Gå til innhold

Er nervøs og spent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått mail om at brudekjolen min skal komme i dag, men jeg har jo flyttet! Er så redd for at den skal forsvinne og jeg ikke skal få den og slike ting. Finner ikke ut hvor jeg skal få gitt beskjed om at jeg har flyttet. Har meldt endring til Posten, så om de overtar sendingen fra UPS så går det sikkert greit! Men hvem vet.

Åhh tenk om jeg ikke får den da!!!

Jeg blir helt nervøs jeg!!! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Det ordner seg nok skal du se :wink:

Jammen...

TENK om den ikke kommer!!!

:sjenert: Den gjør sikkert det, men jeg blir helt nervøs jeg!! :ler:

Skrevet

Det går sikkert helt fint :) Hvis ikke har du jo noen måneder på å finne den igjen. :wink:

Skrevet

Ok det er seks mnd igjen og jeg har nå begynt å bekymre meg... Det er jo så snart jeg skal gifte meg nå... To år har gått så utrolig fort, så jeg klarer ikke helt å henge med lengre.

Joda jeg får den sikkert!!

:hoppe: Det står at den skal leveres i dag!! :hoppe:

Skrevet

Tror det er posten som overtar for UPS. Er faktisk 99% sikker :wink:

Skrevet

Da kommer den helt sikkert. Da må jeg bare stikke inn i huset mitt da kanskje... ikke sitte hos naboen. Ve tjo ikke når den kommer... :ler: Føler meg skikkelig teit jeg!! :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Også mulig at Ups kjører den ut selv. Jeg har bestillt ting fra utlandet som har kommet med Ups. Da ringte dem meg på forhånd for å avtale om jeg var hjemme eller om dem skulle levere til meg på jobb. Ups kjører bare ut på dagtid og da er jo de fleste på jobb..

MEN.... du har helt sikkert fått et sendingsnr. fra leverandøren av kjolen din. Om du går på nettet og går inn på www.pakkesporing.no og finner søkefeltet for Ups, plotter inn sendingsnr. (kolli id eller lignende) så skal du få opp hvor i systemet til Ups kjolen din er.

Du kan jo også kontakte kundesenteret til Ups og høre med dem....

Jeg har jobbet i samme branse som Ups, så det skal nok gå greit...

Lykke til!!!

Skrevet
Også mulig at Ups kjører den ut selv. Jeg har bestillt ting fra utlandet som har kommet med Ups. Da ringte dem meg på forhånd for å avtale om jeg var hjemme eller om dem skulle levere til meg på jobb. Ups kjører bare ut på dagtid og da er jo de fleste på jobb..

MEN.... du har helt sikkert fått et sendingsnr. fra leverandøren av kjolen din. Om du går på nettet og går inn på www.pakkesporing.no og finner søkefeltet for Ups, plotter inn sendingsnr. (kolli id eller lignende) så skal du få opp hvor i systemet til Ups kjolen din er.

Du kan jo også kontakte kundesenteret til Ups og høre med dem....

Jeg har jobbet i samme branse som Ups, så det skal nok gå greit...

Lykke til!!!

tuusen takk!

Nå ble jeg litt roligere.

:klø: lurer på om jeg har oppgit tlfnummeret mitt noe sted. Det må jeg jo ha gjort når jeg bestilte. Eller? Hvor får jeg tak i tlf til kundesenteret til ups??

Gjest Anonymous
Skrevet

UPS of Norway Inc.

Dette fant jeg på Ups sine nettsider. Ring dit og hør med dem. Bare si at du venter en pakke med dem og vil forhøre deg litt om leveringen siden du er litt usikker på den nye adressen din.

Det er en fordel at du har sendingsnr./kolli id'en...

Gi en tilbake melding på hvordan det gikk...

Adressen og telefonnummeret er fjernet da du ikke kan legge ut det i henhold til våre regler.

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Identifisering av deg selv eller andre gjennom navn, adresse, telefonnummer.

Nettsiden til UPS er http://www.ups.com og her finner du det du trenger av informasjon.

Misty - moderator

Skrevet

:sur: den var ute til levering i dag på feil adresse, men jeg får den i morgen mellom 8 og 16. Gjett om jeg gleder meg da. Kommer jo ikke til å tørre å være noe andre steder. Tror jammen småen må tidlig i bhg i morgen jeg. :sjarmor:

Tusen takk for all hjelp gjest. :klem:

Det var kjempebra!!

en hyggelig mann i telefonen også faktisk!! ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Se der ja. Da var den saken i boks og kjolen i hus i morgen...

Er litt kjipt med de leveringstidene dems.. Man MÅ jo bare være hjemme mellom kl. 0800 og 1600.. Krysser fingra for at sjåføren dukker opp tidlig..

Og du, dem er kjekke noen av dem på kundesenteret på Ups ;-)

Skrevet

:-( Den er fortsatt ikke kommet!! :roll:

Jeg venter og venter! Men det er jo tross alt 1,5 timer igjen til klokken er 16...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...