Gå til innhold

Godartet svulst hos hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia. I går lå hunden under kniven får å fjerne godartet svulst. Alt gikk fint, men dyrlegen sa svulsten hadde "gått" lengre vekk. Så han måtte "rote" mer inni magen hennes. I dag tidlig merket jeg et stort rødt blåmerke eller muligens indre blødninger???? Er dette normalt? Det har blitt større med kvelden! Og jeg er redd det ikke er positivt. Jeg har en mistanke om at det er fordi han måtte lengre inn under magen hennes.. Noen som har vært borti det samme? Plis hjelp!! Hvis dette er normalt lar jeg vær å ringe dyrlegen, men alltid greit å være sikker da.

Skrevet

du ringer vetrinær som har operert...

Det kan være av operasjonen,altså blåmerker som kommer post-operativt.. men kan være blødning.

Understerker at meg ikke gir noen medisinske råd,men anbefaler at du ringer vetrinær

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Kårky skrev:

Det kan være av operasjonen,altså blåmerker som kommer post-operativt.. men kan være blødning.

Understerker at meg ikke gir noen medisinske råd,men anbefaler at du ringer vetrinær

Enig! 

Fortest mulig.

Skrevet
13 minutter siden, Kårky skrev:

Da gjør jeg det i morgen tidlig! Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...