AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #141 Skrevet 3. september 2016 22 minutter siden, Quatre skrev: Akkurat dette er jeg blitt fortalt av en såkalt klarsynt;) Takk for svar:) ja, jeg har fått vite at jeg skal tjene masse penger selv, men disse har jeg ikke sett noe av ennå! hvor er pengene mine! - TS ( de kommer nok hø hø ..) Anonymkode: 7626e...cda
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #142 Skrevet 3. september 2016 Hvordan kommer denne dagen og kvelden til å gå? Gruer meg noe sinnsykt... Anonymkode: 7fdd1...b5c
Gjest Quatre Skrevet 3. september 2016 #143 Skrevet 3. september 2016 (endret) Den 3. september 2016 at 9.39, AnonymBruker skrev: ja, jeg har fått vite at jeg skal tjene masse penger selv, men disse har jeg ikke sett noe av ennå! hvor er pengene mine! - TS ( de kommer nok hø hø ..) Anonymkode: 7626e...cda Endret 9. september 2016 av Quatre .
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #144 Skrevet 3. september 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: kommer jeg noen gang til å bli lykkelig? Anonymkode: a3eec...0b6 jeg har det litt sånn her..jeg har det bra, sammenlignet med 80% av menneskene på jordkloden. men greier jeg å sette pris på det jeg har? greier jeg å være positiv og glede meg og tenke at WOW. herregud så herlig at jeg har sånn en myk sofa. nei. jeg bare lengter og tenker og vil ha mer og mer. det kan være at du er i et forhold som ikke funker ,eller det kan være at man mister jobben osv, jeg vet ikke hva som vil skje i ditt liv. Men du kan VELGE å være lykkelig gjennom å sette pris på det du har. Du har livet. du har en leilighet. du bor i et land med muligheter. Ta en sjanse, studer, prøv noe nytt. ta et kurs..vær nyskjerrig på ting rundt deg. det er så viktig. Anonymkode: 7626e...cda 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #145 Skrevet 3. september 2016 Hei! Når kommer jeg til å bli gravid? Takk for kort Anonymkode: e311e...59b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #146 Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, Quatre skrev: Hehehe😁 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves😂😘 Lov å drømme ihvertfall ja ,eller man kan jobbe for det. Det gjør jeg nå. har troa på at jeg blir rik om noen år. på deg så fikk jeg 15 år, hvet ikke hva det er.. Anonymkode: 7626e...cda
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #147 Skrevet 3. september 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Skriv noe så skal du få et kort! Anonymkode: 7626e...cda Hei, jeg har en del uoppklarte saker jeg venter svar på - både vedrørende helse, jobb, hus, økonomi... Det jeg lurer på - vil ting gå som planlagt/ønsket? Anonymkode: 5feba...dad
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #148 Skrevet 3. september 2016 Når blir jeg gravid?:) Anonymkode: 3c53b...c92
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #149 Skrevet 3. september 2016 Kommer jeg til å møte kjærligheten snart? Anonymkode: fe203...36c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #150 Skrevet 3. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kommer denne dagen og kvelden til å gå? Gruer meg noe sinnsykt... Anonymkode: 7fdd1...b5c Siden du ikke svarer regner jeg med at det går dritt.. Takk for svar.. Anonymkode: 7fdd1...b5c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #152 Skrevet 3. september 2016 Vil jeg få kommunal bolig ingen én måned? Anonymkode: f3233...9f1
Skelly Skrevet 3. september 2016 #153 Skrevet 3. september 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det uharmoni i et forhold? jeg synes du skal velge så godt du kan ang hva du vil gjøre. gå tur, bruk tid på deg selv og tenk. ikke gjør noe som du ikke blir stolt av senere. Anonymkode: 7626e...cda Vil ikke si uharmoni. Ting jeg vil som ikke han vil eller som han vil vente med. Hvilket kort trakk du?
Regine. Skrevet 3. september 2016 #154 Skrevet 3. september 2016 Hei! Håper du kan legge kort på meg, det har jeg aldri prøvd før 😊 Spennende! Jeg lurte på: Jobb. Jeg har fast jobb med personalansvar som jeg har hatt i noen år. Vil det bli noen endring her? Jobben er trygg, men jeg er litt lei. Økonomi. Jeg har brukt mye penger på oppussing og har flere planer om det både hjemme og på fritidsbolig. Jeg kjenner ikke på økonomisk stress nå og har ingen kredittkort, men lurer på om jeg får gjennomført oppussing planene mine og om økonomien er trygg i fremtiden? Barn og mann. Vil jeg og mannen holde sammen i fremtiden? Vil det gå bra for mine to barn i fremtiden? Det er særlig yngste jeg bekymrer meg litt for. Tusen takk hvis du får mulighet til å legge kort på meg 😊
Storekommode Skrevet 3. september 2016 #155 Skrevet 3. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: synes ikke det virker heeelt sånn, usikker. Anonymkode: 7626e...cda Åkei, tusen takk for svar Litt usikker på hva jeg føler selv, så det var kanskje et vanskelig spørsmål..
kaseni Skrevet 3. september 2016 #156 Skrevet 3. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: ja, virker som det. Jeg får et kort om styrke i revers. kansje dere er litt sånn svake. er dere slitne? med barn blir det sånn.. JEg har barn selv og jeg har aldri vært så sliten. Men så kommer han galloperende på hest som "sverde-knekt", så det virker som han bestemmer seg ja Anonymkode: 7626e...cda Det gir mening det du sier! Spennende å se hva fremtiden bringer nå da ;-)
Gjest Sjørøveren Skrevet 3. september 2016 #157 Skrevet 3. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: hmm ja.. Anonymkode: 7626e...cda Shit!
^littletoomuch Skrevet 3. september 2016 #158 Skrevet 3. september 2016 (endret) . Endret 18. september 2016 av ^littletoomuch
HappyTear Skrevet 3. september 2016 #159 Skrevet 3. september 2016 Dette er jeg litt nysjerrig på! Spørsmål: Kommer ting til å gå bra?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #160 Skrevet 3. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for hyggelig beskjed for deg så fikk jeg døden og syv mynter. døden er en ny start. Det kan bety en ny jobb, for eksempel, eller at noe gammelt dør og noe nytt oppstår. Det er gjerne veldig frigjørende. syv mynter er et kort jeg fikk som råd til deg fra de som passer på deg. Det handler om å sette pris på det fine du har. Kos deg med alt du får til og har greid. stå på og ha tålmodighet. Anonymkode: 7626e...cda Tusen takk, snille deg! Anonymkode: 06e88...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå