Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #1 Skrevet 15. november 2004 Jeg synes det er tull med utdrikninslag når jeg skal gifte meg. Vi er tross alt to voksne (38 og 32 år) mennesker som har lagt det meste av fest, fyll og fanteri bak oss... Er det sært å si at vi ikke vil ha noe utdrikningslag? Føler at det blir helt feil og ha det når vi ikke vil. Hadde dere (har dere) akseptert det?
Gjest Madam Felle Skrevet 15. november 2004 #2 Skrevet 15. november 2004 Det behøver jo ikke bli fyllafest ut av det. Men rett og slett en koselig dag/helg sammen med venner. Jeg vil heller ikke ha tradisjonelt utdrikningslag, men skal leie en hytte som vi skal være på en helg. Kommer til å bli kjempe kos, å få være sammen med de jeg er glad i en hel helg.
Delfia Skrevet 15. november 2004 #3 Skrevet 15. november 2004 Jeg skal også drikkes ut,men det blir ikke noe fylle-kule. Jeg har en viss ide om at det blir noen glass vin i badestampen på hytta Jeg liker heller ikke de utdrikningslagene hvor hovedsaken er å få brud/brudgommen stup-full. Jeg kan godt bli med på noen sprell,men er ikke interessert i å bli fullstendig latterliggjort og det er Mannen enig med meg i.
Xina Skrevet 15. november 2004 #4 Skrevet 15. november 2004 Jeg liker heller ikke de utdrikningslagene hvor hovedsaken er å få brud/brudgommen stup-full. Jeg kan godt bli med på noen sprell,men er ikke interessert i å bli fullstendig latterliggjort og det er Mannen enig med meg i. Signerer! Slik er det her også.Jeg har tatt det opp med min forlover og hun skjønner meg veldig gått. Det er værre med forloveren til samboer.En trøst er at forloveren til samboer er ikke gift enda,så han har nok i bakhodet at han får igjen med renter den dagne han skal drikkes ut selv:P
Bokalven Skrevet 15. november 2004 #5 Skrevet 15. november 2004 Er det sært å si at vi ikke vil ha noe utdrikningslag? Føler at det blir helt feil og ha det når vi ikke vil. Jeg synes ikke det er sært. I så fall er jeg like sær. Jeg vil heller ikke ha utdrikningslag. Kan gjerne ha en kosekveld med venninner, men det kan man ha uansett, ikke sant? Og i så fall vil jeg ikke kalle det utdrikningslag. Hadde dere (har dere) akseptert det? Helt klart. Å ikke akseptere et slikt ønske synes jeg blir respektløst, faktisk.
Calla Skrevet 15. november 2004 #6 Skrevet 15. november 2004 Jeg vil heller ikke ha no fyllefest hvor det er om å gjøre å drite seg ut... men det går jo an å gjøre det på andre måter... I "utdrikningslaget" til en venninne samlet vi en liten jentegjeng på en seilbåt hvor vi så koste oss med reker og vin... det var veldig koselig... Selv håper jeg på litt aromaterapi til min stive kropp...*drømme drømme*..
Gjest Lizbet Skrevet 15. november 2004 #7 Skrevet 15. november 2004 Jeg har alltid trodd at jeg har vært sær på dette, men er glad det er flere enn meg som har det synet. Siste utdrikningslaget jeg var i, da var vi på ei hytte, kjørte vannski, bada og bare kosa oss. Synest det er mye mer alright enn disse hvor "poenget" er å drikke den som skal drikkes ut fullest mulig og drite ut personen mest mulig.....
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #8 Skrevet 16. november 2004 Nei du er ikke sær. Skjønner godt hva du mener... Selv vil jeg ikke at det skal være noe utdrikningslag. Jeg får hetta bare ved tanken på det. Det er lissom om å gjøre å få bruden/brudgommen så drita som mulig for at han/hun skal drite seg ut så mye som overhodet mulig. Og så er det dette med strippere og sånne ekkle ting og gjøre. Jeg aksepterer IKKE sånne ting under noen omstendigheter. Det er noe av det mest fornedrende noen kan gjøre mot meg. Hadde gjengen fikset en stripper for utdrikningslaget mitt så hadde jeg mest sansynlig kasta opp på han og dratt min vei. Det samme om noen hadde gjort det samme med utdrikningslaget til samboer. Jeg hadde nektet og ha noe med de ansvarlige og gjøre etterpå.. Jeg gremmes rett og slett over mennesker som tjener penger på å vise seg frem på den måten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå