AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Har lyst til å kjøpe en liten ting til en som er i fengsel. Han er en veldig god kamerat, men jeg vet ikke hva som er lov å sende? Jeg har prøvd å Google, men jeg finner ingen konkret informasjon. Det står bare "effekter", men hva er nå det? Har fått med meg at ting på glassflaske ikke er lov. Noen tips til hva jeg kan kjøpe rundt +- 500 kr? Ikke bok, han liker ikke å lese Anonymkode: 685cc...b89
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Nei Har hørt om de som har sendt kake med fil, men det er ikke å anbefale og er dessuten strengt forbudt Anonymkode: dc167...fb7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 På 2.9.2016 den 23.20, AnonymBruker skrev: Har lyst til å kjøpe en liten ting til en som er i fengsel. Han er en veldig god kamerat, men jeg vet ikke hva som er lov å sende? Jeg har prøvd å Google, men jeg finner ingen konkret informasjon. Det står bare "effekter", men hva er nå det? Har fått med meg at ting på glassflaske ikke er lov. Noen tips til hva jeg kan kjøpe rundt +- 500 kr? Ikke bok, han liker ikke å lese Anonymkode: 685cc...b89 Konfekt? Snus om han snuser? Musikk? Anonymkode: dc167...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå