Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer jeg noen gang til å bli lykkelig?

Anonymkode: a3eec...0b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på! :tongue: 

1. Jeg har vært ekstremt utslitt og trøtt de siste månedene. Klarer ikke halve dagen engang uten sovepause. Er det noe (alvorlig) galt?

2. Kommer jeg noen gang til å overkomme mine ferdighets- og kroppskomplekser slik at jeg kan møte noen som det etter hvert blir et forhold av? Evt når?

Skrevet

Jeg trenger å reflektere.

Hvordan vil dette gå? (kjærlighet)

Anonymkode: 1807e...0af

Skrevet

Går politisaken min vei eller kommer det til å gå i mot meg?

Skrevet

Hva sier kortene om meg?

Anonymkode: 6405f...d01

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

problemet er en ny start, og årsaken er en ung mann. fem sverd i revers som utfall kan bety at du sliter litt pga det du har gått igjennom. frykt, usikkerhet. mye focus på det materielle og jag om penger. tenk på hva som egentlig gjør deg lykkelig og hva som er viktig for deg.

Anonymkode: 7626e...cda

Tusen takk. :) Hva mener du at problemet med en ny start er en ung mann? Har akkurat gjort det slutt med samboeren min, vi har vært sammen i 6 år, han er forsåvidt en ung mann, men har ingen ønsker om å bli sammen med han igjen. Har det bare ganske tomt for tiden, innsett hvor dårlig han har behandlet meg... Og redd og usikker for fremtiden! Har egentlig ikke så mye fokus på det materielle, utover det å ha nok til leve ok, men skulle nok noen ganger ønske litt for mye at penger ikke var et problem lenger heller. Du traff egentlig ganske spot on her, litt imponert. :)

Anonymkode: 30c54...68e

Skrevet

Nå legger spåeren seg. ;) Godnatt 

Skrevet

:( 

God natt :klem:

Anonymkode: 1807e...0af

Skrevet
43 minutter siden, Evilposelos skrev:

Jeg synes ikke du skal bruke kort til å avgjøre redselen din for psykoexen.

? Jeg har ikke noe redsel for han og han er ingen psykoex...Det endte på en kjip måte så jeg ønsker ikke å stå "parat" hvis dt evt skulle være han som tok kontakt. Men godt mulig det var feilringing både på tlf og på ringeklokka...

Det var av helt andre årsaker at jeg verken tok tlf eller åpnet da det ringte på...

Håper ts kan se imorgen:)

Anonymkode: a9060...53a

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå legger spåeren seg. ;) Godnatt 

Godnatta ts, sov godt.

Skrevet

Når blir sønnen min storebror?

Sov godt ts, håper du tar deg tid til meg i morgen :)

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

:erter: ja jeg tror det. hvorfor skulle du ikke få barn? men har du en bestemt mann? kan virke som du får barn i 2017. virker som det er penger involvert.  kortene ser positive ut ihverfall.

Ja jeg har en bestemt mann :) Vi får stå på da, så det blir noe i 2017. Penger sier man heller ikke neitakk til ;)

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk. :) Hva mener du at problemet med en ny start er en ung mann? Har akkurat gjort det slutt med samboeren min, vi har vært sammen i 6 år, han er forsåvidt en ung mann, men har ingen ønsker om å bli sammen med han igjen. Har det bare ganske tomt for tiden, innsett hvor dårlig han har behandlet meg... Og redd og usikker for fremtiden! Har egentlig ikke så mye fokus på det materielle, utover det å ha nok til leve ok, men skulle nok noen ganger ønske litt for mye at penger ikke var et problem lenger heller. Du traff egentlig ganske spot on her, litt imponert. :)

Anonymkode: 30c54...68e

Det var gøy å treffe så bra. Det er ikke så lett å fokusere på en anonym fordi jeg ikke har et navn å tenke på, men at jeg greide det viser jo bare at jeg ikke trenger å tvile på meg selv.

det er tungt å slå opp. men jeg tenker samtidig at du fant en løsning. sant? å slå opp ble en løsning for dere. Dere vil få det mye bedre på den måten. 

Videre for deg er det solskinn og barn, så jeg tror ikke du har valgt feil. 

Skrevet
7 timer siden, Ardwinna skrev:

Ja jeg har en bestemt mann :) Vi får stå på da, så det blir noe i 2017. Penger sier man heller ikke neitakk til ;)

ja han kom frem, sittende på trona si.. :P som kongen av sverd. jeg har også sn slik mann. 

jeg for kortet styrke på deg, og det kan jo bety at du skal stå sterk i deg selv du også. for at dere får barn sammen så virker det som dette kortet er litt viktig for deg. jeg synes du skal slå det opp og lese om det. ( strength ) det er en dame som temmer en løve med kjærlighet og medmenneskelighet.

Skrevet
9 timer siden, Missverpe skrev:

Når blir sønnen min storebror?

Sov godt ts, håper du tar deg tid til meg i morgen :)

nytt barn innen to år :)

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

? Jeg har ikke noe redsel for han og han er ingen psykoex...Det endte på en kjip måte så jeg ønsker ikke å stå "parat" hvis dt evt skulle være han som tok kontakt. Men godt mulig det var feilringing både på tlf og på ringeklokka...

Det var av helt andre årsaker at jeg verken tok tlf eller åpnet da det ringte på...

Håper ts kan se imorgen:)

JEg vet ikke helt hva du lurer på så jeg spurte kortene, og jeg fikk et kort om å gå ut i verden igjen. så spør jeg hva dette handler om, og det er en keiserinne som er opp ned. hvorfor er du opp ned da ? 

opp ned kan være du sliter med noe som gjør at du ikke orker å møte verden nå. så da får du hvile og ta det som det kommer. Gjør meg en tjeneste og slapp av. Dette ordner seg. ta imot støtte og kjærlighet fra folk rundt deg.

Skrevet

Hva kommer til å skje for meg de neste ukene/ iår? 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier kortene om meg?

Anonymkode: 6405f...d01

akkurat denne type spørsmål fra en anonym er veldig veldig vanskelig, MEN god trening for meg. 

ehh..gjeld? Jeg får et kort som har med gjeld å gjøre. og så et barn, men vet ikke om det er fordi gjelden vil ordne seg eller om det er fordi du har et barn. Men det ser jo ikke så himla ille ut da, da. :P 

Skrevet
11 timer siden, Leopanter skrev:

Blir jeg gravid snart?

innen fem år 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...