Gå til innhold

Hvor stor tv?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den 15. september 2016 at 9.06, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne absolutt ikke hatt 75" her altså :fnise: Men jeg skal vurdere om jeg bytter til 60" innen 30 dagers´en. Endte opp med samsung 7 serie. Bra tv, men jeg haaaaater fjernkontrollen! Den alene er nesten grunn nok for meg til å bytte, men kanskje man vennes? :)

Anonymkode: aa4c5...025

Fjernkontrollen blir man nok vant til, jeg fikk med 2 forskjellige til min Samsung, og likte bare den ene først, men nå bruker jeg begge om hverandre. 

Anonymkode: 2495a...6ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fjernkontrollen blir man nok vant til, jeg fikk med 2 forskjellige til min Samsung, og likte bare den ene først, men nå bruker jeg begge om hverandre. 

Jeg fikk bare en, og det er ikke en tradisjonell fjernkontroll. Det var ikke mulig å få noen andre.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk bare en, og det er ikke en tradisjonell fjernkontroll. Det var ikke mulig å få noen andre.

Er det den lille med en touchpad på?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det den lille med en touchpad på?

Er den lille smartkontrollen ja. Må bruke både den og fjernkontrollen til dekoder omhverandre, tungvindt. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er den lille smartkontrollen ja. Må bruke både den og fjernkontrollen til dekoder omhverandre, tungvindt. 

Fikk du ikke med en sånn IR-enhet som kobles til tv-en og legges under dekoderen? Jeg fikk det, og da fungerer smrtkontrollen både til tv-en og dekoderen. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke med en sånn IR-enhet som kobles til tv-en og legges under dekoderen? Jeg fikk det, og da fungerer smrtkontrollen både til tv-en og dekoderen. 

Jo. Får ikke brukt smartkontrollen til å skifte kanaler lell, og Elkjøp sa jeg måtte bruke kontrollen til dekoderen for dette?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo. Får ikke brukt smartkontrollen til å skifte kanaler lell, og Elkjøp sa jeg måtte bruke kontrollen til dekoderen for dette?

Snålt. Jeg bruker min smartkontroll til å bytte kanaler på dekoderen. Det kommer vel kanskje an på hva slags dekoder du har.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snålt. Jeg bruker min smartkontroll til å bytte kanaler på dekoderen. Det kommer vel kanskje an på hva slags dekoder du har.

Har Get, burde jo ikke ha noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...