Gå til innhold

Når kjemien stemmer

Anbefalte innlegg

Gjest Bossa Nova
Skrevet (endret)

Noen som ser dette? Litt ekkelt synes jeg, spesielt lukting i armhuler. En alfahann ser sånn ut, for de som lurte:

Altså en helt vanlig fyr.

alfahann.jpeg

Endret av Bossa Nova
www.nrk.no
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger programmet. Gutta får pinlige og ubehagelige oppgaver, men de tar den helt ut. syns de er tøffe jeg =)

Anonymkode: 912e7...1c0

• Liker 1
Skrevet

Har han Jon vært med på noe på TV eller noe før? Syns han virker kjent

Anonymkode: 45c9f...d3d

Skrevet
17 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Gud så pinlig guttas catwalk var :blush:

Ja, herregud! Satt med puta i fanget og noen ganger foran øynene :flau:

Men artig program da! Jeg gleder meg til fortsettelsen :)

Gjest Bossa Nova
Skrevet
Den 3.9.2016 at 22.43, AnonymBruker skrev:

Har han Jon vært med på noe på TV eller noe før? Syns han virker kjent

Jeg vet ikke. Kanskje han ligner på noen.

Skrevet

Når jeg ser på dette, så får jeg nok en gang bekreftet at jeg sjelden faller for typiske ting som muskler, veltrenthet, menn som slåss, menn som åpenbart opptrer "riktig" ved å kurtisere osv.

Jeg faller heller for de sjarmerende, keitetete, de med litt søte trekk osv. I dette programmet utpeker jon og erik seg for meg.  Mens de mer "kjekke" og åpenbart såkalt attraktive som frank ikke tiltaler meg i det hele tatt

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser på dette, så får jeg nok en gang bekreftet at jeg sjelden faller for typiske ting som muskler, veltrenthet, menn som slåss, menn som åpenbart opptrer "riktig" ved å kurtisere osv.

Jeg faller heller for de sjarmerende, keitetete, de med litt søte trekk osv. I dette programmet utpeker jon og erik seg for meg.  Mens de mer "kjekke" og åpenbart såkalt attraktive som frank ikke tiltaler meg i det hele tatt

Samme her! Begge de du nevnte, Jon og Erik, virker som reflekterte og "ordentlige" gutter. Jeg hadde falt for dem, tror jeg :blush:

• Liker 1
Skrevet

Liker programmet godt, men syns synd i de som må gå ut fordi de ikke er "macho" nok. Slåssing er vel det siste jeg hadde lagt vekt på, dvs skikkelig turnoff i mine øyne. Spent på hvem hun velger tilslutt.

Skrevet
Den 10. september 2016 at 13.57, AnonymBruker skrev:

Samme her. Har aldri falt for slike "macho kjekkaser" i hele mitt liv. Slåssing? Faen så turn-off.

Anonymkode: f2603...0b1

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
Den 10.9.2016 at 15.18, Sally-Go-Round skrev:

Samme her! Begge de du nevnte, Jon og Erik, virker som reflekterte og "ordentlige" gutter. Jeg hadde falt for dem, tror jeg :blush:

Jeg var litt sent ute med å få med meg starten på serien da det ble vist på TV,  men så episodene i etterkant. Klar over at serien ikke er helt ferdig ennå, siden det ennå ikke er endelig bestemt hvem Maren ender opp med. Sitter også med det inntrykket at Jon virker som en ålreit, hyggelig og reflektert type. Jeg liker han veldig godt, skulle ønske jeg hadde møtt på noen sånn selv. 

Skrevet

Morsom serie, men slår litt feil hva vi kvinner liker, som f.eks primalskriking og slossing, fullstendig turn-off. Men Maren tar det meste med et smil, så hun er jo god der. Mine favoritter er Robert og Jon. Frank er ok, men det ødelegger så med den selvgodheten han har.

Anonymkode: 1ea66...6d7

Skrevet

Men hvordan foregår dette om vi tenker andre veien, Maren vil tilslutt velge sin utkårede, men er det en selvfølge at Maren er drømmedama til alle disse mannfolka?!

• Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan foregår dette om vi tenker andre veien, Maren vil tilslutt velge sin utkårede, men er det en selvfølge at Maren er drømmedama til alle disse mannfolka?!

Hun har jo alt.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg synes hun virker litt for sukkersøt og "ordentlig". det er mulig hun er nervøs og/eller ukomfortabel med opplegget eller det faktum at hun blir filmet/er på tv og ikke får vist hvordan hun egentlig er. hadde jeg vært i hvertfall :fnise:

jeg tror hun kommer til å velge Jon eller Frank. 

Gjest Bossa Nova
Skrevet
53 minutter siden, fresia skrev:

jeg synes hun virker litt for sukkersøt og "ordentlig". det er mulig hun er nervøs og/eller ukomfortabel med opplegget eller det faktum at hun blir filmet/er på tv og ikke får vist hvordan hun egentlig er. hadde jeg vært i hvertfall :fnise:

jeg tror hun kommer til å velge Jon eller Frank. 

Det er nok bare fordi hun er på tv, ja :) Hun er jo ei tøff bondejente som kan fikse bilen. Dessuten så vi i klippet for neste episode at hun tok seg en røyk når hun skulle ta det endelige valget, så hun har noen laster også.

Skrevet

Morsomt program, spennende (og litt ekkelt?) at de tar inn litt nye elementer.
Tror det står mellom Jon og Frank.

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Hm, da ble valget tatt ja. Jeg ble litt overrasket.

Skrevet

Har fulgt sånn passe med hele serien. Ble overrasket over valget, ja. Og nå leser jeg på nrk at de dro på helgetur til Svalbard og så ble det ikke mer.

Shit, hun skulle fulgt kjemien og valgt bergenseren. 

Anonymkode: 22d68...92d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...