.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #22 Skrevet 3. september 2016 Som mor til en skoleflink gutt som får høre at han er nerd av de andre i klassen så ville jeg ikke akkurat reagert positivt på denne invitasjonen. Anonymkode: 82dea...673 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå