AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Nei. Selv om de tror det. Fordi KG er full av paranoide brukere som tror alle brukere er EN person. Logisk. Not. Anonymkode: ef9f6...b60
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Jeg er også paranoid her inne hehe Anonymkode: f3107...56e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Flere her som bestemt mener de kan se hvem som skjuler seg bak AB på alle innleggene, så jeg skriver aldri ting jeg ikke kan stå for. Anonymkode: 68a3a...ae6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Nei. AB er en egen bruker. Alle innlegg av alle AB, sammen, ligger under ABs profil. AB er ikke knyttet mot ditt brukernavn. Anonymkode: b391b...b4b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 Nei i utgangspunktet ikke. Slik jeg har forstått det, kan noen moderatorer gå inn å sjekke ip-adresse eller noe. Vet ikke om dette stemmer eller ikke da. Anonymkode: 02f0e...698
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 Du er ikke anonym for moderatorene, kun for andre brukere. Anonymkode: 6b1a3...6f7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #9 Skrevet 3. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei i utgangspunktet ikke. Slik jeg har forstått det, kan noen moderatorer gå inn å sjekke ip-adresse eller noe. Vet ikke om dette stemmer eller ikke da. Anonymkode: 02f0e...698 Moderatorene ser IP-adresser automatisk når de ser et innlegg. Anonymkode: 6b1a3...6f7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #10 Skrevet 3. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. AB er en egen bruker. Alle innlegg av alle AB, sammen, ligger under ABs profil. AB er ikke knyttet mot ditt brukernavn. Anonymkode: b391b...b4b Men IP er og ip-adressen vises for moderatorene når man skriver som anonym. Ip-adressen vises for dem uansett, den vises etter alle innlegg. Anonymkode: 6b1a3...6f7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #11 Skrevet 3. september 2016 Kanskje noen kjenner igjen skrive-stil eller argumenter fra ett par forskjellige tråder. Dersom en bruker har skrevet under bruker-navn i ein tråd (men under Anonym Bruker, under ein annen diskusjon) så skjønner vel de andre medlemmene på forumet her hvem akkurat den "Anonyme Brukeren" egentlig er... Anonymkode: de8b0...a04
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #12 Skrevet 3. september 2016 Ja, man er vel ikke helt anonyme for moderatorene. Lurer på om moderatorene skriver som AB når det strengt tatt ikke er nødvendig. Lurer på om moderatorene noen gang blir pissed på enkelte AB-er (brukere) og forfølger dem i tråder under AB eller prøver å gi dem stikk basert på det de vet fra andre tråder.... Uansett driter jeg egentlig i om folk kjenner meg igjen eller ikke. Hadde ikke plaget meg om alle innleggene til alle AB-er hadde plutselig blitt avslørt. Tror det kunne vært hysterisk morsomt, igrunn Anonymkode: e5b03...2ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå