AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Jeg er en voksen kvinne på 40 år, som bor alene med mine barn. Jeg har en god jobb, en del venner og flotte tenåringsbarn. Men likevel er jeg ikke lykkelig. Jeg føler meg så ensom og utenfor. Gleder meg ikke til helger lengre, ikke til ferier. For da blir det ekstra trist og tomt. I tillegg så gjør det vondt å se alle de som reiser på hytta med familien, middag med vennepar osv. Dessverre er det slik at jeg som enslig sjelden blir bedt på slike sammenkomster hvor det bare er par. Nå er det fredagskveld, og jeg sitter her alene. Barna bestemte seg brått for å overnatte hos venner igjen, og jeg kan ikke si nei til av den grunn at jeg da blir helt alene. Det er jo ikke deres ansvar.Alle mine venninner er gifte eller samboere, og er stort sett sammen med familien sin i helgene. Iallefall blir de ikke med på noe helt impulsivt. vet ikke helt hva jeg vil med innlegget her, bare få luftet tankene kanskje..... Anonymkode: a3eeb...e3b
ajarRun Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Kanskje du burde lage deg en profil på Sukker eller bli med på sånne grupper med gamle folk som danser? 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Veit du om noen i nabolaget som også er alene? Gå å bank på døra. Noen andre foreldre? Send en melding en dag? Finnes det noe kor eller kurs der du bor? Ta motorsykkel lappen, finne dere en hund, sett opp lapper på butikken -kanskje noen vil hå på sopptur? Bli kreativ er vel egentlig det eneste rådet. Anonymkode: c8363...19f
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 14 minutter siden, amativeReflection skrev: Kanskje du burde lage deg en profil på Sukker eller bli med på sånne grupper med gamle folk som danser? 14 minutter siden, amativeReflection skrev: Kanskje du burde lage deg en profil på Sukker eller bli med på sånne grupper med gamle folk som danser? Synes du det er hyggelig når noen er frekke mot deg? Anonymkode: a3eeb...e3b 4
ajarRun Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synes du det er hyggelig når noen er frekke mot deg? Anonymkode: a3eeb...e3b Jeg er ikke frekk, mange liker dans, det skjer i helger, og gruppene er vanligvis eldre enn meg. Når man er for gammel til å sove i telt er man gammel, å påpeke virkeligheten er ikke frekt. Å finne en livspartner er heller ikke et dårlig forslag til noen som er ensomme. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #6 Skrevet 2. september 2016 15 minutter siden, amativeReflection skrev: Kanskje du burde lage deg en profil på Sukker eller bli med på sånne grupper med gamle folk som danser? Hun er 40 ikke 80! Kanskje du kunne prøve å få bekjentskaper her på KG, ts? http://forum.kvinneguiden.no/forum/13-kontakt-med-andre-brukere/ Anonymkode: 078c4...a95 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veit du om noen i nabolaget som også er alene? Gå å bank på døra. Noen andre foreldre? Send en melding en dag? Finnes det noe kor eller kurs der du bor? Ta motorsykkel lappen, finne dere en hund, sett opp lapper på butikken -kanskje noen vil hå på sopptur? Bli kreativ er vel egentlig det eneste rådet. Anonymkode: c8363...19f Takk for gode råd 😊 Her vi bor er det kun familier, ingen andre enslige. Kjenner vel mest på at jeg savner å være i en familiesituasjon. Har hatt fullt opp med jobb og unger fram til nå. Og egentlig ikke hatt tid til å tenke på den dagen de ikke trenger meg fullt så mye, og plutselig sitter jeg her alene. Anonymkode: a3eeb...e3b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Jeg er ikke frekk, mange liker dans, det skjer i helger, og gruppene er vanligvis eldre enn meg. Når man er for gammel til å sove i telt er man gammel, å påpeke virkeligheten er ikke frekt. Å finne en livspartner er heller ikke et dårlig forslag til noen som er ensomme. TS her Jeg er iallefall ikke for gammel til å sove i telt selv om jeg er 40 Sukker er litt skummelt, synes jeg.... Anonymkode: a3eeb...e3b 2
ajarRun Skrevet 2. september 2016 #9 Skrevet 2. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her Jeg er iallefall ikke for gammel til å sove i telt selv om jeg er 40 Sukker er litt skummelt, synes jeg.... Anonymkode: a3eeb...e3b Kanskje du er sprekere enn jeg trodde. Kanskje tinder hvis du er mer casual?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #10 Skrevet 2. september 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Kanskje du er sprekere enn jeg trodde. Kanskje tinder hvis du er mer casual? Tinder er jo enda skumlere.....og der blir jeg jo faktisk gammel vil jeg tro 😜 Anonymkode: a3eeb...e3b
SlemUlv Skrevet 3. september 2016 #11 Skrevet 3. september 2016 40 er jo nye 30. Det finnes nettside hvor man kan finne folk å gjøre ting med (ikke tinder osv..) møteplass type sider.. kanskje du kunne prøvd noe sånn?
Gjest Handymanhedmark Skrevet 3. september 2016 #12 Skrevet 3. september 2016 Send gjerne en pm hvis du har lyst å prate ☺
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #13 Skrevet 3. september 2016 Jeg kjenner meg veldig igjen! Særlig når de som du sier brått får planer og stikker av så sent at det er vanskelig å legge planer selv.. Anonymkode: 1a160...2eb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #14 Skrevet 3. september 2016 Gå/sykle tur, gå på kino, lær deg å strikke, rydd i boden, finn en hobby. Gjør det du har lyst til. Anonymkode: 148e9...955
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #15 Skrevet 3. september 2016 Den 2.9.2016 at 21.43, AnonymBruker skrev: Hun er 40 ikke 80! Kanskje du kunne prøve å få bekjentskaper her på KG, ts? http://forum.kvinneguiden.no/forum/13-kontakt-med-andre-brukere/ Anonymkode: 078c4...a95 Nesten ingen som gidder å svare. Bedre med sånne vennegrupper på facebook. Anonymkode: 0a2d1...2e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå