Gå til innhold

Hvor stor tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror lett du klarer å prute på lefdal i stedet... Expert sine priser er en smule humbug... Men sjekk dem gjerme... De selger samme tvene.. 

Expert har uansett prisgaranti på nettpriser så sjekk opp den du vil ha på nett... Finner du den billigere der så vis den på expert så får du billigste nettpris uansett. Gjort det mange ganger selv... Men ba om et tilbud engang på en hvitevarepakke på expert til ca 100000.-  og når jeg selv sjekket butikkprisene på produktene i tilbudet så hadde de lagt på 19000.- ift hva de faktisk kkostet i butikken og det var i en av de største butikkene expert har. 

Ba dem drite og dra og handlet alt på lefdal i stedet

Etter det har jeg boikottet expert totalt

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Planen var egentlig å kjøpe denne https://www.expert.no/tv/tv/panasonic-tx50dx700e-50-led-tv/p-256011/?q=panasonic%2050

Hva er forskjellen på LED og LCD? Jeg er heelt grønn..

Anonymkode: aa4c5...025

Lcd er gammel standard.. Led som teller... Oled er vel nyeste men DYRT... 

Hadde en panasonic engang og hadde store problemer... Aldri hart problemer med en samsung og jeg har 4 av dem nå... Blir nesten flau men har en 50", en 55" en 65" og en 75" 😳

Og jeg er heller ikke blant dem som ser mest tv men har stort hus og det må jo fylles 😂

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Akay skrev:

Tror lett du klarer å prute på lefdal i stedet... Expert sine priser er en smule humbug... Men sjekk dem gjerme... De selger samme tvene.. 

Expert har uansett prisgaranti på nettpriser så sjekk opp den du vil ha på nett... Finner du den billigere der så vis den på expert så får du billigste nettpris uansett. Gjort det mange ganger selv... Men ba om et tilbud engang på en hvitevarepakke på expert til ca 100000.-  og når jeg selv sjekket butikkprisene på produktene i tilbudet så hadde de lagt på 19000.- ift hva de faktisk kkostet i butikken og det var i en av de største butikkene expert har. 

Ba dem drite og dra og handlet alt på lefdal i stedet

Etter det har jeg boikottet expert totalt

Hadde egentlig forstått det slik at de ikke har prisgaranti på nettpriser, bare butikkpriser. Uansett så er det gode tilbud nå, og min erfaring med Expert har vært totalt forskjellig fra din. Tror ikke 8000 kr for den tv´en jeg linket til er en upris :)

Skrevet
9 timer siden, Akay skrev:

Lcd er gammel standard.. Led som teller... Oled er vel nyeste men DYRT... 

Hadde en panasonic engang og hadde store problemer... Aldri hart problemer med en samsung og jeg har 4 av dem nå... Blir nesten flau men har en 50", en 55" en 65" og en 75" 😳

Og jeg er heller ikke blant dem som ser mest tv men har stort hus og det må jo fylles 😂

Nå er jeg litt frekk, men prøver du å kompensere for noe? :skratte:

Skrevet

Haha... Absolutt ikke 😂😊 ..

og ts: får du 7000 serien for 8000 er det uten tvil et bra kjøp... Kanskje du kan krangle på 8000 serien også da? :)

Skrevet

Jeg hadde samme situasjon som deg i fjor, TS.

Fra kant sofa til skjerm har jeg 3,70. 

Høyden begrenset valget noe. Om jeg skulle hatt større så måtte jeg valgt bort litt hylleløsning.

Endte med en 40" Sony SMART TV til gi-bort-pris i en kampanje hos Elkjøp. Lenken er til produktet i Danmark og jeg betalte mye, mye mindre for min.

For meg og min stue er det stort nok :)

Anonymkode: b53bb...ddd

Skrevet

Me ha 2 50^tven. Anger på at det ikje blei 70 ^istedfor. Nestegang kjøpe vi nok større tv. er ca 4 m avstand. har LG, knall fornøyd !

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte en Panasonic 55" i sommer, og er suuuuperfornøyd :)) Det er herlig å få et så stort bilde. Nå som jeg er blitt vant til den, er den egentlig ikke så stor lenger. Den er akkurat passe. Noe mindre enn det hadde plutselig virket som mini-tv.

Anbefaler skikkelig tv, dvs 55" !

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kommer aldri til å gå for et lite tv igjen. Jeg har et lite. Men kommer til å kjøpe et stort ett. :) 

Skrevet

TV er det absolutt styggeste "møbelet" jeg vet om, og jeg er lykkelig over at mannen fortsatt er fornøyd med vårt 34".  Det står 5 m fra sofagruppe.  Vi er blitt langsynte med årene, så passer godt ;) 

Malte veggen bak TV i dempet sort nylig, og er veldig fornøyd med at den nå "glir inn" i veggen og ikke sees når den ikke er på. 

• Liker 2
Skrevet
Den 3. september 2016 at 9.38, Akay skrev:

og ts: får du 7000 serien for 8000 er det uten tvil et bra kjøp... Kanskje du kan krangle på 8000 serien også da? :)

Det ble den fra Panasonic, 50" (Expert). Selv Elkjøp så at dette var en så god pris at de klarte ikke matche det. Han på Elkjøp sa bare fine ting om den tv´en, og har 2 i familien som har tilsvarende som er veldig fornøyde. Dessuten ville de ikke få inn Samsung´en før i slutten av oktober, og det gidder jeg ikke vente på. Vi fant ut at siden jeg skal ha tv på en skjenk og ikke en standard tv-benk, så ble det bedre med 50" enn 55". 

Ser i dag at Expert har tilbud på denne, steike for god pris https://www.expert.no/tv/tv/panasonic-tx55dx600e-55-led-tv/p-260344/

Uansett har jeg jo 30 dagers åpent kjøp, så det er lov å ombestemme seg hvis jeg ser tv blir for lite. Men det tviler jeg sterkt på hehe :)

Skrevet
13 timer siden, Zienna skrev:

TV er det absolutt styggeste "møbelet" jeg vet om, og jeg er lykkelig over at mannen fortsatt er fornøyd med vårt 34".  Det står 5 m fra sofagruppe.  Vi er blitt langsynte med årene, så passer godt ;) 

Malte veggen bak TV i dempet sort nylig, og er veldig fornøyd med at den nå "glir inn" i veggen og ikke sees når den ikke er på. 

Er kjempelurt å dekorere veggen bak på en måte som gjør at tv´en glir litt bedre inn i interiøret og ikke vises så bra ja :) 34" hadde jeg ikke klart uten briller :)

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, Dracula skrev:

Me ha 2 50^tven. Anger på at det ikje blei 70 ^istedfor. Nestegang kjøpe vi nok større tv. er ca 4 m avstand. har LG, knall fornøyd !

70" på 4 meters avstand? Godt vi er forskjellige :fnise: 

Stua mi er ikke så veldig stor, kanskje 20-25 m2. Har ikke lyst til at tv´en skal dominere hele rommet :)

Skrevet
20 timer siden, Million skrev:

Jeg kjøpte en Panasonic 55" i sommer, og er suuuuperfornøyd :)) Det er herlig å få et så stort bilde. Nå som jeg er blitt vant til den, er den egentlig ikke så stor lenger. Den er akkurat passe. Noe mindre enn det hadde plutselig virket som mini-tv.

Anbefaler skikkelig tv, dvs 55" !

Nå kan vel en skikkelig tv også være en 50" da. Det er ikke alltid størrelsen det kommer an på ;)

• 2 uker senere...
Skrevet
Den 3. september 2016 at 9.38, Akay skrev:

Okey, jeg legger meg langflat; 50" ble altfor liten! Har byttet i 55", men det nesten så jeg tenker at 60" hadde vært kult :fnise:

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okey, jeg legger meg langflat; 50" ble altfor liten! Har byttet i 55", men det nesten så jeg tenker at 60" hadde vært kult :fnise:

Hehe... når du først blir vandt med stort tv... you cant go back.. kjerringa mi grein som f... når jeg kom hjem med 75" men dagen etter innrømma hu at hu ikke ville bytte tilbake til mindre :) 

Skrevet
7 timer siden, Akay skrev:

Hehe... når du først blir vandt med stort tv... you cant go back.. kjerringa mi grein som f... når jeg kom hjem med 75" men dagen etter innrømma hu at hu ikke ville bytte tilbake til mindre :) 

Jeg kunne absolutt ikke hatt 75" her altså :fnise: Men jeg skal vurdere om jeg bytter til 60" innen 30 dagers´en. Endte opp med samsung 7 serie. Bra tv, men jeg haaaaater fjernkontrollen! Den alene er nesten grunn nok for meg til å bytte, men kanskje man vennes? :)

Skrevet

Okey, jeg har bestemt meg for å bytte til 60" :flau:

Elkjøp står hardnakket på at LG er bedre enn samsung, noen som har noen innspill? Jeg sliter med øynene, så for meg er det viktig med skjerm som er behagelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...